Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Cock teasers - Παρτ του

Οι "ανάφτρες" σε δράση, μέρος δεύτερο.

Αυτή τη φορά είπα να συνεχίσω το επίκαιρο θέμα με τα cock teasers που είχα ανοίξει. Είχα πάει πριν από αρκετό καιρό στα μπουζούκια όπου έτυχε ένα περίεργο σκηνικό. Με κάλεσε ένας φίλος μου ο οποίος λέει θα ήτανε με την κοπελιά του και μία φίλη της. Σκάω εκεί και βλέπω απ' τη μία την δικιά του (20άρα) που ήταν οκ γκόμενα και δίπλα της μια μικρή η οποία ήταν δεν ήταν γύρω στο 1.60 με κάτι τακούνια να με το συμπάθειο. Και βυζί τούμπανο το κοντό.

Το μικρό ήταν όλο υφάκι και δεν του πολυέδωσα σημασία. Της συστήθηκα και απλά με χαιρέτησε με μια κρύα χειραψία και συνέχισε να κοιτάει μόνο την πίστα. Την ρωτάω περιοχή, απαντάει ξερά. Την ρωτάω "με τι ασχολείται" μου απαντάει ότι πάει Λύκειο (16χρονο κιόλας). Ε οκ, την κόβω για ψωνάκι, είναι άλλωστε μικρό για μένα, οπότε δεν ασχολούμαι. Με το που βάζει τσιφτετέλια όμως μου λέει "Χορεύουμε;" και με παίρνει πάνω στην πίστα. Μου κωλοτρίβεται ασύστολα, πιάνω κι εγώ όσο μπορώ, ύστερα από κάνα τέταρτο κατεβαίνουμε κάτω. Περιττό να πω ότι τελικά είχε προσόντα.

Με το που γυρνάμε στο τραπέζι όμως, μια απ' τα ίδια. Ούτε που μίλαγε. Στο μισάωρο πάνω όμως αρχίζει στην παρέα τα "Θέλω χορό...". Έτσι επίτηδες για να πετάξει την σπόντα. "Άντε, πηγαίντε" λέει ο φίλος μου. Την παίρνω ξανά λοιπόν με βαριά καρδιά και πάμε για δεύτερη φορά. Εκεί από το πολύ κωλοτρίψημο ο λούτσος μου έγινε μπουρί της σόμπας. Όλο με πλάτη με έπαιζε. Συνέχισα κι εγώ το πιάσιμο να δω που θα πάει. Τελικά ξανακαθόμαστε ώσπου το σκηνικό παίζει να επαναλήφθηκε και τρίτη φορά με τα γνωστά αποτελέσματα. Το τσουλάκι ήταν παγωκολώνα.

Απ' τη στιγμή που μια γκόμενα τα πετάει έξω και κωλοτρίβεται σε κάποιον, ποιος είναι ο στόχος της; Προφανώς ήθελε να "παίξει" γιατί κουβέντα δεν άνοιγε με την καμία. Δηλαδή πόσο fail πια; Από μικρές γίνονται cock teasers; Με το που θα τους έρθει η περίοδος; Και στην τελική τι κερδίζουν έτσι. Να της κοιτάει όλο το κέντρο; Ναι, την κοίταγαν 10-12 κάγκουρες όταν χορεύαμε και τους τρέχανε τα σάλια. Ε και; Τι κέρδισε, όταν έστω ένας (εγώ δηλαδή) μετά θα λέει "Κοίτα το καριολάκι, η γκόμενα είναι ότι να 'ναι".

Παρόμοιο σκηνικό μου είχε τύχει και σε club αυτή τη φορά με 17χρονο, αλλά εκεί τσίμπησα λίγο μεζέ. Σκάμε λοιπόν παρέα 6 άτομα, 3-3 (μοιρασμένα κουκιά). Καθόμαστε στο μπαρ και σε κάποια φάση η μία γκόμενα φεύγει και πάει τουαλέτα. Ο χώρος αδειάζει λίγο. Ενώ λοιπόν είχα πιάσει την πάρλα με το τρελό νέτο της παρέας και βλέπω ότι το παίζει ιστορία, αποφασίζω να χωθώ στο αμέσως επόμενο νέτο, το οποίο μπορεί να είχε λίγο πιο άγριο πρόσωπο, αλλά διέθετε κι αυτό κορμάρα σαν τα κρύα τα νερά. Το αποτέλεσμα; Επί μία ώρα φασωνόμασταν στο club και το δάχτυλο είχε πέσει σύννεφο.

Την άλλη μέρα όμως κι ενώ είχαμε ανταλλάξει κινητά, το σκηνικό φάνηκε γνώριμο. Παίρνω τηλ. δεν το σηκώνει, στέλνω μήνυμα, τίποτα. Δυο μέρες μετά παίρνω από άλλο κινητό, δεν το σηκώνει κι απαντάει με SMS "Ποιος είναι?". Τότε της απαντάω ποιος και μου λέει "Σορρυ που δεν το σηκώνω αλλά δεν είμαι σε φάση αυτό το καιρό".

ΟΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ! Αυτό ακριβώς. Σίγουρα παίζει ρόλο η ηλικία, γιατί οι γκόμενες είναι σε φάση πο...υ παίζουν, απλά θέλω να σας εξηγήσω με απλά λόγια ότι από τη στιγμή που ξεκινάνε κάπως έτσι τα πράγματα, δεν πάει να πει ότι σε 1 ή 2 χρόνια δεν θα γίνουν πουτανάκια. Θα γίνουν.

Όταν εμείς πηγαίναμε Λύκειο τέτοια πουτανιά δεν υπήρχε. Νομίζω ότι όσοι είστε 25+ καταλαβαίνετε τι εννοώ.

1 σχόλιο:

  1. Είμαι 28 και καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες φίλε ξενερωμένε. Αλλά και τότε υπήρχε δυστυχώς...Ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή