Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Παίξτο λεφτάς και θα γαμήσεις!

[Email του αναγνώστη Apache]

Καταρχήν καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία σε όλους. Θα σας αναφέρω μια ιστορία που συνέβη τελη Σεπτεμβρη εδω στο νησι. Σε μια παραλια λιγο πριν κλεισει για χειμωνα, να σου εμφανίζεται μια ξανθια 28 χρονων απο Αθηνα.

Στη συγκεκριμενη πηγαν να της μιλησουν 1 φιλος και ο αδερφος μου. 2-3 μερες πριν.
Τερμα ξενερωτη, ψυχρη τους εριξε πιτα τσακα τσακα αφου πρωτα ρωτησε τον αδερφο μου ποσα βγαζει τον μηνα ( ναι κι ομως υπαρχουν γυναικες που το ρωτανε)

Για να παει και ο Apache να της χωθει αλλα.... εφαρμοζοντας ενα σχεδιο μαχης ενος ξαδερφου μου ( ψαγμενου γυναικα και αλανι) στον οποιο εχει πιασει 2-3 φορες.
Γεια -Γεια κτλ μπλα μπλα ονοματα η γκομενα ψυχρη ταβανι, μπλα μπλα φουλ του ασσου ξενερωτη μπλα μπλα
- (Εγω) ωστε εχεις ερθει για διακοπες στο νησι ε??
-Ναι (ψυχρο)
- Σε ζηλευω μακαρι να εκανα κ εγω διακοπες εχω ερθει απο Σαλλλονικα και μεθαυριο φευγω εχω ερθει για καποιες δουλειες ( της ριχνω τον ιο και αφου μου γυρισε πλατη και αρχισε να παιζει με το κινητο της την παρατησα)
Ομως δεν τα παρατησα &#X1f609 Σχεδιο σε εφαρμογη ακριβο πουκαμισο,παπουτσια γαμου και armani παντελονι. Μαζευω οτι λεφτα εχω, λεω και στουσ φιλους να μου δανεισουν και αυριο το πρωι τους τα επιστρεφω. Λεω σε ενα φιλο να μου δωσει τα κλειδια του εξοχικου ενος θειου του, εξοχικο -βιλλα. ημουν τυχερος γιατι οτι ειχε φυγει για καναδα. και επισης τσακωνω και ενα roleχ ενος δικου μου θειου.
Μαθαινω σε ποιο μπαρακι συχναζει η ξενερωτη και σκαω ολως τυχαιως &#X1f609
- Βρε τι μικρος που ειναι ο κοσμος helloooo
-Γεια σου (αφου μ ειχε κανει scan απο πανω μεχρι κατω)
Μπλα μπλα μπλα για κανα 5 λεπτο και....
- (Αυτη) Τι δουλεια ειπαμε οτι κανεις????????
- Οικογενειακη επιχειρηση 2 ξενοδοχειακες μοναδες στη χαλκιδικη (παραμυθια ετσι ??  &#X1f609 )και μεσιτικο γραφειο. Βασικα πωλουνται κατι οικοπεδα εδω και ηρθα να τα δω μηπως ειναι καλη ευκαιρια να φτιαξουμε σιγα σιγα και κανα μικρο ξενοδοχειακι και εδω, μεθαυριο παω στη Θεσσαλονικη
-Μμμμμμμμμμμμ!!!!! Ωραια ( μμμμμυριστικες mmmmmoney ε??? και αρχιζουν να σου φευγουν οι ξυνιλες)
Μπλα μπλα και .... ειναι πολλες ωρες ταξιδι με το αυτοκινητο να ερθεις απο Θεσσαλονικη.
- Ααα τι αμαξι εχεις?????
- Ενα mercedes slk μοντελο 2014 τωρα το πηρα, πιο πριν ειχα μια bmw.
-Μμμμμμμμμμ ομορφο αμαξι εγω εχω (δε θυμαμαι τι διαολο μου ειπε) (μμμμμμαμησι που σου χρειαζεται κατσε και θα δεις)
-Παμε να πιουμε να ποτακι στο ταδε μαγαζι της κανω
- Ο κ παμε (που πηγε ρε παιδια η ξυνιλα μπορειτε να μου πειτε???)
Παμε εκει  στο οποιο μαγαζι οι μπαρμαν ειναι φιλαρακια και ειχαν πεθανει στα γελια με το θεατρο που επαιζα αλλα η τυπισσα iq κατω απο τη μεση.
-  (Αυτη) και που μενεις εδω στο νησι???
- Εχεις δει μια βιλλα στον δρομο προς την παραλια που σε ειδα σημερα??? η ταδε βιλλα ειναι δικη μας (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα) εκει μενω.
- Μμμμμμμμμμ (σκασε μωρη!!! αγελαδα εισαι??? εκτος του οτι ηταν εξωτερικα ενα sexy babe,δεν ειχε τιποτα αλλο καλο πανω της παιδια ξενερωτη, με φωνη που μου την εδινε στο κρανιο και κουτοπονηρη και αυτο το μμμμμ καθε 3 και λιγο ,ελεος ρε πουστη μου.
Η κινηση ματ εγινε οταν εβγαλα να πληρωσω τα ποτα και ειδε το πορτοφολι γεματο με 50ρικα και 20ρικα χαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχα. οι μπαρμαν τα παιδια βοηθησαν κ αυτοι με τον τροπο τους παρουσιαζοντας με σαν επιχειρηματια χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Μη σας τα πολυλογω η ξενερωτη εγινε super θηλυκο μπλα μπλα μπλα πεφτει το φιλι της κανω να παμε να δει τη βιλλα το επαιξε λιγο δυσκολη αλλα σιγα μην δεν ερχοταν.
Εκει εκανα 2 μεγαλα φαουλ αλλα η κοπελα μας ηταν τοσο βλημα και ειχε θαμπωθει απο το σπιτι που δεν πηρε χαμπαρι μια. Το ενα foul  ηταν που της ειπα οτι δεν εχω ποτο η κρασι σπιτι και ο θειος του φιλου ειχε 2-3 καλαθια γεματα κρασια -ποτα και το αλλο foul ηταν οτι δεν ηξερα πως αναβουν τα φωτα στην κρεβατοκαμαρα χαχαχαχαχαχαχαχα αλλα η ξανθια μας δεν πηρε χαμπαρι ειπαμε IQ κατω απο τη μεση.

Κοιμηθηκαμε μαζι και ξεχασα να σας πω οτι στο μπαρ πριν μου ελεγε οτι θελει να παντρευτει ενα καλο παιδι (ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ) Ok Το νησι προσφερεται για τετοιες γιατι σκανε πολλα ΒΠ , φραγκατοι κτλ.
Το πρωι αφου ξυπνησαμε........... ( αυτη) Καλημερα μωρο μου
-Καλημερα αγαπη μου. ακου αυριο φευγω αλλα δε θα χαθουμε μ αρεσεις πολυ και σε θελω ( ρε λες να αλλαξε η ξενερωτη??? ρε λες να εγινε νορμαλ??? για να δουμε τι θα γινει???) Αγαπη..... πριν σε παω σπιτι με την μηχανη (της ειχα πει οτι το slk το ειχα σε ενα γκαραζ και η μηχανη ηταν ενος ξαδερφου μου) θα περασουμε απο καπου να δεις κατι οκ??
- Οκκκκκκ
Την παιρνω και σταματαμε σπιτι μου 9 το πρωι ελα της λεω μεσα.
- Τι ειναι εδω????
- Το σπιτι μου το πραγμτικο
- Οριστε???
Και εκει της ειπα την αληθεια.
Απατεωνα με ειπε μαλακα, καραγκιοζη κτλ κτλ μεχρι και οτι θα εβαζε μπραβο να με σπασει στο ξυλο απο τοτε δεν την ξαναειδα, δεν ξερω τι κανει και που βρισκεται
ΥΓ Παιδια δοκιμαστε το παιχτε το επιχειρηματιες δουλευει αλλα πρεπει να εισαι γρηγορος γιατι η τυπισσα αργα η γρηγορα θα ανακαλυψει την αληθεια. Επισης πρεπει να εχει IQ  σαν και της κοπελας απο πανω
Εξισου καλα δουλευει και ο πιλοτος και ο γιατρος.
ΥΓ2 Κοριτσια ( σε οσες θελουν μονο τα λεφτα) παντα θα βρισκουμε τροπους να περναμε καλα και στο τελος να τρωτε βολε και σπιτι σας. δεν ειμαστε μαλακες ουτε τρωμε κουτοχορτο. Οταν σας προσεγγιζουμε θελουμε ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ ουτε περιουσιες ουτε σογια ουτε τιποτα ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ  ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΤΕ..........

6 σχόλια:

  1. Ήθελα απλώς να το αναρτήσω αυτό, διότι υπάρχουν και γυναίκες που δεν είναι "Ξενέρωτες" (...αν και λίγες τελικά το ξέρουν το παιχνίδι και λειτουργούν όπως στην ανάρτηση!), αντιθέτως υπάρχουν άντρες, που'ναι αυτοί "Ξενέρωτοι"!
    Για να λέμε και "τα του οίκου μας"!

    http://www.ilov.gr/2016/01/i-gunaika-player.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bασικά δε μπορώ να καταλάβω τι νόημα έχει να θέλουν φραγκάτο αν και το έχω διαπιστώσει και ο ίδιος κάποιες φορές καθώς σε περιπτώσεις σαν την παραπάνω όπου γίνεται απλά ένα One night stand δε θα χαρούν καθόλου τα λεφτά του !! Σιγά δηλαδή για ένα κερασμένο ποτό? Αυτό μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε. Ακόμα και να μην έχει να φάει. Η μήπως θεωρούν πιο αρσενικό και δυναμικό τον λεφτά ? Κορίτσια προσωπικά θα σας πω ότι τα λεφτά δε κάνουν τον άντρα ούτε τον κάνουν περισσότερο δυναμικό και αρσενικό. Μπορούν κάλλιστα να το επιβεβαιώσουν και αυτοί που τα έχουν. Άλλα πράγματα στο χαρακτήρα τους είναι που θέλετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φίλε μου τον λεφτά δεν τον θέλουν για One night stand.
      Τον βλέπουν για μόνιμη σχέση, στην οποία θα χαρούν ΜΑΖΙ τα λεφτά του (π.χ. ταξίδια, ακριβά δώρα, ωραία εστιατόρια).
      Όλα τα ωραία της ζωής, που θ'απολαύσουν ΜΑΖΙ, με τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ τα λεφτά!
      Και βεβαίως, αν όλα πάνε "καλά", στο βάθος του τούνελ ο γάμος, με τον οποίο δένουν το γάΐδαρό τους.

      Διαγραφή
    2. Οι περισσοτερες νεοελληνιδες δεν ψαχνουν σημερα, στην Ελλαδα της χρεοκοπειας μονο πλουσιο (=χορηγο) συνηθως μετα τα 35-38 με την καθοδηγηση της μαμας αλλα και κοροιδο,(και για να μεταφερω την φραση που μου ειπε πριν απο καιρο ενας πελατης στο καταστημα που εχω),οπου αυτες θα κανουν κουμαντο στα λεφτα του και θα ξεχρεωθει ολη η οικογενεια της λεγαμενης απο τα κοκκινα δανεια ειτε στεγαστικα ειτε καταναλωτικα.Εχω και εγω δει τοσες πολλες τετοιες περιπτωσεις γυναικων που εχει καταντησει εμετικο.Παλαιοτερα ειχα κολλημα με μια τετοια γυναικα και την κυνηγουσα για τα φτιαξουμε.Αυτη βεβαια οταν ειδε οτι δεν της εδινα τα ποσα που ηθελε (και μιλαμε για 500-1000 ευρω και παραπανω)(μπορει να την γουσταρα,οταν βγαιναμε ημουν gentleman,αλλα οχι και ετσι να την μπουκωνεις μετρητα)με εκανε περα αμεσος.Βεβαια βρηκε τον χορηγο της 20 χρονια μεγαλυτερο της και ξεχρεωθηκαν ολα τα δανεια της οικογενειας.Με τις υγιες τους.Πηγα και στον γαμο τους!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μου κινησε πολυ την περιεργεια τι εκανε μια κοπελα 28 χρονων μ@υν@ρ@ Μονη της τελη Σεπτεμβρη στο εξοχικο της θειας της. Πριν απο μενα ειχαν παει ο αδερφος μου και ενσς φιλος του ξεχωριστα να χωθουν (και οι 2 πιο εμφανισιμοι απο μενα) και πηραν τα @ρχ!δ!α μου οπως θα τα επαιρνα κ εγω αν πηγαινα να της μιλησω κανονικα ο εαυτος μου.
    Οταν πηγα και επαιξα θεατρο το οποιο τωρα που το σκεφτομαι μπορει να ηταν και μαλακια μου αλλα δε το χω μετανιωσει για την συγκεκριμενη, αμεσως αλλαξε η συμπεριφορα της.
    Οne night stand δεν εψαχνε (αλλωστε με την εμφανιση της μπορουσε να ειχε οποιον θελει οποτε θελει)
    Η ιδια μου ειπε οτι ειχε σκασει το καλοκαιρι μαζι με φιλες και της αρεσε πολυ το νησι γιατι μαζευει '''καλο κοσμο''' καταλαβαινετε τι εννουσε.
    Επισης μου πετουσε οταν πηγαμε για ποτο οτι εψαχνε να βρει ενα καλο παιδι να παντρευτει ετσι στην ψυχρα. (και εκει εγω της εταξα λαγους με πετραχηλια π.χ να ερθει για διακοπες στα ξενοδοχεια μας στη χαλκιδικη, ταξιδια κτλ κτλ)
    Οπως και στην ψυχρα ρωτησε τον αδερφο μου τι δουλεια κανει και ποσα βγαζει το μηνα.
    Μια φιλη μου ψυχολογος που τα λεγαμε ενα βραδυ (αφου πρωτα με εκραξε σαν ελληνιδα γυναικα για την απατεωνια μου) ειπε οτι με αυτο το θεατρο παιζοντας το πλουσιος γκρεμισα ολες της αμυνες της και βραχυκυκλωσα τα κυκλωματα της γιατι ακριβως αυτον τον τυπο αντρα (εδω γελαω) εψαχνε η συγκεκριμενη και μονο σε αυτον τον τυπο (τον πλουσιο) εδινε το πρασινο φως να την φλερταρει ολοι οι αλλοι ηταν λιγουρια για αυτην και παρακατιανοι και τους αντιμετωπιζε με το γνωστο ξενερωτο υφακι.
    Πιστευω αν με ηθελε για το χαρακτηρα μου αφου της ειπα την αληθεια το επομενο πρωι και δεν ηθελα αλλο να προσποιουμαι και συγνωμη της ειπα θα ηταν μαζι μου αφου το καναμε κιολας αλλα μονομιας της γκρεμισα τα ονειρα.
    Τελος παντων μακαρι να πηρε το μαθημα της οτι να δεχεται τον αλλο οπως ειναι οταν την πλησιαζει γιατι αυτος ο αλλος παει μονο γι αυτην δεν τον ενδιαφερουν περιουσιες λεφτα κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη μπορεί όντως όπως λες να το άξιζε, μπας και βάλει λίγο μυαλό, αλλά μην αρχίζετε μετά τα: εγώ δεν θέλω μόνο να πηδήξω, γιατί την συνέχεια, ας μη γελιόμαστε, την ήξερες πολύ καλά.

      Διαγραφή