Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Γιατί μου έριξε χυλόπιτα!

Ένας από τους άπειρους λόγους που μπορεί να φάτε χυλόπιτα από κάποια που..."σας γουστάρει"!

Πριν μπω στο κυρίως θέμα πρέπει να ξεκαθαρίσω τη θέση μου και να σας πω ότι:
- Όσο καιρό γράφω στο blog υπήρχαν διαστήματα που ήμουν σε σχέση. Και φυσικά ποτέ δεν σταματούσα να γράφω. Άρα το τι κάνω στα προσωπικά μου δεν επηρεάζει το blog.
- Ο λόγος που έχω αραιώσει τελευταία είναι λόγω του φθινοπώρου. Είναι η χειρότερη περίοδος γιατί έχω φουλ δουλειά κάθε χρόνο και ειδικά φέτος για πολλούς και διάφορους λόγους.

Οπότε μη νομίζετε ότι θα σας αφήσω κάποια κρύα μέρα του χειμώνα και θα λέτε "Να, κοίτα τον μαλάκα, αποκαταστάθηκε και στα παπάρια του". Όχι δεν είμαι τέτοιος. Όχι όπως η...Ξενερωμένη :-P Παρεμπιπτόντως, αναστήθηκε και postαρε τον Σεπτέμβρη. Κι εσείς παλιοκουφάλες Master και Ορέστη με το καλημέρα comment, λες και ήσασταν 6 μήνες με τον πουτ....με τοοοο refresh στο χέρι ήθελα να πω. Εδώ πάντως με τα χίλια ζόρια σας τραβάω.

Anyway, σήμερα θα εξετάσω τα πραγματικά αίτια μιας περίπτωσης που λέγεται "Χυλόπιτα ενώ με γουστάρει". Μια φάση που έχει συμβεί σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ! Κι όταν λέω "Όλοι" εννοώ "Όλοι". Γιατί χυλόπιτα όλοι έχουμε φάει μία φορά στη ζωή μας, κι όποιος δεν agree είναι για τον πέοντα.

Στο δια ταύτα. Γιατί ορισμένες μας ρίχνουν χυλόπιτες ενώ μας γουστάρουν; Κι όταν λέω "μας γουστάρουν", δεν εννοώ "Με κοίταξε στα μάτια 2-3 φορές άρα με γουστάρει". Γιατί μερικοί είναι τόσο γκαζμάδες που βλέπουν οράματα νε ανύπαρκτα μουνιά που απλά έτυχε και τους κοιτούσαν γιατί ήταν οι μόνοι άντρες εκεί γύρω, αλλά δε σημαίνει ότι θα καθόντουσαν κιόλας. Όταν λέω "Μας γουστάρουν" εννοώ φυσικά να μας έχουν κάνει κοπλιμέντα κατ' επανάληψη, να έχουν πει σε φίλο/φίλη ότι μας γουστάρουν κι άλλα τέτοια προφανή. Γιατί λοιπόν στο τέλος καταλήγουν ξενέρωτες και μας γράφουν στα παπάκια τους; Ένας από τους άπειρους λόγους αναλύπεται παρακάτω.

Χυλόπιτα ενώ...γουστάρει?
Ήμουν 24 τότε και συγκεκριμένα σε ένα διάστημα 4 μηνών που μεσολάβησε από μία μακροχρόνια σχέση στην άλλη. Στο διάστημα αυτό που ήμουν ελεύθερος είχα φάει 5-6 χυλόπιτες. Μία από αυτές που τις έριξαν με γούσταρε και τώρα μετά από καιρό έμαθα τον λόγο που την έριξε.

Παρένθεση: Τόσο η γκόμενα που μου έριξε τη χυλόπιτα, όσο κι η επόμενη σχέση που έκανα μετά, είχαν τρία κοινά:
- Ήταν κι οι δύο HB9. Καυλόμουνα απίστευτα όμως. Αυτή που μου έριξε χυλόπιτα HB9 μελαχρινό κι αυτή που έκανα σχέση HB9 ξανθό.
- Μου έριχναν 2 χρόνια.
- Είχαν το ίδιο ζώδιο.

Δεν ξέρω τι θα είχε συμβεί αν τελικά μου καθόταν η πρώτη και όχι η δεύτερη που τελικά τα έφτιαξα. Κατάφερα όμως να μάθω γιατί έφαγα τη χυλόπιτα.

Το κονέ έγινε από την γκόμενα φίλου, της οποίας το μελαχρινό HB9 ήταν αδερφή. Γαλάζια μάτια, τέλειο χαμόγελο, σωματάρα μοντέλου, λίγο στο πηγούνι και στο μάγουλο θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είχε μικροατέλειες και δεν της έδινες 10. Πάντως απ' την ξανθιά HB9 θα έκανε σίγουρα καλύτερο sex. Βγήκαμε λοιπόν για καφέ τετράδα, την γύρισα σπίτι, ανταλλάξαμε τηλέφωνα και θεώρησα ότι έγινε ένα καλό πρώτο βήμα.

Τρεις μέρες μετά την παίρνω τηλέφωνο. Το σηκώνει και κανονίζουμε. Πήγαμε για ποτό και μετά πήγαμε μια βόλτα κι εκεί μιλάγαμε με τις ώρες. Η γλώσσα του σώματός της δεν μου έδειχνε πρόθεση για πρώτο φιλί. Γενικά δεν ήταν και τόσο στραμμένη προς εμένα, κοιτούσε προς τα κάτω, φαινότανε ανασφαλής κτλ. Από ευγένεια δεν την ρώτησα "Τι έχεις, φαίνεσαι προβληματισμένη". Αν βάζατε όμως την γκόμενα στην κατάψυξη και της κάνατε απόψυξη σήμερα, τώρα που της ρίχνω κάτι χρόνια κι έχω την εμπειρία, θα την ρωτούσα ευθέως τι είχε. Και θα επέμενα κιόλας!

Την γύρισα σπίτι. Ήταν όλο χαμόγελο και γλύκα όποτε με κοιτούσε. "Χάρηκα και θα τα ξαναπούμε!" μου είπε. Όλο χαρά εγώ γύρισα σπίτι. Δύο μέρες μετά την πήρα και δεν το σήκωσε. Την επόμενη της έστειλα μήνυμα για να κανονίσουμε και δεν απάντησε.

Πρόβλημα υγείας
Πριν από κάτι μήνες, το HB9 είδε ένα βίντεο που έβαλα στο MSN και μου άνοιξε chat να μου το σχολιάσει. Της λέω:
Ξ: "Πως και χάθηκες; Ζεις;". Μου κάνει:
HB9: "Ζω, είμαι στην Αγγλία, έκανα μεταπτυχιακό και έμεινα. Βέβαια βοήθησε και το ότι είμαι με ένα παιδί που με έπεισε να μείνω, βρήκα δουλειά με σοβαρά λεφτά (σε αντίθεση με Ελλάδα) και γενικά είμαστε πολύ καλά.
Ξ: Άγγλος;
HB9: Όχι, είναι Γερμανός. Με προσέχει σαν τα μάτια του πάντως.
Ξ: Α δε φτάνει που μας ρουφάνε το αίμα με το ΔΝΤ, μας παίρνουν και τις γυναίκες τώρα! (neg)
HB9: Ε, η δική μας περίπτωση ήταν διαφορετική. Έπρεπε να γίνει έτσι.
Ξ: Τι θα πει έπρεπε;
HB9: Ε δεν μπορώ να σου πω. Δεν σε γνώριζα καιρό (shit test).
Ξ: Και δεν χρειαζότανε κιόλας.  Δεν θα γίνεις φιλαράκι για μήνες με κάποιον μέχρι να τα φτιάξεις μαζί του. Αν σου αρέσει 2-3 ραντεβού αρκούν. Το μόνιμο πρόβλημά σας είναι ότι θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να ξεκινήσει μια σχέση. Κι όπως παίρνουμε εμείς το ρίσκο να σας εμπιστευτούμε έτσι πρέπει να το παίρνετε και εσείς.  Οπότε αν ξέρεις τι θέλεις το λες straight και τελειώνει η ιστορία.
HB9: Ήταν ένας πολύ σοβαρός λόγος που δεν λέγεται straight.
Ξ: Τα πάντα λέγονται straight. Μας χωρίζουν κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα πλέον οπότε και να μου το πεις...who cares? Μήπως θα γίνει κάτι μεταξύ μας τώρα; Άλλωστε εγώ είμαι της άποψης "Άμα αρνηθείς καφέ τελείωσε η παράσταση" .
HB9: Οκ, εγώ όμως την πρώτη φορά δέχτηκα να βγούμε. Και μου άρεσες γιατί είσαι όμορφος, γλυκούλης, γενικά στο μπλα-μπλα και στο χιούμορ το έχεις. Ήσουνα άλλωστε της παράς, άσε που η αδερφή μου μου έλεγε να βγούμε ξανά μαζί κτλ. Αλλά είχα έναν πολύ σοβαρό λόγο. Είχα...(μου λέει για μια μόνιμη ασθένεια που αφορούσε τα κόκκαλά της και που τελικά θεραπεύτηκε).
Ξ: Καλά τώρα αυτό το θεωρείς σοβαρή δικαιολογία; Και ποιος σου είπε ότι εγώ θα το έπαιρνα στραβά και θα σηκωνόμουν να έφευγα;
HB9: Γιατί και ο πρώην μου είχε σηκωθεί κι είχε φύγει.
Ξ: Μη με βάζεις στο ίδιο καζάνι με τους άλλους. Εσύ είπες ότι "δεν με ήξερες"; Ας με μάθαινες. Ας σήκωνες το τηλέφωνο κι ας απαντούσες στα μηνύματα. Δεν ξέρεις πόσο μπορεί να ενδιαφέρεται ο άλλος για σένα.
HB9: Αφού βγήκαμε λοιπόν, αφού θες να τα μάθεις όλα Mr. Perfect, πρέπει να ξέρεις ότι η κατάστασή μου χειροτέρεψε. Ήμουνα στο νοσοκομείο μετά. Έκανα καιρό να συνέλθω. Να σου έλεγα δηλαδή "Έλα να με δεις" και να με έβλεπες σε κακό χάλι;
Ξ: Ναι. Επειδή μου άφησες τις καλύτερες εντυπώσεις θα το έκανα.
HB9: Εγώ όμως που σκέφτηκα αλλιώς και δεν ήθελα να σου αφήσω κακή πρώτη εντύπωση το έκρυψα. Και να σου πω κάτι άλλο; Όταν έγινα ΟΚ ρώταγα την αδερφή μου να μάθω νέα σου και μου είπε ότι είχες σχέση. Οπότε δεν ενόχλησα. Και μετά αφού χώρισες στο καπάκι άλλη σχέση.
Ξ: Ρώτησες; Καλά μιλάμε η αδερφή σου δεν μου είπε τίποτα! Ναι, είχα, έχεις δίκιο. Αλλά η πρώτη σχέση ξεκίνησε 2-3 μήνες αφού βγήκαμε. Την ημέρα που βγήκαμε την άλλη δεν την είχα γνωρίσει καν. Οπότε για να μιλάμε πρακτικά, αν σήκωνες το τηλέφωνο ή έστω να έστελνες ένα μήνυμα, θα βγαίναμε. Η απλά αν μου έλεγες ότι ενδιαφέρεσαι. Δεν το έκανες. Κι όπως ξέρεις εμείς οι άντρες δεν περιμένουμε γιατί δεν ξέρουμε πότε θα προκύψει κάτι.
HB9: Και καλά κάνετε. Γιατί αν σου έλεγα να είμαστε μαζί μετά τι θα έκανες; Θα με φρόντιζες στο νοσοκομείο;
Ξ: Ναι, στο εξήγησα και πιο πάνω, δεν θες να το καταλάβεις. Και δεν είχες κανένα καρκίνο να πεις ότι θα το έκρυβες. Οπότε χαλάρωσε.
HB9: Anyway, ήμουνα και μικρότερη τότε...ήμουνα σε άσχημη φάση, ας το αφήσουμε καλύτερα. Πάντως η αδερφή μου μου έλεγε ότι είχες άλλη, μετά χώρισες, έβγαινες με άλλες, ε και τέλος πάντων έλεγα ότι κάπου "δεν κολλάω".
Ξ: Σιγά μην είμαι κι ο Χιου Χέφνερ. Οκ, γι' αυτό αν ξαναγίνεις ποτέ singleμ να ξέρεις ότι αν σου αρέσει κάποιος θα πρέπει να μιλάς απευθείας μαζί του η ίδια και να μη βάζεις άλλες. Λέγεται "Γυναικεία αντιζηλία".


Όπως καταλαβαίνετε ο διάλογος μιλάει από μόνος του. Σκεφτείτε λοιπόν πόσες άλλες σαν κι αυτή είχαν βγει μαζί σας ραντεβού, σας γουστάρανε αλλά για λόγους...ασθένειας (!) ντράπηκαν να ξαναβγούν. Δεν θα το μάθετε ποτέ. Λες και η ασθένεια είναι συνώνυμο του να λες π.χ. ότι είσαι gay ή λεσβία. Ήμαρτον ρε. Η ανασφάλεια και η ξενερωσιά στο μεγαλείο της. Το μόνο υπέρ της είναι ότι τουλάχιστον ρώτησε για μένα όταν έγινε καλά (αλλά και η άλλη να μην πει τίποτα; Μήπως το θεώρησε "περιττό"; Αλλά ακόμα κι έτσι θα μπορούσε να με ειδοποιήσει ώστε να ξέρω τι παίζει στην "αγορά" την επόμενη φορά που θα χωρίσω". Μόνο μια γυναίκα θα έκρυβε αυτή την πληροφορία).

Φυσικά ξέρετε τι με τσαντίζει; Ότι αν επέμενα τρελά θα την είχα ρίξει. Αλλά έτσι ρίχνω μαζί και τις μετοχές του αντρικού φύλου στην αγορά. Όπως και να 'χει η τωρινή μου είναι καλύτερή της (και φυσικά κατά πολύ νεότερή της) οπότε θεωρώ ότι έτσι όπως με έχει πάει η ζωή μέχρι τώρα με πήγε καλά.

Το θέμα ρε ξενέρωτες δεν είναι οι "ντροπές" και το τι θα πει ο άλλος για εσάς. Δεν λέγεται "Ντροπή" το να μη λες ότι αισθάνεσαι αλλά "Εγωισμός" και "Υποκρισία" απέναντί μας. Οπότε το θέμα είναι να μάθετε να ρίχνετε τα μούτρα σας όπως σας τα ρίχνουμε εμείς! "Γουστάρεις κάποιον;" ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟ όσες γαμημένες ανασφάλειες κι αν έχεις. Υγεία; Απόσταση; Ηλικία; Γνωριμία από συγγενή; Συνάδελφος στη δουλειά; Να πάνε να γαμηθούν όλα.

Στην τελική όσο "Ντρέπεστε" άλλο τόσο "Ξενέρωτες" σας θεωρούμε.

12 σχόλια:

  1. Ναι, γιατί περιμένω να βρω από το blogger γκόμενα!

    Εσύ (καλώς) γράφεις συνέχεια και τα σχόλια από κάτω είναι μόνιμα. Εγώ μπλέκομαι μόνο όταν το κρίνω απαραίτητο, καλή ώρα τώρα ή στην προηγούμενη ανάρτηση.

    Άσε που εσύ έχεις το κωλόcaptcha γαμώτο!!!

    Πάντως, ρε φίλε, οι συνομήλικες μου, τρομέρο ASD άμα παίζεις direct!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα, λίγο δύσκολα επιστρατεύεται κάποιος θέμα υγείας για να δικαιολογηθεί αλλά παράλληλα είναι και η πιο μη αμφισβητήσιμη δικαιολογία. Γιατί όταν ο άλλος σου μιλήσει για θέμα υγείας, απλά δεν μπορείς να πεις ΤΙΠΟΤΑ. Στην τελική τώρα μένει μόνιμα στο εξωτερικό όπως είπες και αν δεν έχεις παρτίδες με την αδερφή της πλέον, δεν θα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση απλά να τα είπε για να δικαιολογηθεί.

    Οι ασθένειες των οστών είναι πολύ σοβαρές και στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων δεν θεραπεύονται. Επίσης, οι περισσότερες προκαλούν εξωτερικές δυσμορφίες, οπότε αν η κοπέλα είχε κάτι τέτοιο, μάλλον θα το έβλεπες στην εξωτερική της εμφάνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ήταν η περίπτωση..ναι μπορεί να μην έλεγα ότι έχω θέμα υγείας αλλά θα συνέχιζα να έβγανα μαζί σου(κυρίως επειδή θα με έκανες να ξεχνιέμαι και να περνάω καλά).μου ακούγεται απλά σαν δικαιολογία.λυπάμαι..

    πιο λογικό μου ακούγεται κάποια που να σε θέλει αλλά να μην κάνει κάτι πχ 1 επειδή γουστάρει στενή της φίλη ή συγγενής. 2 επειδή η σχέση σας μπορεί να την επηρεάσει (πχ να είσαι αφεντικό/υφιστάμενος της).κάποια ασθένεια μου φαίνεται απλά σαν δικαιολογία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα σου πουν το κλασσικό ότι αν ρισκάρουν αυτές θα τις πουν πουτάνες, τι το ζαλίζεις... βέβαια, καμία δεν έχει απάντηση σε ένα ερώτημα: Και αν σε πουν πουτάνα μετά ΤΙ; Θα ήθελες να συναναστρέφεσαι τα άτομα που σε αποκαλούν με ευκολία πουτάνα ή τα άτομα που παίρνουν στα σοβαρά τέτοιες φήμες; Απλά τα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @DRT13: Είναι παπαροδικαιολογία γιατί οι άντρες δεν θα το λέγαμε ποτέ. Βασικά επειδή δεν "επιλέγουμε", οπότε τα παίζουμε όλα για όλα σε κάθε θήραμα.

    @jo: Το 1 που λέμε είναι επίσης παπαροδικαιολογία γιατί πάλι οι άντρες δεν το λέμε ποτέ. Το 2ο το συζητάμε. Γιατί εκεί και ένας άντρας θα φοβηθεί να χάσει τη δουλειά του αν γίνει κάποια στραβή αργότερα. Δηλαδή θα πρέπει να είναι πολύ safe το πως θα της μιλήσεις στη δουλειά και βέβαια να φροντίσεις να μάθεις αν είναι με κάποιον πρώτα απ' όλα. Γιατί αν είναι ήδη τότε κάνεις πίσω με τη μία. Παρόλα αυτά, εγώ δεν το τήρησα αυτό με την τωρινή μου σχέση, χώθηκα και ως προϊστάμενος έπαιξα τα ρέστα μου (καλά αν ήταν αυτή προϊσταμένη σε μένα κι έτρωγα χυλόπιτα, δεν θα ήταν σαν να παίζω τα ρέστα αλλά σαν να παίζω το σπίτι μου ολόκληρο!)

    Κοινώς ή θα γίνετε το ίδιο με εμάς ή δεν σταματάω να blog-άρω. Simple.

    @Der Kanzler +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ξενερωμένος: "Κοινώς ή θα γίνετε το ίδιο με εμάς ή δεν σταματάω να blog-άρω. Simple."

    Ξενερωμένε...το κακό για μας,είναι πως δεν θα γίνουν σαν και μας...το καλό είνα πως δεν θα σταματήσεις να blogαρεις...

    Πάντως εγώ κόλλησα στο θέμα με τη κοινή σας φίλη!!!
    Μου έχει τύχει άπειρες φορές,να με γουστάρουν κοπέλες,που να μην έχουν τα κότσια να το πουν σε 'μένα,να το λένε σε φίλες μου,ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!

    ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 'Αν την έπρηζα θα την έριχνα, αλλά δεν το έκανα γιατί θα έριχνα τις μετοχές του αντρικού φύλου στην αγορά': Μεγάλη κουβέντα φίλε μου. Το κάνω κι εγώ κάθε φορά αυτό που λες. Μετά από 1-2 απορρίψεις, στοπ, πάντα. Μετά αν θέλει θα με βρει αυτή. Για κάθε έναν μας που το κάνει αυτό και μια γυναίκα αποφασίζει να τον ψάξει εκείνη, σκεφτείτε ότι θα υπάρχει άλλη μια γυναίκα που την επόμενη φορά θα ξέρει και θα είναι λιγότερο ξενέρωτη. Κρίμα που πολλοί μόνο για να γαμήσουν πέφτουν σε πατώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτή η ιστορία μου θύμησε μια κουβέντα της αδερφής του κολλητού μου πριν 2 χρόνια!
    "Εσένα στο σχολείο σε γούσταραν τουλάχιστον οι μισές φίλες μου"!!
    Ευχαριστώ μωρή χαρχάλω που μου το είπες μετα απο 15 χρόνια, προλαβαίνω λές;;;
    Μας είχε φάει η μαλακία και η βλαμμένη το κράταγε και μυστικό!

    Θα μου πείς 90ς όταν πήγαινα εγω σχολείο,σιγά που θα γαμούσα κιολας,αλλα δεν έχει να λέει. αλλιώς θα ήταν η ψυχολογία αν το ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε poul man κι εσύ μετά από 2 χρόνια το ξανασκέφτηκες?

    Μπες στη σελιδα/group του Λυκείου σου στο Facebook (ή φτιάξε εσύ αν δεν έχει), κανε invite ολο τον κοσμο που ξερεις και στο τριμηνο πανω ανοιξε event μεσω της σελιδας για REUNION.

    Εχω σκοράρει κι από reunion.....ευκολάκια λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. απο το θέμα του άρθρου σου το ξανασκέφτηκα.
    κι εγώ έχω σκοράρει απο reunion,αλλά στην ηλικία μου οι πιο πολλές είτε είναι παντρεμένες ή έχουν γίνει ψιλοχάλια.
    Επειδή σε διαβάζω πολύ καιρό, έχω να σου γράψω πολλές ιστορίες για ξενέρωτες του εξωτερικού ,γιατι μένω και δουλεύω εδω και αρκετά χρόνια εξωτερικό (κι εδώ τα ίδια σκατά είναι,μην νομίζεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οκ στειλε στο ksenerotes@gmail.com
    Εχω γραψει και αρθρο Ξενερωτες εκτός συνόρων , googlισέ το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα σορρυ , αυτος ο ξενερωμενος ποσο χρονων ειναι? μα καλα ποσες τελικα εχει γαμησει αυτος? μου θυμιζει κατι φιδεμπορες φιλους που ειχα και λεγανε οτι γαμανε καθε βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή