Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Πέσιμο σε συνάδελφο

[Email του αναγνώστη Bourne]

Καλησπέρα ξενερωμένε συγχαρητήρια για το ιστολογιο σου. Είμαι 23 χρονών και κατοικώ εδώ και ένα χρόνο στο εξωτερικό και είμαι οδηγός λεωφορείων σε μια εταιρεία. Στη προσωπική μου ζωή δεν έχω κάνει σχέση μεγάλη διάρκειας και δεν έχω ανάλογη εμπειρία με τις γυναίκες αλλά (δεν το λέω εγωιστικά) καταλαβαίνω πάνω κάτω τι τύπος άνθρωπος είναι. Το καλοκαίρι "γνώρισα" στη δουλεία μια ντόπια οδηγός 5 χρόνια μεγαλύτερη από μένα όχι όμορφη (εκεί που μένω φημίζονται για την ασχημία τους). Εκείνη την περίοδο μάθαινα τα δρομολόγια της εταιρείας και έτυχε εκείνη την μέρα να την δω ο οδηγός που ήταν στο λεωφορείο με "σύστησε" λέγοντας ο,τι είμαι από την Ελλάδα.
-Είσαι τρελός. η πρώτη αντιδράση της.
Ξεκίνησα να οδηγάω αφού έμαθα καλά τα δρομολόγια την βρίσκω τυχαία με την κολλητή της να με βλέπει μουρμουράγε κάτι μεταξύ τους και μετά ρωτάει στα αγγλικά
- Ει Έλληνα γνώρισες καμία ντόπια γυναίκα.
- Όχι. ξερά της απάντησα
Με την πάροδο του χρόνου μου έριχνε και της ανταπέδωσα κάτι βλέμματα (για να μην φαίνομαι τελείως αγενής) και με χαιρέταγε μόνο όταν ήταν μόνη της όχι με κόσμο (προσωπικό της εταιρείας κυρίως) μπροστά της.
Πρώτη φορά που μιλήσαμε ήταν στο λεωφορείο που οδηγούσε και εγώ σαν επιβάτης και άνοιξε πρώτη την κουβέντα.
-Μένεις στην (τάδε περιοχή);
-Ναι.
-Εγώ μένω στην (τάδε περιοχή) αρά είμαστε κοντά.
Κάποιο καιρό αργότερα εγώ ξεκίνησα τη βάρδια μου και περίμενα το λεωφορείο και αυτή είχε τελειώσει τη βάρδια της
-Τι δρομολόγιο κάνεις; 
-Ξεκινάω με το (τάδε αριθμό δρομολόγιο).
-Θα έρθω με σένα.
-Δεν σου κάνει το δρομολόγιο (τάδε αριθμό δρομολόγιο) αυτό; βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην αποβάθρα.
Ξεκίνησε να μασάει τα λόγια της και να ψιλό καρφώνετε.
-Δεν μου κάνει αυτό το δρομολόγιο είναι πολύ μακριά από το σπίτι μου και είμαι επιλεκτική στους οδηγούς δεν πάω όποιον με όποιον.
-Δεν μου τα λές καλά απαντάω στα ελληνικά. Κάποια στιγμή έρχεται ένα λεωφορείο και μου είπε κοροϊδευτικά.
-Θα πάω με αυτό δεν έρθω με εσένα.
-Κανένα πρόβλημα. Μετά από αυτό δεν ξαναμιλήσαμε και δεν έδινα καθόλου σημασία.
Πρόσφατα έτυχε να την παίρνω σαν επιβάτησα χωρίς να λέμε τίποτα μεταξύ και σε μια στιγμή
-Τα λεφτά σου είναι αυτά;
-Ναι.
-Είσαι τρελός.
-Ευχαριστώ.
Γενικά η γκόμενα δεν γούσταρε να εκτίθετε και μοιάζει για μεγαλύτερη (κάνουν καταχρήσεις σε ξενύχτια, αλκοολ και τσιγάρα εκεί που μένω) Το εξήγησα σε ένα άτομο της εμπιστοσύνης μου και η απάντηση που πήρα πολύ καλή
-Μην κάνεις σχέση με γυναίκα από τη δουλειά γιατί θα χαλάσει τη εικόνα σου στην εταιρεία και στην τελική θα χάσεις την δουλειά, επειδή την πάτησα εγώ.
Μακριά από γυναίκες που δουλεύετε  στον ίδιο χώρο εργασίας και μυστήρια-χύμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου