Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

"Δεν έχεις λεφτά στην τράπεζα? Χωρίζουμε!"

Και πολύ κράτησε!

[Email του αναγνώστη Apache]
Eιμαι απο επαρχια, τωρα ανακαλυψα το blog σου και λεω οτι συμφωνω στο 1000% μ αυτα που λες!!!
Ειχα σχεση εδω και 3 μηνες με μια καριολα (οπως) αποδειχτηκε. Πριν τα φτιαξουμε ηταν στην κατηγορια  της ξενερωτης-αγαμητης για περιπου 2 χρονια. Και μιλαμε για ενα ΗΒ8  2 χρονια δεν ειχε βαλει συρτη!!!! τριαντα χρονων η τυπισα, εγω 33, ο πρωην της γκομενος, υπαλληλος σε μεγαλη ναυτιλιακη εταιρεια καθαριζε 2500ε το μηνα. εγω υπαλληλος στο δημο της περιοχης χτυπαω 800ε.

Γνωριζομαστε  απο κοινη φιλη και της κανω ομορφο αντρικιο πεσιμο. πειραγμα πολυ, κινο, χαβαλε αν και με δυσκολεψε αρκετα εφαγα στο 5ο ραντεβου οπου και εκει μπηκε κ ο συρτης και απο τοτε (λιγο πριν το Πασχα) τα ειχαμε. Το λοιπον.... ειμαστε μεικτη παρεα σ ενα μπαρακι. 3 κολλητοι μου και 2 καριολακια φιλες της ΑΓΑΜΗΤΕΣ κι αυτες. Η μια ειναι αποδεδειγμενα Μεγαλη πουτανα στη ψυχη και ξερω οτι με κατηγορουσε πισωπλατα στη δικια μου(πρωην).

Ειμαστε στο μπαρακι, (το καβατζομουνο το δικο μου ελειπε γιατι εχει βρει μια εποχιακη δουλεια εδω στο νησι και αυτο το βραδυ δουλευε.) Και πιανουμε μαλακο-συζητηση με θεμα τα λεφτα. Οταν ερχεται η σειρα μου να πω, και εχοντας πιει και γω ο μαλακας 4-5 τεκιλες ριχνω το μυστικο΄. Εγω μαγκες ξερετε τωρα σ αυτη τη φαση ποσα εχω μεσα στη τραπεζα? Ποσα ρε apache? 3,50ε ολα κι ολα χαχαχα. Σοβαρα μιλας ρε?? ναι ρε μαλακες τοσα εχω σας λεω αυτη τη περιοδο!!

Εκανα χοντρη μαλακια ετσι? Το καταλαβα κι εγω 1-2 λεπτα μετα και μου εφυγε το μεθυσι στο μπαμ. Ελπιζα σε ενα θαυμα να μη το εχουν ακουσει οι σαυρες οι φιλες της η να το ξεχασουν την αλλη μερα. (Εδω να πω οτι το νετο το δικο μου με ρωτουσε στο πουστικο και πλαγιως για την οικονομικη μου κατασταση αλλα καθε φορα επαιρνε τα αχ@%ια μου για απαντηση, ειχα αφησει να πλαναται ενα μεγαλο μυστηριο γυρω απο το θεμα, αν και της ξηγιομουνα οπως πρεπει με τα ταβερνακια μας.μπαρακια,εξοδους,κανα δωρακι που και που κτλ)

Μετα απο 2 μερες το νετο αρχιζει......Να μη σηκωνει συνεχεια το κινητο της.. Να αραιωνει τα τηλεφωνα της. Να αργησει να απαντησει σε sms, να μου ακυρωνει εξοδους, να γκρινιαζει να προσπαθει η σαλαμανδρα να τσακωθουμε με το παραμικρο, ολα αυτα στα καλα καθουμενα. Και μετα απο 12-13 μερες ερχεται κ το θεικο. "Τελικα μαλλον δεν ταιριαζουμε! Περναω και μια δικη μου φαση οποτε καλυτερα να αραιωσουμε και βλεπουμε στο μελλον τι θα κανουμε!"

Τι λες μωρη γκαζοζα γαμω το σπιτι σου? Αυτη ηταν που μου ελεγε οτι ημουν ο καλυτερος ως τωρα και της ειχα φερθει πιο αντρικια απ ολους και ειχε κολλησει μαζι μου. Που τα λες αυτα ρε καβατζομουνο που μολις οι σαυρες οι φιλες σου σου ειπαν οτι εχω αυτη τη στιγμη 3.50ε στην τραπεζα αποδειχτηκες ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ
Τελικα χωρισαμε με μεγαλη μανουρα, γιατι της τα ειπα οπως επρεπε να τ ακουσει απο καποιον.

Φιλε μου αν θες το δημοσιευεις για να δουν και τα αλλα τα παιδια τι παιζει με τις καριολες εκει εξω (να μη παρεξηγηθω δεν ειναι ολες σε καμια περιπτωση)
Και θελω μαζι και γυναικεια σχολια, Φταιω εγω μηπως? Πριν απο αυτο μου ελεγε οτι με λατρευει!
Sorry για το μεγαλο κειμενο.

Για να προλαβω καμια κοπελα η οποια θα πει γιατι βριζω τα αλλα 2 κοριτσια
Λοιπον Τις 2 φιλες τις αποκαλω καριολες-σαυρες γιατι
1)μιλουσαν και οι 2 με το χειροτερο τροπο για μας τους αντρες
Δεν υπαρχουν αντρες η ειναι ολοι γουρουνια.
2) Η ρουφ που με εθαβε στο βουρλο το δικο μου, ειναι ΗΒ9 και εχει ριξει τις πιτες της μαιμους εδω στα ντοπια παιδια(και αυτης η καταγωγη απο εδω ειναι) περιμενει κ αυτη τον πριγκηπα, το παιζει κατα τ αλλα παρθενοπη αλλα... Κρατηθητε παιδες!!!!! οταν πηγε διακοπες περυσι το καλοκαιρι, ξεσκιστηκε παρτουζα με 2 μπατσους!!! καλο ε??????? τι μικρος που ειναι ο κοσμος μωρη σαπια και το μαθαμε....(ενας γνωστος εχει γινει ο ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΚΙΑΣ της
 και την γουσταρειι καιρο αλλα αυτη ουτε που καταδεχεται να του μιλησει....
3) το αλλο το βλημα (η αλλη φιλη)ΗΒ7  νομιζει εχει το χρυσο αιδιο και θελει να τη παρακαλανε ολοι ο τελευταιος κακομοιρης που εκανε κατι μαζι της ακομα τρεχει και δε φτανει του εβγαλε το Χριστο η χαρυβδη.
Ολα αυτα που αναφερω ειναι καρατσεκαρισμενα κ επιβεβαιωμενα ετσι???

Φιλικα,
Αpache

[Email του αναγνώστη Than]
Σε χαιρετώ φίλε ξενρωμένε

Εδώ και καιρό σε διαβάζω στο blog σου κι έχω να πω ότι τα περισσότερα που λες τα πιστεύω κι εγώ αλλά εσύ τα λες πιο ωραία. Με έχουν πολεμήσει για τις απόψεις μου αυτές επανειλημμένα αποκαλώντας με ανασφαλή, δειλό, ανώριμο και άλλα τέτοια. Όμως βλέποντας όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις είτε εσύ είτε οι δικοί σου, καταλαβαίνω ότι δικαιώνομαι κάθε μέρα. Γι αυτό θα σου σφίξω το χέρι και θα σε παρακαλέσω να προσπαθήσεις να συνεχίσεις την καλή δουλειά. Βέβαια εμείς θα τα λέμε κι εμείς θα τα ακούμε στην τελική αλλά ποιος χέστηκε...Η ιστορία κάποτε θα μας δικαιώσει και θα είμαστε εμείς που θα γελάσουμε τελευταίοι. Μέχρι τότε καλή συνέχεια σου εύχομαι.

41 σχόλια:

  1. Κοίταξε, αυτό που έγινε είναι ότι οι φίλες της έκατσαν και της είπαν "Είσαι 30 και τα έχεις με αυτόν που δεν έχει ούτε 1 ευρώ στην τράπεζα? Τι θα κάνεις στη ζωή σου? Πως θα παντρευτείς? Κι άλλες τέτοιες παπαριές". Αυτό δεν την δικαιολογεί ούτε στο ελάχιστο. Άμα έρθει και μου πει εμένα ένας "Η δικιά σου δεν έχει προίκα γιατί είσαι μαζί της?" θα κάτσω να τον ακούσω? Δεν με κάνει μαλάκα αν πάω και χωρίσω τη δικιά μου?

    Και πάμε στη ρίζα του προβλήματος. Με τόση ανεργία που πάει στο 30% άλλοι δεν έχουν δουλειά. Που ζει η γκόμενα ακριβώς? Σε άλλη δεκαετία? Το ότι ήταν αγάμητη 2 χρόνια εμένα λέει πολλά. Γκόμενα HB8 και αγάμητη ΑΠΟ ΤΑ 28 ΕΩΣ ΤΑ 30? Δηλαδή στο peak της? Ρε άντε γαμίδια. Εδώ εγώ σας έλεγα ότι είχα πηδήξει 30άρα και παρθένα που μέτραγε κιόλας HB 7.5-8 εύκολα. Από εκεί και πέρα η όποια συζήτηση περισσεύει
    http://ksenerotes.blogspot.com/2011/10/30.html

    Ο τύπος που καθάριζε 2.500 θα ήθελε να χτυπήσει HB9-10, κανένα μοντελάκι, γιατί πίστευε ότι άξιζε παραπάνω. Η απλά είδε ότι τον θέλει για τα λεφτά του και την έκανε με ελαφρά. Η ίδια από την άλλη δεν ικανοποιείται και στην πεναετία 35-40 θα παρακαλάει όποιον βρει. Γενικά δεν ικανοποιούμαστε αλλά οι γκόμενες απλά το έχουν τερματίσει!

    Άλλοι είναι άνεργοι και μένουν σε μεγάλη ηλικία με τους γονείς τους και περιμένουν να κληρονομήσουν το σπίτι. Άμα θέλει γκόμενο με φράγκα ας πάει στην Ψαρρού στη Μύκονο γιατί οι φραγκάτοι είναι ήδη καβατζωμένοι. Για την ακρίβεια περισσότερες ελεύθερες μουνάρες υπάρχουν παρά ελεύθεροι φραγκάτοι γκόμενοι. Οπότε Tsapou and the tables are turning.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλαράκι Than
    Αν δικαιώνεσαι κάθε μέρα γι αυτά που λες, τότε δεν έχει κανείς δικαίωμα να σε αποκαλεί όπως σε αποκαλεί. ΕΙδικά μάλιστα αν έχεις ζήσει ο ίδιος παρόμοιες καταστάσεις. Έτσι είναι όμως. Έρχεται ο άλλος να σε κρίνει χωρίς να ξέρει το παραμικρό...Μάλλον αυτοί έχουν την ανασφάλεια κλπ κλπ...
    Τέλος πάντων μην εγκαταλείπεις. Αν ξέρεις πως έχεις δίκιο μη φοβάσαι κανέναν...Είμαι μαζί σου γιατί είμαι παθών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε ξενερωμενε
    Εχεις μεγαλο δικιο σ αυτα που λες, Φταινε αυτες οι μοιρολογιστρες οι φιλες της που την επηρρεασαν, φταιει αυτο το βουρλο που εκατσε και τις ακουσε και διαγραψε με τη μια ποσο ομορφα περνουσαμε οι 2 μας, αλλα...
    Φταινε πρωτα απ ολα η μαμα και ο μπαμπας που την εχουν ποτισει με τις μαλακιες του ειδους ''Πρεπει να βρεις τον καλυτερο'' κτλ γιατι κανα -δυο φορες το νετο μου ειχε πεταξει το εξης push/pull ''θελω ο αντρας να διαθετει ολο το πακετο, αλλα εσυ δε το χεις αναγκη, εχεις την πρωσοπικοτητα σου''
    Τωρα τη βλεπω στο δρομο γιατι εδω στο νησι ειμαστε μικρη κοινωνια και οσο θελω να τη πηδηξω(ακομα ειναι πολυ νωπο) αλλο τοσο ομως κραταω το χαρακτηρα μου και παμε γι αλλα
    Αυτη τη συμπεριφορα την εχω ξανασυναντησει και αρκετες ακομα φορες απο αλλες γκομενες και ξερεις κατι... μ ειχε παρει απο κατω γιατι νομιζα οτι εκανα εγω κατι λαθος. Ομως καταλαβα οτι το λαθος ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!
    Επειδη βλεπω οτι μπαινουν και διαβαζουν και αρκετες γυναικες και μερικες λενε τα δικα τους και οτι μαλακια τους κατεβει θα ηθελα(σε βαθος χρονου να μοιραστω και τις αλλες εμπειριες για να δουμε αν φταιω εγω η αυτες που ειχα μπλεξει ειναι οντως καριολες. τι λες????
    Ο Φιλος
    ο apache

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ'αρέσει που ρωτάς. Δηλαδή θα έλεγα ποτέ "Όχι"?
    Βασικά θα βρεις πάντα πολύ καλύτερες.Εγώ που τις ρίχνω κάμποσα χρόνια να δεις τι ωραία που είναι.Τι 30 και μαλακίες.Γάλακτος φίλε.
    Άσε που όταν θα μοστράρεις τη γκόμενα εκεί που θα δουλεύει και θα σε βλέπει και θα τρώει τα μαλλιά της από την ζήλια...άλλη καύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε Than
    Λοιπον σε καταλαβαινω και γω απολυτα, τα χει φερει ετσι η πορνη η τυχη και εχω περασει πολλα με τις γυναικες. Υπαρχει ενας γνωστος μου και μεγιστος γκομενοβοσκος-μουνοδουλος εδω στο νησι και λεει οτι εγινα μισογυνης
    .Να ξεκαθαριστω΄ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ μισογυνης απλα εχω ξενερωσει κ εγω σε μεγαλο βαθμο απο τις Κ.Κ.Ε. (Κλασικες Καριολες Ελληνιδες) οποτε μη μασας.
    Λοιπον η θα αλλαξουν τη συμπεριφορα και τον τροπο που μας αντιμετωπιζουν αλλιως ας πανε στα Praktiker να διαλεξουν ενα ανετο ραφι και να σκαρφαλωσουν εκει για το υπολοιπο της ζωης τους.
    Εμεις οπως και να χει καποια καλη θα βρουμε που να μας καταλαβαινει και να την καταλαβαινουμε. Αυτες θα εχουν το προβλημα σε λιγο καιρο που δε θα τις πλησιαζει ουτε αρσενικο σκαθαρι.
    Μεσα στο σ/κ πιστευω να προλαβω και να ανεβασω και τη δευτερη εμπειρια που ειχα και θα γελασει πολυς κοσμος με αυτα που θα γραψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το θέτεις φιλαράκο το βλέπω ότι θα γελάσει κάθε πικραμένος. Μην παρεξηγηθείς δεν το λέω υποτιμητικά, θα γελάσουν πιστεύω με την κοπάνα που σε κορόιδεψε και θα φανούν τα χάλια της εδώ πέρα. Μη μασάς αδερφέ. Στο τέλος η "εκδίκηση" είναι δική μας. Κι εγώ έχω διάφορα τραγελαφικά να σας διηγηθώ αλλά δε θέλω να τα ανεβάσω γιατί έτσι και βρεθεί καμία ψωλοκοπάνα κι αρχίσει το γνωστό κήρυγμα και τα γνωστά αρχίδια βροντόσαυρου, με βλέπω να χάνω την ψυχραιμία μου.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα παίδες! Διαβάζω με περίσσιο ενδιαφέρον για τις δικές σας εbeerίες και εφόσον ζητήθηκε και μια γυναικεία άποψη λέω να κάνω την αρχή. Θα ξεκινήσω με μία απορία.

    Κατ 'αρχήν, για ποιο λόγο να μπήκες στη διαδικασία να αναλωθείς σε τόσο προσωπικές λεπτομέρειες (αναφέρομαι για το τραπεζικό σου κεφάλαιο) και δη, με τα συγκεκριμένα άτομα. Το τι έχει ο καθένας και τι δεν έχει, είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα. Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν αφορά το γκομενο - γκόμενα. Είσαι με έναν άνθρωπο γιατί τον εκτιμάς και βρίσκεις στοιχεία του χαρακτήρα του τα οποία σε αγγίζουν. Όλα τα υπόλοιπα είναι εντελώς περιττά. Από την άλλη βέβαια, αυτό σου βγήκε σε καλό τελικά, γιατί όπως τα περιγράφεις, είδες και μόνος σου πώς είναι όταν πέφτουν οι μάσκες.
    Προφανώς η κοπέλα, δεν έψαχνε άντρα, αλλά ένα φουσκωμένο πορτοφόλι το οποίο θα της εξασφάλιζε την "ευτυχία" της. Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να συναντάς άτομα τέτοιας ποιότητας. Δε ξέρω σε τι ηλικία είναι η κοπέλα, παίζει και η ηλικία το ρόλο της. Και στις γυναίκες και στους άντρες. Δεν μπορώ να κατακρίνω το γεγονός ότι εκείνη ήθελε να αποκατασταθει, άμεσα, εφόσον σου ζάλιζε τα τέτοια για να μάθει αν είσαι ο πρίγκιπας του παραμυθιού με το χοντρό.... Πορτοφόλι! Σε αυτό όμως που είμαι κάθετη είναι στο γεγονός ότι δε σου ξεκαθαρισε εξ'αρχής ποιοι είναι οι "στόχοι " της, για να γίνεις και συ Λούης μια ώρα αρχύτερα. Όπως και το γεγονός ότι σου έλεγε μεγάλα λόγια, τα οποία όπως, φάνηκε ήταν παρλαπιπες της στιγμής.
    Όσον αφορά τις φίλες της, είμαι πολύ της άποψης "Δείξε μου το φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι". Και από τη στιγμή που είδες ότι δεν τις συμπαθείς γιατί ήταν σιγανοπαπαδιές, πολύ απλά δεν έπρεπε να ξανασχοληθεις ή να ήσουν πολύ τυπικός. Ούτε ποτάκια, ούτε τίποτα. Μου φαίνεται σπατάλη χρόνου να αναλώνεσαι με ανθρώπους, με τους οποίους αν τους έκανες εγκεφαλογράφημα, η ένδειξη θα ήταν μια ατελείωτη ευθεία γραμμή.

    Η ουσία είναι να μαθαίνεις από τις δυσάρεστες εμπειρίες και no hard feelings για κανέναν-καμιά. Στη τελική, αυτή έχασε. Και αν συνεχίσει αυτή (και πολλές άλλες) με αυτό το φτηνό, πραγματικά, σκεπτικό. Θα είναι χαμένες μια ζωή.

    Αυτά τα όμορφα! Να περνάτε, όλοι και όλες καλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία το έθεσες. Όμως δυστυχώς δεν πρόκειται να καταλάβουμε ποτέ όσος καιρός κι αν περάσει...Τα λόγια είναι εύκολα και είμαστε όλοι καλοί σε αυτά...Τέτοιες συμπεριφορές κάνουν κακό στους υπόλοιπους/ες. Κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά και μετά τέτοιες ακραίες απόψεις λαμβάνουν χώρα...

      Διαγραφή
  7. Νεφελη
    Καταρχη γεια σου χαιρομαι που υπαρχουν ακομη γυναικες που σκεφτονται normal. Απο αυτα που γραφεις φαινεται οτι εισαι πολυ ενταξει κοπελα.
    2-3 φιλες μου που το χουμε συζητησει μου ειπαν πανω κατω τα λογια σου.
    1)Συνηθως δε μιλαμε για τετοια προσωπικα θεματα αλλα... εκεινο το βραδυ μας ειχε πιασει η μαλακια μας. συν το οτι ειχαμε σουρωσει αρκετα(και πιο πολυ εγω οποτε τα λεγαμε ολα φορα παρτιδα)
    2) βγηκαμε αντροπαρεα εγω και 3 φιλαρακια και μετα ηρθαν και εκατσαν οι φιλες της μαζι μας.
    Προσωπικα εγω δεν ειχα καμια σχεση με τις φιλες της αντε να ειχα βγει μαζι τους αλλες 2 φορες μαζι με τη δικια μου
    3)Εννοειται οτι αυτη εχασε αν και να πω και 2 θετικα της. Εβαζε και αυτη το χερι στη τσεπη που και που,ηταν απο τις λιγες αλλα εγω το εκτιμησα. Και με τη συγκεκριμενη μπορουσα να συννενοηθω. Βεβαια θα μου πεις σε 3 μηνες σχεση ακομα δεν ξερεις σχεδον τιποτα για τον αλλο παρολα αυτα με αυτη μπορουσα να μιλησω σοβαρα
    4)Νεφελη η κοπελα ειναι 30 χρονων, και μαλλον περιμενει τον supermadollini και θα τον βρει ποτε?? στα 50 της??? Ε μη γαμησω......
    Φιλε Than Οσα και αν εχουμε περασει δε ξενερωνουμε ποτε....Υπαρχουν ακομη σωστες γυναικες εκει εξω, δυσκολο να τις πετυχεις αλλα υπαρχουν!!
    Πιστευω αυριο που θα εχω χρονο να ανεβασω και τη δευτερη ιστορια και εκει να δεις τι νοοτροπια κουβαλανε στα χωρια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είμαι γυναίκα.
    πρώτον.εκφράζεσαι με πολύ άσχημο τρόπο.
    δεύτερον.(πολλοί θα πείτε τις γνωστές μαλακίες) αλλά έχεις σκεφτεί ότι το ότι έχεις 3,5 ευρώ στην τράπεζα λέει κάτι -ασχημο- και για σένα; δεν είναι όλες οι γυναίκες πουτάνες.και η συγκεκριμένη από ότι λες δεν τα περίμενε και όλα πληρωμένα οπότε ρίχνω εγώ μια ιδέα ότι απλά ένα άτομο το οποίο δεν έχει ούτε 100 ευρώ στην άκρη για μια ώρα αναγκης (που δεν είναι πολλά σε περίπτωση ατυχήματος αλλά λόγο της "καραμέλας" της κρίσης σου βάζωμόνο 100) δεν σκέφτεται καθόλου; λες ότι είναι 30.και ότι γενικά ψάχνει για σοβαρή σχέση(δεν θυμάμαι αν το αναφέρεις απλά το γράφω λόγο της ηλικίας της) πως βασίζεσαι σε ένα άτομο που δεν φροντίζει έστω και για μια μικρή "ασφάλεια"
    τέλος.λες ότι είστε μαζί 3 ΜΗΝΕΣ.σου φαίνεται τόσο παράλογο να στράβωσε για κάτι άλλο και εσύ να το συνδίασες έτσι.(επαναλαμβάνω.γιατί λες ότι δεν περίμενε να της τα πληρώνεις όλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1) Καταρχη το καταλαβα οτι εισαι γυναικα Dont worry
    2)Eτσι μιλαω παντα και σ οποιον αρεσει οκ????
    3)Αυτη ελεγε οτι με λατρευει. αυτο σου λεει κατι??
    4)Σου λεει κατι παλι οτι ειχα καποιες υποχρεωσεις και δε μου εμεινε μια στο τελος(τις γνωριζε κι αυτη πολυ καλα)
    5) Το οτι χαλουσα εγω σχεδον ολο μου το μισθο για να περναμε ομορφα εξοδους, φαγητο ,ταξιδια εδω κοντα, μπαρακια αυτο δε μετραει?? η μηπως εχετε μαθει αλλιως και θελετε κι αλλα???
    6)Δε της αρεσαν τα tattoo που εχω(και γενια τα tattoo) το βρισκεις αυτο σοβαρο λογο για να χωρισουμε ε???
    8)Να σου θυμησω ΠΑΛΙ οτι πριν μερικες μερες ελεγε οτι της ειχα ξηγηθει πιο ομορφα απ ολους και με αγαπαγε(πουτσες μπλε δηλαδη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υ.Γ Ξεχασα το 7 τις φιλες της.... που περιμενουν το πριγκηποπουλο και οι 2. και ζηλεψαν που η Β.... ηταν μαζι μου (γυναικεια ζηλια) και μη μου πεις σου ξου μου γιατι αυτο περι γυναικειας ζηλειας μου το ειπαν ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 2) όταν λες μια κοπέλα που ήταν επιλογή σου πουτάνα,καριόλα,μουνόπανο και γενικά τα ωραία κοσμητικά που χρησιμοποιείται κατά καίρους προσβάλεις πρώτα εσένα.στα 33 σου οφείλεις να καταλαβαίνεις κάποια πράγματα.επίσης σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει η άποψη μου,εμένα θα με χαλούσε να ακούσω κάποιον να εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο για την πρώην του.
    3)πόσο είσαι; 5?? αν σου πω ότι είμαι αστροναύτης θα το κατέβαζες αμάσητο; στους 3 μήνες μια κοπέλα σου λέει ότι σε λατρεύει και κάνει δηλώσεις τέτοιου τύπου; μου θυμίζει κάτι 15χρονα που βάζουν καρδούλες στο facebook και γράφουν σ'αγαπάω μωράκι μου <3 <3 <3 μετά από μια βδομάδα σχέσης.30αριδες είστε.χρησιμοποιείστε λίγο το νιουνιού για να αναγνωρίσεται κάποια πράγματα..
    4)δεν αναφέρομαι σε υποχρεώσεις.κάποια χρήματα τα έχεις στην άκρη σε περίπτωση ασθένειας ή απόλυσης.όχι χαλάει ο θερμοσίφωνας βάζω χέρι στην καβάτσα. και μαζί με αυτό πάει και το
    5)ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΛΑΘΟΣ Κ Α Θ Α Ρ Α .εξόδους,φαγητό,ταξιδάκια,μπαράκια τα κάνεις όταν έχεις μια άνεση.και εσύ αυτή την στιγμή δεν έχεις γιατί όπως είπες σου βγήκαν κάποιες υποχρεώσεις,που όπως λες τις ήξερε,φαίνεται και το μυαλό της άλλης σε τέτοια θέματα.όταν ο γκόμενος μου είχε 80-100ευρώ για να περάσει το μήνα την βγάζαμε σε παγκάκια και βόλτες με τα ποδια,μηνα Ιανουάριο,και εσύ που έχεις σχέση ανοιξιάτικα δεν μπορούσες να βρεις πιο οικονοκικές εξόδους;;;;
    5)δεν ξέρω τι εννοείς με το "γένια tattoo".προσωπικά;ναι.το βρίσκω.θέλω τον άλλο να τον βλέπω γυμνό και να καυλώνω,αν τον βλέπω γυμνό και σκέφτομαι τι έκτρωμα είναι αυτό δεν θα μπορούσα να κάνω σεξ μαζί του.και no sex=φίλοι.αλλά αυτό θα το ήξερα από την αρχή. εκτός και αν αυτό στο έλεγε από την αρχή....
    8)να σε παραπέψω στο νούμερο 3.επίσης,έχεις ακούσει το "στους τυφλούς ο μόνόφθαλμος"; το ότι οι περίσσοτεροι κάνουν "ελευθερες σχέσεις",και σχέσεις του "κώλου" κάνουν τους ανθρώπους μόλις τους φερθεί λίγο ευγενικά κάποιος να θεωρούν ότι έπιασαν τον τράγο από τα κέρατα..(και για αντρες και για γυναίκες.αλλα αυτό είναι μια συζήτηση από μόνη της οπότε δεν θα επεκταθώ παραπάνω)
    7)τι σχέση ακριβώς έχει η ζήλια;; θεωρείς σοβαρή πιθανότητα να σε χωρίσει ενώ περνά καλά μαζί σου επειδη ΖΗΛΕΨΑΝ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ?ή την έχεις για τόσο βούρλο που θα πάει να σε χωρίσει επειδή της είπαν οι φίλες της κάτι κακό για σένα;; τόσο πολύ σε αγαπάει που δεν θα σου δώσει μια ευκαιρία;;;;;τι μας λες;;;.... όσο για το πριγκηπόπουλο.που είναι το κακό;; ο καθένας έχει τα θέλω του και θέτει προτεραιότητα.αυτές κρίνουν ότι με αυτά που μπορούν να παρέχουν τους αξίζει ένα "πριγκηπόπουλο" .εσύ μπορεί να θέλει μια κοπέλα που να είναι όμορφη,αλλος θέλει να κάνει καλές πίπες,άλλος θέλει να μην τον πρίζει πολύ στα τηλέφωνα,άλλος θέλει μια παρθένα να την έχει του χεριού του.όλα είναι δούνε και λαβείν.άσ'τε.το πολύ πολύ να μείνουν αγάμητες στο ράφι.δεν είναι κακό.όλα είναι επιλογές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπον σου απαντω....
    Καταρχη εφαγα ενα κ ηθελα να πω γενικα τα ταττοο δεν τις αρεσαν ποτε. Δεν ειχε να κανει με τη συνολικη εικονα μου μαλλον ξες κατι?? δεν αρεσαν στον πατερα της να το πω πιο σωστα.
    Δε μου λες οταν εσενα σε παρατησει καποιος ο οποιος σου λεει οτι σε γουσταρει και σε παρατησει για μαλακια λογο οτι και καλα περναει φαση τι θα κανεις??? πως θα τον αποκαλεις μωρο μου και λατρεια μου??? πουστη μαλακα και καριολη θα τον πεις γκε γκε??? Ετσι και γω εχω καθε δικιο να τη λεω πουτανα και καριολα.
    Ας μου ξεκαθαριζε οτι ηθελε μονο να πηδιομαστε οκ εκει δε θα μ επαιρνε να μιλαω τωρα. Οχι να μου λεει σε λατρευω...Αν λες κατι και δε το εννοεις τοτε εισαι ψευτικη κοπελα μου(γι αυτη το λεω) και τα αλλα που μου λες για αστροναυτες και καρδουλες και οτι τα καταπια αμασητα sorry αλλα ειναι μεγαλες μαλακιες.
    ΑΑΑ ειμαι λαθος και απο πανω που εκανα στερησεις για να περναμε καλα και οι 2 μας... αλλα δεν εκτιματε τιποτα τελικα.. μονο αυτους που σας εχουν ΜΟΝΟ γιασ πηδημα το παιζουν σκληροι και σας φτυνουν μετα.Δε σας πανε ουτε μεχρι το παγκακι της πλατειας και σας θυμουνται μονο οταν εχουν καυλες. Μ αυτους κολλατε ολοι οι αλλοι ειναι λαθος που στερουνται πραγματα για να περνατε καλα. Σε ποιο πλανητη ζεις κοπελα μου?? (φιλικα το λεω)
    Τωρα αν την καυλωνα??? σαν τρελη ερχοταν πανω μου και τι λες να καναμε 3 μηνες?? να παιζαμε τις κουμπαρες η να απλωναμε αργαλειο. απλα δεν τις αρεσαν τα πολλα ταττοο που εχω ηθελε ενα μικριο και διακριτικο. στην Ελλαδα ζουμε μη το ξεχνας.
    Και τελειωνω(γιατι θελω να παω παραλια και αργησα ηδη) μαλλον την καυλωναν πιο πολυ τα λεφτα (που δεν εχω)
    (δεν εχω το παραμικρο προβλημα μαζι σου δε σε ξερω αλλωστε, απλα δε συμφωνω σε τιποτα απο αυτα που λες) ΦΙΛΙΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μεγάλη κοπέλα είναι.αν της άρεσες θα της άρεσαν.μάλλον δεν της άρεσαν τόσο πολύ τα τατού και ο "μπαμπάς" ήταν η επιπλέον σταγόνα.
    το πιο χοντρό που λέω για πρώην μου είναι μαλάκας.και αυτό για μόνο έναν.που μου έκανε πολύ χοντρά πράγματα.συνήθως όταν θέλω να αναφερθώ λέω απλά πρώην.
    υπάρχουν στάδια σε αυτό που λες.αν δεν τα έβλεπε σαν μαλακίες αυτά που έλεγες ίσως και να καταλάβαινες κάτι.γιατί ήθελες απόψεις.οπότε πάρε τις απόψεις..30 χρονών γαϊδούρα θα έπρεπε να ξεχωρίζει τον ενθουσιασμό από την αγάπη.το ίδιο ισχύει και για σένα.
    ναι.είσαι λάθος που καθόσουν και έκανες στερήσεις σε αυτή την φάση.
    έχω βαρεθεί να ακούω την μαλακία για το ότι εκτιμάμαι μόνο αυτούς που μας έχουν για πήδημα..πολύ ώριμο.και όλοι οι άντρες είναι γουρούνια και καταλήγουμε να βγάζουμε μια καταπληκτική συνεννόηση στο τέλος... (ελπίζω να είναι εμφανές ότι το λέω ειρωνικά) ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει και που έχει ανάγκη.οι κοπέλες (και οι άντρες) που κολλάνε σε άτομα που τους έχουν μονο για πήδημα και δεν τους σέβονται είναι απλά ηλίθιοι μετά από ένα σημείο.και στα 30 σου ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ από την στιγμή που εσένα αυτό δεν σε καλύπτει.
    μάλλον δεν συννοοούμαστε καν γιατί αν καταλάβαινες τι λέω δεν θα έμπαινες στην διαδικασία να μου πεις ότι κάνα σεξ..το θεωρώ δεδομένο στα 30 σου όταν λες ότι έχω σχέση να κανεις σεξ.αλλά από ότι λες "απλά δεν τις άρεσαν τα πολλά τατου".δικαίωμα της.δεν την καύλωνες.είναι σαν να μου λες εσύ.ναι.μου άρεσε κάναμε σεξ,αλλά δεν μου αρέσουν οι χοντροί άνθρωποι και αυτή ήταν 90κιλά με1,5 ύψος.
    (δεν είχα σκεφτεί ότι έχεις πρόβλημα μαζί μου..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα αφου ρε jo αυτους εκτιματε στο τελος, μην ακουω μαλακιες please!!!!και μετα καθεστε και κλαιγεστε στον επομενο που σας ξηγιεται ομορφα και του βγαζετε το Χριστο για το ποσο μαλακας ηταν ο πρωην σας
    Δεν εχω παραπονο απο την τυπισα σ αυτο το θεμα αν και κανα 2 φορες πηγε να με συγκρινει με τον πρωην οποτε εκει της το εκοψα μαχαιρι και δεν ξαναειπε τπτ πλεον.
    Θα μπορουσα κ εγω να παιξω το ρολο του bad boy εχω το στυλακι εξωτερικα αλλα κατα βαθος δεν ειμαι μαλακας και δε κοιτουσα την παρτη μου μονο.
    Το βλεπω κ εγω οτι μιλαμε διαφορετικες γλωσσες οποτε γαμησε το αστο δε θα βγαλουμε ακρη......
    Και στη τελικη περασαμε και οι 2 καλα εστω για 3 μηνες απο κει και περα αν δε θελει μια στα παπαρια μου λουλουδια δε θελω εγω 1000000 και βουρ για την επομενη.
    θα κλεισω με τα λογια ενος κολλητου μου.
    ''Και ψυχικο της εκανες της μαλακισμενης ηταν κοντα 2 χρονια αγαμητη μαζι με τις αλλες 2 τις ξενερωτες και αντι να λεει κ ευχαριστω που βρεθηκες εσυ να τη τρεβηξεις απο τη μιζερια της, αλλα φιλε apache δε το εκτιμησε ηθελε να πεσει παλι μεσα στο βουρκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υ.γ επισης ειμαι 1.82 και 73 kg αν νομιζεις οτι δε με γουσταρε απο θεμα εμφανισης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σας παιδιά! Μακρηγόρησε πολύ η συζήτηση βλέπω... :-P Να σας πω και γω δυο πραγματάκια.

    @jo

    Εμένα προσωπικά δε μου λέει τίποτα το γεγονός ότι ο x, y γκομενος που έχω, δεν έχει κάποιο "κομπόδεμα" στη τράπεζα. Σίγουρα, το θεωρώ καλό να κάνεις κάποια αποταμίευση (όση μπορείς να κάνεις πλέον στις σκατομέρες που ζούμε) και να έχεις κάποιο ποσό σε περίπτωση ώρας ανάγκης. Τα 100 ευρώ που είπες πριν, στις μέρες που ζούμε, δε φτάνουν ούτε για "ζήτω". Οπότε ψιλοακυρο το συγκεκριμένο σκεπτικό. Λες κάπου παρακάτω "η κοπέλα ψάχνει για σοβαρή σχέση - πως βασίζεσαι σε ένα άτομο που δεν φροντίζει έστω για μια μικρή ασφάλεια." (οικονομική προφανώς.) Δύο πράγματα. Πρώτον, δεν μπορείς να ξέρεις τις συνθήκες που υπήρχαν και οδήγησαν το άτομο αυτό στο να μην έχει "ασφάλεια". Οπότε είναι και άσχημο να "καταδικάζεις" τον άλλο για αυτό. Και
    επειδή ακούγεται βαρύγδουπο το "καταδικάζω ", το θέτω αλλιώς. Είναι άσχημο να κάνεις σκέψεις του στυλ "δεν έχει λεφτά στη τράπεζα, για ώρα ανάγκης; είναι ανευθυνος, ανώριμος κλπ." Εάν, δεν ξέρεις τους λόγους που συντέλεσαν σε αυτό το σενάριο, μη βγάζεις συμπεράσματα. (μιλώ γενικά και όχι προσωπικά για σένα.) Δεύτερον. Θες να κάνεις σοβαρή σχέση, δικαίωμα σου. Δεν κάνεις όμως σχέση για να ΒΑΣΙΣΤΕΙΣ στον άλλο. Βασίζεσαι στον άλλο συναισθηματικά και όχι υλικά. Ο σκοπός είναι να βασίζεσαι στον εαυτό του, όσο μπορεί ο καθένας, στο οικονομικό κομμάτι. Και αυτό ισχύει και για τους δύο. Το βρίσκω πολύ άσκοπο να κάτσω να αγχωθώ για το αν ο άλλος έχει λεφτά για ώρα ανάγκης. Μ'αγαπαει; Αυτή είναι η ουσία.

    Όσον αφορά το ενδεχόμενο η κοπέλα να μην τον χώρισε για το οικονομικό και απλά το παιδί να το συνδύασε. Δε πιστεύω, ότι υπήρχε άλλος λόγος και το δικαιολογώ στο γεγονός ότι η κοπέλα προσπαθούσε κουτοπονηρα να μάθει τι διαθέτει. Αν δεν τον είχε ρωτήσει ποτέ για τα οικονομικά του, θα συμφωνούσα μαζί σου. Αλλά αν βάλεις κάτω τα ουσιαστικά σκηνικά που μας είπε το παιδί, όλα οδηγούν εκεί. Η "εξαφάνιση" έγινε μετά τη δήλωση της οικονομικής του κατάστασης στις φίλες της. Απλά, δε μου φαίνεται τόσο τυχαίο.

    Επίσης, εάν της κοπέλας δεν τις άρεσαν τα πολλά tattoo του παιδιού (Apache, από μένα έχεις respect) και γενικά αφού δεν της άρεσε τόσο πολύ, δεν υπήρχε λόγος να του λέει μεγάλα λόγια. Εκεί το λάθος είναι και του παιδιού που τα πήρε στα σοβαρά. Η αλήθεια είναι ότι 3 μήνες είναι λίγοι για να πάρεις στα σοβαρά κάποια λόγια γιατί ακόμα γνωρίζεις τον άλλο.

    @Apache

    Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι στο τελευταίο που είπες, ότι οι γυναίκες κολλάνε με αυτούς που τους φέρονται σκατένια. Δεν το πιστεύω αυτό, γιατί έχω πολλά παραδείγματα αντρών που κολλαγαν με γυναίκες που τους φερονταν σκατένια. Είναι εντελώς σχετικό λοιπόν αυτό. Και σίγουρα όχι γεγονός. Έχει να κάνει με το πόσο ξέρεις τι θες και πόσο καλά τα πας με τον ίδιο σου τον εαυτό!
    Λίγο υπερβολικός ο φίλος σου στο τρόπο που το εξεφρασε.. Αν δεν ήσουν εσύ, θα ήταν κάποιος άλλος. Η ουσία είναι ότι εκείνη δεν μπορεί να δει καθαρά και μόνο εκείνη μπορεί να κάνει κάτι γιαυτό, αν και στα 30 της χρόνια να αναθεωρήσει, αμφιβάλλω.

    Καλό βράδυ εύχομαι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου νεφελη!!
    Οταν εγινε το μπαμ ολα τα παιδια φιλοι και φιλες ετρεξαν για συμπαρασταση και να πουν τη γνωμη τους(η οποια πανω κατω ειναι ιδια με τη δικια σου) και ειμαι τυχερος που εχω τετοιυς φιλους/ες γιατι ξερουν ποιος ειμαι και πως ξηγιεμαι.
    Δε θα την ξαναπω καριολα κτλ οσο περναει ο καιρος μου φευγει (τωρα την ειδαν να κυκλοφορει μ αλλον αλλα αυτο ειναι κατι που δε με νοιαζει καθολου)
    Το οτι στεριομουνα να κανω πραγματα που μου αρεσαν και κρατουσα λεφτα να περναμε καλα(να της παρω ενα μπικινι που της αρεσε,να βγαινουμε για φαγητο- ποτο κτλ) και δε το εκτιμησε στη τελικη ηταν αυτο που μ εκανε να στραβωσω και να της τα ψαλω εξω απο τα δοντια οταν χωριζαμε
    Οσο αναφορα τα ταττοο δεν τα εχω κανει τωρα τα εχω χτυπησει απο τα 24 -27 μου και ηξερε οτι εχω αφου μ εβλεπε τα καλοκαιρια εδω στις παραλιες του νησιου. Δ εν εχω και υπερβολικα πολλα, 5 μεγαλουτσικα στη πλατη και στα μπρατσα. στην αρχη ελεγε οτι ειναι υπερβολικα αλλα μετα τα συνηθησε.
    Η σχεση, αν και μονο 3 μηνες πηγαινε για ΣΟΒΑΡΑ ειχαμε κανει τη κουβεντα μερικες φορες αλλα μετα θυμηθηκε οτι δε ταιριαζουμε.
    Να σαι καλα ρε νεφελη!!!
    Οτι μου ειπαν τα φιλαρακια μου λες κ συ!!!!!
    Υ.Γ Θα μπορουσα να το παιξω macho, πολλα βαρυς και οχι, με 2 φουσκαλες αλλα ειμαι της αποψης οτι φερσου στους αλλους οπως ακριβως θελεις να σου φερονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για μένα, θεωρώ ουτοπικό και συνάμα εφηβικό το να κάνεις ΚΟΥΒΕΝΤΑ για το αν η σχέση θα πάει σοβαρά ή όχι. Και ο λόγος είναι πολύ απλός. Κάποια πράγματα έρχονται από μόνα τους, φυσικά. Χωρίς συζητήσεις και πολλά πολλά. Όταν υπάρχει χημεία και εγκεφαλική επικοινωνία. Και το ξέρουν μέσα τους και οι δύο. Και αυτή είναι και η καυλα της σχέσης. Όταν απλά, κολλάς με τον άλλο. Να μη χρειάζεται να λες τίποτα, (η σχεδόν τίποτα) αλλά και οι δύο να καταλαβαινοσαστε. Όταν ο ένας συμπληρώνει τη φράση του άλλου. Δύσκολο, ναι. Αλλά με λίγη καλή τύχη, και τα μάτια σου ανοιχτά, εφικτό.

    Αυτά που σου λέω, σε καμία περίπτωση δε στα λέω επικριτικά. Αλλά είδες και μόνος σου πως εξελίχθηκε η συγκεκριμένη περίπτωση. 3 μήνες είναι πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να κάνεις "όνειρα", γιατί ακόμα γνωρίζεις τον άλλο. Σου κάνει; Δε σου κάνει; Ακόμα δεν ξέρεις. Ενδεχομένως να υπήρχε μεγάλος ενθουσιασμός. Χαίρομαι πάντως που είσαι καλύτερα, μη μασάς.

    Υ. Γ. : ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ! Σου εύχομαι τα καλύτερα! Καλή συνέχεια και καλές βουτιές! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νεφελη μερικες λεπτομερειες....Eιχαμε κανονισει συντομα να ερθει στο σπιτι μου και να μενουμε μαζι, αλλη μια φορα που μας ειχαν καλεσει σε γαμο και τους 2 (απο τις οικογενειες μας) σκασαμε χερακι χερακι και ελεγε μεταξυ σοβαρου και αστειου. ''Ο αντρας μου'' οκ δεν καναμε κ συμβολαιο οτι θα το παμε για σοβαρη σχεση αλλα κατα κει τσουλαγε η φαση.
    Πλεον την εχω καταχωρησει στο φακελο με τις σκαρτες και γκομενες της καβατζας και του συμφεροντος (δυστυχως το 75-80% που εχω κανει κατι ηταν καργιες αλλα το αλλο 20-25% ηταν γαματες κοπελες!!!) οποτε μακρια απο μενα αλλα..... θελω ο επομενος(αν ποτε βρει, και μ αυτον που κυκλοφορει δε ξερω τι ρολο βαρανε και στ αρχιδια μου κιολας)να της ξηγηθει πολυ ασχημα και να την εχει ολη μερα στο φτυσιμο και στο σκωτσεζικο ντουζ, να της κανει τη ζωη πατινι Μονο τοτε θα εκτιμησει τι εχασε.Και το εχασε μια κ εξω!!!!
    Να σαι καλα νεφελη επισης καλες διακοπες σου ευχομαι (αν δεν εχεις παει ηδη πουθενα) και αντε τι περιμενεις?? ελα απο τα μερη μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από αυτά που μου λες, χωρίς να σε ξέρω, καταλαβαίνω πως είσαι παρορμητικός όταν ενθουσιάζεσαι. Αυτό είναι καλό εν μέρει, αλλά έχει και τα στραβά του. Και όχι, δε λες στον άλλο για συγκατοίκηση πάνω στους 3 μήνες. Μέγα λάθος. Αυτά τα πράγματα θέλουν σκέψη και χρόνο. Γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ. Πρώτα τον γνωρίζεις, τον τεστάρεις (όχι με πούστικο τρόπο προφανώς) και αν σου κάνει, τότε βουρ!
    Λες, σε αποκάλεσε "ο άντρας μου" σε ένα γάμο που πήγατε. Δε ξέρω, αλλά εμένα μου φαίνεται πιο πολύ, σα χαζογκομενίστικο "αστείο". Και με αυτή την αναφορά μου "ξύπνησες" μια δική μου ιστορία, όσον αφορά το κεφάλαιο, "Μεγάλα Λόγια Πάνω Στον Ενθουσιασμό.".

    Τραβιέμαι με τύπο κανά τριβδόμαδο. Σημαντική πληροφορία, ο τύπος μου ρίχνει ένα 7άρι χρόνια. Δεν είμαστε σε σχέση, σχέση καθώς του είχα ξεκαθαρίσει εξ'αρχής ότι εκείνη την περίοδο δεν ήμουν σε φάση να έχω σχέση. Ένα βράδυ, έρχεται να με δει σε ένα μαγαζί που έπαιζα. Όταν τελειώνει το τζέρτζελο, τον συνοδεύω μέχρι έξω γιατί ήταν να φύγει. Φιλιόμαστε και μετά ακούω τη καμπάνα. "Σ'αγαπώ!". Κάνω πως δεν άκουσα, του λέω, "Τι είπες;" "Tίποτα-τίποτα, καληνύχτα.." Πραγματικά ευχόμουν να έχω όντως παρακούσει, οπότε μετά από λίγο του στέλνω μήνυμα. "Πριν φύγεις, είπες ότι μ'αγαπάς ή δεν άκουσα καλά;" "Mια χαρά άκουσες.." Όποτε εκεί, του δίνω την ευκαιρία να "μπαλώσει" τη μαλακιάρα που πέταξε λέγοντας, "Προφανώς , το είπες για πλάκα, έτσι;" Περίμενα καταφατική απάντηση. Αλλά κούνια που με κούναγε. "Όχι δεν το είπα για πλάκα. Το εννοούσα..." .
    Μετά από κάποιες μέρες "εξαφάνισης" από μεριά μου, του ζήτησα να βρεθούμε, όπου και του είπα να διακόψουμε.

    Γι'αυτό λοιπόν apache, τα πολλά και μεγάλα λόγια, είναι φτώχεια.
    Όσο για τα ποσοστά που αναφέρεις παραπάνω. Μου θύμισες την παροιμία "Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε." Μήπως λοιπόν, κάπου, κάνεις λάθος και εσύ; Μήπως ενθουσιάζεσαι πάρα πολύ, με κάποια καινούρια περίπτωση, και ο τόσο μεγάλος ενθουσιασμός από τον οποίο διακατέχεσαι, σε κάνει κάποιες φορές να μη μπορείς να δεις καθαρά τις μαλακισμένες από τις εντάξει;
    Όλοι και όλες έχουμε πέσει σε μαλακισμένες περιπτώσεις. Αλλά τα δικά σου ποσοστά παραέχουν απόκλιση. (!) Δε μπορεί να είσαι ΤΟΣΟ άτυχος. Η αλήθεια βρίσκεται πάντα κάπου στη μέση.

    Και για να κλείσω. Στα @@ σου τι θα κάνει με τον επόμενο που θα βρει. Αν θα τις κάνει σκωτσέζικο ντους, κινέζικα βασανιστήρια, σαδιστικό μαστίγωμα, ψυχολογικό πόλεμο - για να εκτιμήσει τι έχασε. Το σωστό είναι να εκτιμάς κάτι ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ. Χέστηκες λοιπόν για το μετά, και για το αν αυτή θα πει, τι είχα και τι έχασα. Ό,τι έγινε, έγινε. Delete. Αυτή είναι η άποψη μου.

    Ακόμα δεν έχω φύγει διακοπές, αλλά ετοιμάζω τη "Μεγάλη Απόδραση" ! :P
    Πλάκα-πλάκα εσύ από ποιο νησί είσαι; Kαι κάτι άλλο, όταν η κοπέλα έφαγε το μαζικό κράξιμο, τι σου είπε εκείνη; Πώς δικαιολογήθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεφελη, σχετικα με τον τυπο νομιζω ησουν αδικαιολογητα αυστηρη.Δε μπορεις να βαλεις σε εναν ανθρωπο timeline για το ποτε θα νιωσει πραγματα.Ανωριμο απο μερους σου που του ζητησες να διακοψετε χωρις να συζητησεις μαζι του αυτα που λες και σε εμας περι μικρου διαστηματος...Ειναι εκπληκτικο παντως το ποσο εχουν αλλαξει τα πραγματα...καποτε οι γυναικες ακουγαν το σ' αγαπω και εφευγαν με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια..Πες το ρομαντικο, αλλα σε αυτη τη σκατοκοινωνια που ζουμε εχετε γινει καχυποπτες και φτασαμε στο αλλο ακρο..Να υπερισχυει η ψυχρη λογικη του συναισθηματος.

      Διαγραφή
    2. Γειά σου Γιώργο! (καθυστερημένη, χρονικά, η απάντηση μου)
      Οι γυναίκες, θα έφευγαν με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, όπως λες, στην περίπτωση όμως που και αυτές γουσταραν εξίσου φουλ. Σου ξανατονιζω πως δεν ήμουν μαζί με αυτόν τον άνθρωπο. Συνεπώς, δε με γνώριζε και τόσο καλά ώστε να κάνει τη διαπίστωση ότι μ'αγαπαει κιόλας! Δε θεωρώ λοιπόν πως ήμουν αυστηρή μαζί του. Ίσα ίσα που αυτός ήταν ανωριμος. Τουλάχιστον έτσι το εξελαβα εγώ, καθώς προσωπικά, τη συγκεκριμένη φράση δεν την κάνω "καραμέλα" ούτε τη λέω όπου κι όπου. Θα μπορούσα να εξαφανιστω και τελείως. Και θεωρώ ότι οι περισσότεροι/ες αυτό θα έκαναν.
      Όλο αυτό που λες θα είχε νόημα, λοιπόν, σε περίπτωση που ήμουν ΜΑΖΙ με αυτόν τον άνθρωπο. Και ούτε θέμα καχυποψιας τέθηκε. Γιατί πολύ απλά δε με ένοιαζε να επιβεβαιώσω αν όντως το ΠΙΣΤΕΥΕ αυτό που έλεγε. Γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να αγαπήσεις κάποιον σε 3 εβδομάδες, βλέποντας τον maximum 1-2 φορές /εβδομάδα. (Εκτός αν είσαι αρκουδάκι της αγάπης, σε ένα παράλληλο σύμπαν! :-P )
      Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι όντως τα πράγματα έχουν αλλάξει. Αντιστρεφονται οι ρόλοι. Φταίνε όμως και τα 2 φύλα.
      Καλη συνέχεια.

      Διαγραφή
  21. Οπως το λες ειμαι πολυ ατυχος......και οι περισσοτερες απο τις γυναικες εχετε ανεβασει πολυ τα στανταρ σας και μας αντιμετωπιζετε με λαθος τροπο.Δεν ειμαι κ εγω ο super σωστος και ο αγιος αλλα μερικα πραγματα κανουν μπαμ απο μονα τους οτι ηταν λαθος. Δυστυχως εχω πεσει σε πιο πολλες μαλακισμενες απ οτι φυσιολογικες γυναικες (με τις ξενερωτες δεν ασχολουμαι καν ουτε που τις μιλαω, τις γραφω κανονικα στο πουλι μου)
    Η τυπισα ειχε κοιμηθει κανα 2 φορες εδω και μου πεταξε η ιδια οτι ''Θα ηταν ομορφα να μεναμε μαζι'' της λεω οκ κατσε τοτε να το κανονισουμε στο μελλον.
    ΠΟΤΕ δεν της ειχα πει σ αγαπω κτλ απλα βασιστηκα στο οτι εκεινη ελεγε οτι με λατρευει και γω το θεωρησα κεραυνοβολο ερωτα. Και ναι ειμαι παρορμητικος επεσες μεσα!!!!!!
    Το θεμα ηταν καθαρα ομως τα λεφτα σ αυτο συμφωνουμε ολοι. αν και τα παιδια δεν την εκραξαν την ιδια οτι ειπαν το ειπαν σε μενα 1 φιλος την επιασε και την ρωτησε τι παιχτηκε και απλα του ειπε οτι δεν ταιριαξαμε κ οτι ημουν εγωιστης (εδω γελαμε)
    Νεφελη εχω δωσει ηδη πολλα στοιχεια στον αερα ηλικια που δουλευω ποσα ταττοο εχω αν πω και το νησι παει καρφωθηκα, γιατι στανταρ δεν υπαρχει αλλος με αυτα τα στοιχεια επισης να σου εγραφα το mail μου αλλα ειναι το ονοματεπωνυμο μου οποτε και εκει θα φανερωθω.Θες μηπως να μου γραψεις ενα mail να σου στειλω εγω και να σου απαντησω εκει?????
    Και εγω επισης δεν εχω παει διακοπες και δε το βλεπω για φετος το καλοκαιρι (το χειμωνα πολυ πιθανο)μια χαρα ειναι κ εδω ομως.... εχει πολυ κοσμο αυτη τη περιοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω δύο ενστάσεις.. Πρώτον, μην τα ρίχνουμε όλα στις γυναίκες. Γιατί από συζητήσεις με φίλους κλπ, παρατηρώντας, βλέπω και ακούω πως και πολλοί άντρες έχουν εξελιχθεί σε απέραντους φλώρους. Δεν βάζω φυσικά όλους τους ανθρώπους στον ίδιο κουβά. Φράσεις του στυλ "Όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες!" και "Όλοι οι άντρες είναι γουρούνια!", τις θεωρώ φουλ στενόμυαλες και δηλώνουν κομπλεξικό άνθρωπο. Μου αρέσει να εξετάζω μία κατάσταση σφαιρικά. Όχι να "κατηγορώ" μόνο τη μία πλευρά. Οι σχέσεις (γενικά οι ανθρώπινες σχέσεις, όχι ειδικά οι ερωτικές) έχουν να κάνουν με αλληλεπίδραση. Κάπου, έχει φταίξει η μία πλευρά αλλά κάπου αλλού θα έχει φταίξει και η άλλη. Καλό είναι λοιπόν, να μην είμαστε απόλυτοι. Η μαγκιά για μένα, είναι να αναγνωρίζεις τα λάθη σου (χωρίς εγωισμούς και ευθυνοφοβία) και όσο μπορείς να τα διορθώνεις. Για σένα και μόνο και για κανέναν άλλο. Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω με σιγουριά, είναι πως το επίπεδο και των δύο φύλων έχει πέσει. Γι'αυτό και οι άνθρωποι δυσκολεύονται να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις,

    Η άλλη ένσταση, είναι πως για να θεωρήσεις μια γκόμενα ξενέρωτη, πρέπει να έρθεις σε επαφή μαζί της και με την επικοινωνία να καταλήξεις και στο συμπέρασμα αυτό. Τι διάολο, εκτός και αν το έχουν γραμμένο στο κούτελό τους! Λολ!

    Κάθε αποτυχημένη σχέση, παίρνε τη σα μάθημα. Ηθικό δίδαγμα αυτής. Η γκόμενα ήθελε χοντρή πορτοφόλα (πράγμα ντεκαβλέ) ΚΑΙ Μη παίρνεις στα σοβαρά τα όμορφα λόγια που θα σου πει κάποια (όσο μουνάρα και να είναι), ενώ ακόμα δεν την ξέρεις και τόσο καλά. Όλοι μας την έχουμε πατήσει έτσι προφανώς.

    Κατανοητά και σεβαστά αυτά που μου λες και επίσης,,, και μένα το email μου είναι το ονοματεπώνυμό μου.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νεφελη αν θες στειλε κατι, στο e-mail apache3322@outlook.com.gr να σου απαντησω πισω και να σου πω απο ποιο νησι ειμαι (τωρα το εφτιαξα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νεφελη στην πρωτη ενσταση μια χαρα τα λες!! ξεκαθαρισα απο την αρχη οτι δεν ειναι ολες καργιες σε καμια περιπτωση. ουτε μισογυνης ειμαι παλι σε καμια περιπτωση Εννοειται οτι κανω και γω τα λαθη μου εχω τα παθη μου και τα κολληματα μου απλα δε μπαινω σε φαση να κανω εσκεμενες και προμελετημενες κακες συμπεριφορες. και εννοειται οτι θα σεβαστω την οποια κοπελα εχω διπλα μου εστω και για ενα one night stand. Απο την αλλη εχω εισπραξει πιο πολλες κακες συμπεριφορες απ οτι καλες και ξερω και μια φιλη που εχει μπλεξει στο παρελθον με μαλακες και η κοπελα ειχε απογοητευτει νομιζε οτι ολοι οι αντρες εχουμε την ιδια συμπεριφορα. Μεχρι που βρηκε ενα σωστο μαγκιτη και τωρα εχουν κ παιδακι (ο κουμπαρος και ο νονος ειμαι εγω)
    Για τη δευτερη ενσταση κοιτα.... αν η αλλη μεσα στο μπαρ εχει το υφακι και το τουπε των 1000 καρδιναλιων περνας απο διπλα χαμογελας και σου γυριζει πλατη η ακομα πανε να της μιλησουν 3-4 αλλοι ασχετοι και τους διωχνει (και πολλες φορες με ασχημο τροπο) ενω εγω ειμαι διπλα και βλεπω πως ξηγιεται η τυπισα μετα σιγα να μη γινω ο 5ος και να παω να μιλησω σ αυτη τη σαλαμανδρα να της ανεβασω κι αλλο τη μυτη. ρε ουστ!!! μετα ολες αυτες καθονται και λενε οτι δεν υπαρχουν αντρες (και παλι ΔΕΝ ειναι ολες οι κοπελες ετσι απλα υπαρχουν αρκετες και ειδικα απο βορεια προαστια, και πολλες ντοπιες)
    Παντως πολυ ομορφα τα λεμε και χαιρομαι παρα πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είμαι της άποψης ότι αν έχεις μπλέξει ΤΟΣΕΣ ΜΑ ΤΟΣΕΣ πολλές φορές με μαλάκισμένες-μαλάκες, τότε κάπου τα θέλει και σένα ο κωλαράκος σου. Κάπου κάνεις και συ λάθος. Καλώς ή κακώς, ένας, λογικά πάντα, σκεπτόμενος άνθρωπος, μαλακία με τη μαλακία αποκτά εμπειρία. Και η εμπειρία συνεπάγεται, τροφή για σκέψη αλλά και πρόληψη σε κάποια αντίστοιχη περίπτωση. Ξαναλέω. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Δεν υπάρχει ούτε "μαλακομαγνήτης", που λένε μερικές γκόμενες που αντί για μυαλό, έχουν στόκο, ούτε "καριολομαγνήτης" (λέξη δικής μου επινόησης), αντίστοιχα για τους άντρες. Παραθέτω ένα απόσπασμα από ένα ωραίο βιβλιαράκι που είχα διαβάσει παλιά, έτσι για τη καυλάντα της συζήτησης.

    "Πιο έγκυρος ανθρωπογνώστης, ακόμα και από τους ειδικούς, είναι ο "μετανοημένος αμαρτωλός", αυτός που έζησε τη νεκρανάσταση : κολύμπησε για καιρό στον κοινωνικό βυθό και κατόρθωσε να βγει πάλι στην επιφάνεια. Έχει γνωρίσει τη ζωή από όλες τις πλευρές, πέρασε τα καβδιανά δίκρανα και έχει σπουδάσει την ανθρώπινη φύση απ΄την ανάποδη κι απ'την καλή. Είναι "παθός-μαθός" γιατί απλούστατα "αν δεν πάθεις, δεν θα μάθεις".
    Τον "πολύτροπον", τον ξεσκολισμένο στο ανθρώπινο αλισβερίσι δεν τον γελάς με αλεπουδιές. "Έχουν δει πολλά τα μάτια του", παίζει στα δάχτυλα τη λεγόμενη "εξωλεκτική επικοινωνία" (βλέμμα, φωνή, κίνηση) και σου πήρε μέτρα με τη μία. "
    Απλά εμπειρία. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί/ές, οι οποίοι δε μαθαίνουν από τα λάθη τους ή έστω δε μαθαίνουν εύκολα. Είμαι της άποψης "κάλλιω αργά, παρά ποτέ."

    Στο δεύτερο, μιλάς για πολύ συγκεκριμένη περίπτωση - κατάσταση, ενώ εγώ αναφερόμουν γενικά.(Κλάιω, ωστόσο με το "σαλαμάνδρα" χαχα)

    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Apache, έχω πέσει και γω σε γκόμενα 30+ ΗΒ9 που γούσταρε τα φράγκα και την μεγάλη ζωή. Με την διαφορά ότι αυτή τα είχε ήδη τα φράγκα (ο μπαμπάκας) και ήθελε να τα έχω και εγώ. Δεν την λέω καριόλα, γιατί είναι περισσότερο ηλίθια βασικά. Ενώ ήξερε από την αρχή ότι έχω απλά έχω μισθό, μετά από μερικους μήνες άρχισε τις απαιτήσεις για αστακούς, Μυκόνους, σαλέ και μαλακίες. Ήθελε λέει να βγάζω 3000 το μήνα και καλύτερο αμάξι.
    Στην αρχή υπήρχε συναίσθημα και από εμένα, αλλά χάθηκε από την γκρίνια και την μουρμούρα για τα λεφτά. Από ένα σημείο και μετά την πήδαγα μόνο και την άφηνα να λέει, έβγαλα και όλα τα σεξουαλικά διεστραμένα φετίχ μου επάνω της και πραγματικά της φερόμουν λες και ήταν πουτάνα, μιας και δεν με έκαιγε πλέον και την στιγμή που με έφτασε στο αμήν με την γκρίνια της και τα λεφτά εξαφανίστηκα χωρίς να της δώσω σημεία ζωής ποτέ ξανά.
    Σίγουρα δεν ήταν και ο καλύτερος τρόπος συμπεριφοράς και αμφιβάλω αν έμαθε το μάθημά της, αλλά στα αρχίδια μου κιόλας. Η αλήθεια είναι πάντως ότι ξέροντας πως είχε συμπεριφερθεί στις προηγούμενες της σχέσεις και πως τους είχε κάνει την ζωή ποδήλατο (ήταν ο ορισμός του femme fatal), της άξιζε να νιώσει και αυτή πως είναι.
    Βλέποντας το παρόν και τα καλύτερα πλέον, με συγχαίρω που την έκανα την ώρα που έπρεπε.
    Έμαθα και γι' αυτήν πριν από λίγο καιρό και την λυπήθηκα λίγο είναι η αλήθεια. Επέστρεψε στους παλιούς της κύκλους (φραγκάτοι δήθεν μαλάκες) και έχει φάει τεράστια ήττα μιας και δεν μπορεί να στεριώσει και έχει καταλάβει την μαλακία που έκανε και τι έχασε.
    Karma is a bitch που λένε και στο χωριό μου όμως.
    Πάντως για μένα το δίδαγμα στην ιστορία ήταν ότι τελικά βρήκα αυτό που ήθελα εκεί που δεν το περίμενα. Μην απογοητεύεσαι ρε συ. Θα το σκέφτεσαι για μερικούς μήνες, θα σε χαλάει, θα σε τρώει, αλλά θα περάσει και θα δεις ότι θα βρεις αυτό που θες. Υπάρχουν οι κατάλληλοι για όλους.
    Τώρα αν το κάρμα σου είναι να γαμηθεί η ζωή σου με μια καριόλα, τότε την γάμησες φίλε, ότι και να κάνεις θα οδηγείς τον εαυτό σου ο ίδιος σε αυτές. Όπως είπε και η κοπελιά πιο πάνω αυτή δεν φταίει που είναι καθυστερημένη και δεν ξέρει τι έχει σημασία στην ζωή, εσύ φταις που θες το ΗΒ8-10 το καθυστερημένο και δεν πας σε κάτι καλύτερο. Αλλά αν πας σε κάτι καλύτερο, μπορείς να ανταπεξέλθεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλε Tizen θα ξεκινησω απο το τελος.
    Πλεον μετα και απο αυτη τη γερη σφαλιαρα που εφαγα ΔΕ προκειται να ξαναεμπιστευτω μεγαλα λογια, και τον καλο μου εαυτο θα τον βγαλω εξω ΜΟΝΟ οταν δω μετα απο καιρο οτι η επομενη ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
    Καλα της ξηγηθηκες!! Επρεπε και γω να ειχα κανει το ιδιο οταν μου ελεγε οτι ''ο αντρας θελω να διαθετει ολο το πακετο'' και οτι ''μετα τα 30 ο αντρας πρεπει να εχει εξασφαλιστει οικονομικα ετσι δεν ειναι??'' Προτημησα να παραμεινω ο εαυτος μου. και να ξηγηθω σωστα.
    Το ιδιο θα κανω και με την επομενη (θα ειμαι ο εαυτος μου ) δε θα της γαμησω την ψυχη.και δεν θα βγαλω ποτε απωθημενα απο την πρωην στην επομενη, που κατι μου λεει οτι θα ειναι μια χαρα κοπελα.
    Οι 2 πιο σοβαροι λογοι που ξεμεινα απο μαρουλι ηταν
    1) μου καηκαν τα ηλεκτρικα στη μηχανη και μου εφυγε ο κωλος να πληρωνω
    2) εγινα κουμπαρος για 2η φορα και παντρεψα ενα κολλητο μου στην αθηνα με μια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΗΚΗ γυναικα.και το πρωην νετο τα ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
    Φιλε εχω αρχισει να πιστευω στο καρμα.
    Την τωρινη μου κουμπαρα την γνωρισα με τον κολλητο μου εδω στο νησι (ηταν απο αθηνα και οι 2 τους) πριν απο 6 χρονια.
    Ειχε σκασει με μια φιλη της.Το target μου ηταν η κουμπαρα αλλα αφου βγηκαμε ζευγαρακια και ειδαμε ποιος γουσταρει ποιον εμπλεξα με την αλλη η οποια ηταν ΠΙΟ γκρινια πεθαινεις και οταν ανοιγε τα ματια της μεχρι να τα κλεισει το βραδυ με ταραζε στα shit test.Ρε αντε και γαμιδια λεω εγω και πισω απο τον ηλιο.
    Ημουν ΗΡΩΑΣ τοτε που αντεξα μαζι της 2 μηνες περιπου.
    Ακου να γελας... οταν αργουσε αυτη 30,45 λεπτα μπορει και μια ωρα στα ραντεβου η δικαιολογια ηταν. ''ειμαι γυναικα και πρεπει να ετοιμαστω οχι σαν και σας που σε 5 'ειστε ετοιμοι.και αφου το ξερεις οτι ειμαι υπναρου με πηρε λιγο ο υπνος.
    Οταν τυχαινε να αργησω εγω 5 και το ταβανι 10 λεπτα μου επρηζε τα παπαρια με τη γκρινια της.
    Shit test το κορυφαιο. Ειμαστε σε παραλιακο μπαρακι μεγαλη παρεα, περναει ενας πιτσιρικας φιλος του αδερφου μου οποτε λεει φωναχτα. ''Φτου σου ματια μου τι μοντελο εχεις γινει.. αν χωρισω με τον apache θα παω μαζι σου. (Εγω) Γιαννακη ελα εδω παληκαρι μου παρτη στη χαριζω τη βαρεθηκα και πληρωνω τα ποτα μου και ειμαι ετοιμος να την κανω για να τρεξει να με αγκαλιασει και να πει ''ελα μωρε ουτε μια πλακα δε δεχεσαι??
    Την ιδια ''πλακα'' οταν της την εκανα εγω μετα απο λιγες μερες στραβωσε βαρια και μου κρατουσε ασχημα μουτρα για μια βδομαδα. για τετοιο ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ μιλαμε η τυπισα φιλε Tizen.
    Οποτε καλα το ειπες οτι με παει γαμιοντας το καρμα. οπως λεει και ενας φιλος μεγαλυτερος (παντρεμενος με 3 παιδια) Apache κακο μουνι σε εχει μουτζωσει αδερφε........Ητυπισα πλεον ειναι 32 χρονων και ειναι μονη της .δε πιστευω οτι υπαρχει ατομο που να κατσει μ αυτη πανω απο 24 ωρες.Η τυπισα ηταν μονο για sex και τιποτα αλλο ΑΚΟΜΗ και η κουμπαρα μου που καποτε ηταν κολλητες μου ειχε πει (και ακομα το συζηταμε) οτι μακρια γιατι ειναι στριμενο αντερο.
    Νεφελη μπορει να σου φαινονται υπερβολικα και να μη τα πιστευεισ δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια ομως
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Σ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό που λες, δηλαδή να είσαι ο εαυτός σου είναι το πιο σημαντικό γιατί μόνο έτσι όταν βρεθεί η κατάλληλη θα είσαι πραγματικά ευτυχισμένος. Εντάξει ρε αδερφέ όταν λέμε να είσαι ο εαυτός σου, δεν εννοούμε να είσαι καφρος, να ρεύεσαι και να κλάνεις σαν ζώο μπροστά της, όπως όταν είσαι μόνος σου στ' αμάξι. Αν τα κάνεις αυτά και τα δέχεται τότε, μάλλον δεν θα την θες και συ ο ίδιος. Τελος πάντων, μέτρο σε όλα.
    Με αυτή που σου λέω την είχα περάσει και γω αυτή τη φάση στην αρχή. Φόραγα σε κάποιες περιπτώσεις ρούχα που δεν γούσταρα, πήγα σε μέρη που δεν θα πήγαινα ποτέ (γεμάτα με ψωνισμένους δήθεν νεόπλουτους) και γενικά ανέχτηκα μαλακίες που σε κανονικές συνθήκες δεν θα δεχόμουν ποτέ. Όταν όμως είδα ότι αυτό ήταν μονομερές και δεν υπήρχαν αντίστοιχες υποχωρήσεις, άρχισε η πτώση.
    Στις επόμενες ήμουν -τελείως- χύμα και ο εαυτό μου. Όλες, πλην αυτή που είμαι τώρα, την έκαναν με ελαφρά και το χάρηκα. Αυτή τώρα γουστάρει με τρέλα αυτό που είμαι και γω γουστάρω με τρέλα που γουστάρει με τρέλα ότι γουστάρε με τρέλα αυτό που είμαι. Και γω την γουστάρω γιατί είναι αλάνι, γυναικάρα και φιλαράκι μαζί. Win-win situation, από παντού.
    Απλά το μειονέκτημα με αυτές τις καταστάσεις είναι ότι θέλουν υπομονή ρε συ. Πρέπει να είσαι χαλαρός για να σου έρθουν και να τις καταλάβεις και να τις εκμεταλλευτείς.
    Πάντως μην απογοητεύεσαι υπάρχουν γυναίκες για όλα τα γούστα. Απλά αφού καταλαβαίνεις και συ ότι είσαι μαλακομαγνήτης, ψάξε να δεις τι φταίει. Φταις εσύ; Φταίνε αυτές; Φταίει η ζωή; Μόλις το βρεις και το αντιμετωπίσεις θα είναι άρχοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για μένα πάντως, δεν υπάρχει ούτε κάρμα, ούτε μοίρα, ούτε προδεδικασμενο. Αν πέφτεις συνεχώς σε μαλακισμενες, κάπου φταις και συ. Ούτε "κακά μουνια που μουτζωνουν", ούτε τίποτα. Λέει το παιδί πιο πάνω "Ο,τι και να κάνεις, θα οδηγείς τον εαυτό σου σε αυτές". Μέγιστη δικαιολογία. Κάτι τέτοιες φράσεις, δείχνουν ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται σε άρνηση και δικαιολογούν την άρνηση αυτή λέγοντας για "γκαντεμιά", ατυχία κλπ. Πάνε και πέφτουν σε ζωάδια, συνειδητοποιουν μετά από κάποιο καιρό τη κατάσταση, μέχρι να ξαναπεσουν στο επόμενο. Και ξανά, και ξανά, ένας κύκλος. Οοοοοοοχι καριολακια! Κάπου φταίτε και σεις! Ούτε τέρμα άτυχοι είστε, ούτε επειδή γνωρίσατε ένα ζωαδι, μετά θα πέφτετε και σε άλλα! Όλα είναι επιλογές στο θέμα των ερωτικών. Οι επιλογές σου δίνουν εμπειρίες. Και είναι και αυτές που σε καθορίζουν. Καλές και κακές. Οι καλές οκ, τις κρατάς, τις σκέφτεσαι, σου αφήνουν ένα όμορφο συναίσθημα. Στις κακές είναι το πρόβλημα. Πολλοί απλά δεν έχουν μάθει να εκμεταλλευονται τις κακές τους εμπειρίες, προς ωφελος τους. Πιο απλά να τις πάρουν σαν ένα μάθημα. Να το φιλοσοφησουν. Και τον, την επόμενη να τη σκαναρουν δίπλα. Προφανώς δεν το συγχεω με την καχυποψία, εννοώ να παρατηρούν καλύτερα τον άλλο /η. Πως αλλιώς να το πω, να είναι πιο προσγειωμένοι. Αντιθέτως, θυμώνουν, κράζουν, καντιλιαζουν (είτε από μέσα τους, είτε απ έξω τους) το ζωαδι. Το συζητάνε και λίγο με φίλους για να κράξουν κι άλλο και να τους πουν οι φίλοι πόσο δίκιο είχαν (που έχουν, δε λέω). Αλλά μέχρι εκεί. 0 ανασκόπηση, 0 συζήτηση με τον ίδιο σου τον εαυτό, 5,6 ζωαδια bonus, γιατί μυριστηκαν το αίμα σου και ήρθαν να σε βρουν! Αυτό ισχύει προφανώς και για τα δύο φύλα. Ελπίζω να έγινα κατανοητή.
    Καλημέρες εύχομαι και καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κατά τα άλλα, συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λέει ο tizen, με το να είσαι ο εαυτός σου. Γεμίσαμε δήθεν και wanna be.. Both genders included.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα σας , να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου? ;P βρες μια του γαλακτος να την κανεις να αρρωστησει από ζηλεια τον συμβουλευει ο άλλος από πανω με μπολικο σεξισμο ενώ η τυπισσα τον εχει ΗΔΗ αντικαταστησει ταχιστα κ κυκλοφορει ηδη με αλλον μπροστα του αλλα αυτος οοοοχι δε τον νοιαζει τι κανει με τον άλλο στα αρ....ια του...χαχαχαχ ...ρισπεκτ στην τυπισσα...Που είναι για κλωτσιες γενικα αμα πηγαινει μονο για τα φραγκα αλλα η αληθεια να λεγεται ρε apache..αυτή εχει προχωρησει παρακατω κ εσυ ακομα κλαιγεσαι...τριαντα ξετριαντα αυτή τον βρηκε τον επομενο! (btw in your face ''ξενερωμενε'' ! )Οσο για σενα ρε apache φαινεσαι καλο παιδι και ότι ειχες καψουρευτεί κιολας αλλα σου ξηγηθηκε σκαρτα η συγκεκριμενη...Ξεχνα την και προχωρα παρακατω όπως εκανε και αυτή..απλως δεν αξιζε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kohyli Kαλημερα λοπον πληροφοριακα και μονο ο τυπος που κυκλοφορουσε ηταν φιλος της της απο τη σχολη που σπουδαζε (το εμαθα απο γνωστη της). Τωρα αν πηδιουνται κιολας ειναι δικο τους θεμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φιλε συντακτη τα πραγματα γιναν ακριβως οπως τα προβλεψες.Χτες βραδυ σ εβα μπαρακι εχω πλακωθει στα φιλια μ ενα ΗΒ8.5 και η πρωην ειναι διπλα και της εχει φυγει ο κωλος στεγνα.
    Case closed και ας προσεχες κουκλιτσα μου...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φιλε apache καλως ηρθες στον εξωγηινο κοσμο των ψυχρομουνων ελληνιδων,αν κατι παραδεχομαι σε ολους εσας ειναι οτι το παλευετε,μαγκες εχουμε να κανουμε με τα πιο δυστροπα(κατα με..ανοητα) πλασματα πανω στον πλανητη γη..μην μασας εχεις απολυτο δικιο σε οτι γραφεις και σε ολες τις αποψεις σου..οσον αφορα τις γνωμες καποιων θυληκων εδω μεσα..απλα ειναι εκτος τοπου και χρονου...
    Τσεκαρετε αυτο και γελαστε....
    http://www.protothema.gr/life-style/sxeseis/article/409777/pos-na-rixete-tis-ellinides/

    ΥΓ
    Ξενερωμενε...επιτελους εμφανιστηκες αγορι μου....γιατι αυτη η παυση εκ μερους σου? Προς στιγμη νομιζα οτι παρατησες το blog γιατι εκανες σχεση και επεσες στην παραμυθα οτι επειδη βρηκες καποια..ολες οι θεωρειες σου στο παρελθον ηταν λαθος....
    χαιρομαι που δεν επαθες αυτο που πολλοι το "παθαινουν"...ξαφνικα και ενω βρηκαν καποια γκομενα αναθεωρουν πραγματα...
    Συνεχισε μην κολωνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επειδη γυρισε ο τροχος και ηταν η ωρα να παρω πισω το αιμα μου
    Λοιπον την επομενη των Χριστουγεννων. μεσα σ ενα μπαρακι να σου η κοπελα μας μαζι με το ενα καριολακι.
    Πλησιαζω σαν να μην εχει γινει τιποτα και της μιλαω.(Κοζαρα οτι μερες της την επεφτε ενας αλλος και αυτη τον ειχε στο γειωμα με το γνωστο ξενερωτο στυλακι της) Πηγα και επειδη ξερω τα κουμπια της και επειδη ειχαμε πιει και οι 2 καταληξαμε στο κρεβατι.
    Οταν ειδε τα καινουρια επιπλα και φωτιστικα και της πουλησα και εγω 1 παραμυθι για κατι επενδυσεις κτλ ξαφνικα ηθελε παλι σχεση
    Ποια??? η κυρια δεν ταιριαζουμε......
    Εκει παιδια εφαγε το βολε της και ακομα πεταει.
    Της κανω ακου ηθελες ηθελα πηδηχτηκαμε περασσμε ομορφα ολο το πρωι αλλα υπαρχει αλλη στο μυαλο μου. (το τι καταρες ακουσα μετα δε περιγραφεται) Ετσι εκλεισε το κεφαλαιο με γκολ στις καθυστερησεις, και μετα ληξη του αγωνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χαχαχαχα! Ειχες δεν είχες Μοιρασες πόνο! Κρίμα πάντως... Είχε λεφτά αισθήματα...! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή