Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

"Είμαι σε ανοιχτή σχέση"

Τελευταία βλέπω τον κόσμο να μαλακίζεται ασύστολα και χωρίς λόγο.

Ρωτάς μια γκόμενα σε τι φάση είναι και σου λέει "Ε δε ξέρω, κάπως μπερδεμένα είναι τα πράγματα". Όπα κάτσε κοπελιά, τι μπερδεμένα? Ξεμπέρδεψέ τα να ησυχάσεις.

Η κύρια αιτία για τις σχέσεις κατηγορίας "απλά πηδιόμαστε" είναι οι άντρες. Ναι, εμείς φταίμε. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι τώρα έχουμε βάλει πολλές γυναίκες στο ίδιο τριπάκι κι αυτές...υπέκυψαν.

Ο άντρας ήταν από την φύση του πολυγαμικός. Σκέφτεται με το κάτω κεφάλι είναι η αλήθεια. Γιατί όταν είμαστε καυλωμένοι κάτι φουσκώνει χαμηλά και μας ενοχλεί. Είναι κάτι ανάλογο και με το κατούρημα ένα πράγμα. Θες να "τον αδειάσεις" επιτόπου. Η γυναίκα δεν το έχει αυτό, είναι πιο συγκρατημένη. Παρόλα αυτά στις μέρες μας, στο sex αρχίζουν κι οι γυναίκες να μας μοιάζουν σε κάποια σημεία.

Που ευθύνονται λοιπόν; Καταρχήν να ξεκαθαρίσω κάτι. Την ευθύνη την έχουν όσες θεωρούνται "ελεύθερες" αλλά πολύ απλά μαλακίζονται γενικώς και μετά παραπονιούνται ότι δεν υπάρχουν άντρες. Για παράδειγμα, έχω μια φίλη που είναι εδώ και ενάμιση χρόνο με κάποιον και βρίσκονται μόνο για σεξ μια φορά στις 2 εβδομάδες. Και δεν βάζει κανέναν άλλο στη ζωή της. Μια άλλη φίλη μου είναι ένα χρόνο με κάποιον. Στο ενδιάμεσο είχε και δεύτερο (ο οποίος είχε επίσης μια πρώτη γκόμενα), τον έστειλε, συνέχισε με τον πρώτο και τώρα βλέπει ότι "δεν της βγαίνει", "δεν την καλύπτει" κτλ. Και αποφασίσανε να το κάνουνε σε στυλ "ανοιχτή σχέση".

Τι ανοιχτή σχέση ρε γαμώτο κέρατό μου; Ανοιχτή; Είναι Session στο Nero και την έχεις αφήσει ανοιχτή; Γιατί δεν υπάρχει μία φορά που να πείτε "Αυτόν θέλω και γουστάρω να είμαι μαζί του;"

Στους άντρες πάει αλλιώς. Ένας άντρας μπορεί να αγαπάει μία και να πάει να κερατώσει για να ικανοποιήσει τις ορέξεις του. Μετά όμως θα γυρίσει πίσω. Αν τον ανακαλύψει καλά θα κάνει να τον χωρίσει. Αν δεν τον ανακαλύψει έχει καλώς. Ο άντρας όμως ξέρει τι θέλει.

Αντίθετα, η γυναίκα αν κερατώσει τότε έχεις σοβαρές πιθανότητες να την χάσεις. Βλέπε περίπτωση Ο Billys ο φλου. Και καλά θα μας πούνε ότι σκέφτονται πιο συναισθηματικά και μπορεί να κολλήσουν με τον...δεύτερο. Το θέμα όμως είναι γιατί δεν σκέφτονται το ίδιο συναισθηματικά με τον πρώτο; Κορίτσια, άλλο να ξέρεις τι θέλεις κι άλλο να είσαι..."μπερδεμένη". Έχετε ακούσει κανέναν να λέει ότι είναι "μπερδεμένος";

Το θέμα όμως είναι ένα. Πρώτον, όταν είσαι με κάποιον και "δεν ξέρεις τι έχεις" μόλις βρεις κάποιον σοβαρό που να γουστάρετε ο ένας τον άλλο κάντε επιτέλους μια σχέση. Η γενικά όταν είσαι μόνη σου, μην πας και τρέχεις πίσω από τον κάθε μαλάκα, που μπορεί να είναι δεσμευμένος, αρραβωνιασμένος , παντρεμένος και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Σοβαρευτείτε λίγο.

Έχω μία φίλη που είναι κλασική περίπτωση αυτό που λέμε "πουτανάκι". Τα έχει με τρεις μαζί κι απλά πηδιέται. Ελεύθερη σχέση ρε παιδί μου (sorry ρε κορίτσια, το ξέρω ότι η έκφραση σας πονάει, αλλά το αντίστοιχο σε άντρα, το "πουτάνα" δηλαδή, δεν υπάρχει ως έκφραση). Και μάλιστα μου λέει χαρακτηριστικά "Εγώ άμα δεν πάω 30-35 δεν παντρεύομαι".

Ρωτάω λοιπόν εγώ. Θέλετε να συνεχίσετε να χάνετε χρόνο από την ζωή σας ή θέλετε να κάνετε κάτι σοβαρό; Για ψαχτείτε λίγο και θα την βρείτε την απάντηση.

4 σχόλια:

  1. distixos i sovarotita leipei stis meres mas...vare8ika na akouo auto to gelio "na pernao kala"

    kali evdomada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε μας έκατσε το λαχείο ή απλά μας θυμήθηκες; :Ρ.
    Ωραία ανάρτηση! Και εγώ έχω ακούσει 15-16 αχρονα που δεν φιλιουνται καν να λένε περι ελεύθερης σχέσης lolololol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα Leviathan.

    Και τα δύο Master! Κάποια στιγμή θα έχετε update. Γενικά φθινόπωρο όπως ξέρετε είναι η εποχή που δουλεύουμε όλοι μας πολύ γι' αυτό και ψιλοεξαφανίστηκα (εντάξει 3 εβδομάδες ήταν δεν νομίζω να ξαναυπάρξει τόσο μεγάλο διάστημα πια!)

    Πάντως ότι κι αν συμβεί εγώ εδώ θα είμαι. Το παρελθόν δεν το ξεχνάω ποτέ. Γιατί με έχει κάνει να αισθάνομαι ανασφάλεια για το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΚ! Ωραίο σχόλιο και κρίμα. Όπως και να'χει εγώ εδώ γύρω είμαι πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή