Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Η γκρι ΚΩΛΑΡΑ του Σαββάτου που περίμενε την φίλη της

Και ο μαλάκας δεν πήγε να μιλήσει.

Καταρχάς να ζητήσω συγγνώμη για την απουσία των τελευταίων εβδομάδων αλλά εδώ και μήνες μου έχουν συμβεί πολλά αναπάντεχα και όπως έχω υποσχεθεί θα σας τα αναλύσω. Άρθρο κάθε Δευτέρα λοιπόν. Επιστρέφουμε.


Προχθές Σάββατο κάπου στις 23:30 ήμουν σε περιοχή των Νοτίων προαστίων και περίμενα δύο φίλους και μία φίλη. Ενώ πλησίαζα προς το μαγαζί που έχουμε δώσει ραντεβού, ακριβώς δίπλα μου στεκόταν μία απίστευτη γκόμενα, ένα μελαχρινό κάπου 24-28 χρονών, HB9-9.5. Φόραγε ένα ασημί γυαλιστερό κολλητό παντελόνι. Έπαιζε με το κινητό της. Εγώ αντί να περάσω απέναντι στο μαγαζί να βρω τους φίλους μου, κοντοστέκομαι δίπλα της. Την κοιτάζω. Δεν μιλάω! Κωλώνω! Να σημειώσω ότι έχω χωρίσει κάτι μέρες τώρα και είμαι εντελώς απροπόνητος!

Τι να κάνω λοιπόν ο μαλάκας, περνάω στην ακριβώς απέναντι γωνία. Εκεί όπου μπροστά στο μαγαζί είχε ένα περίπτερο. Οι δύο φίλοι μου έρχονται. Πιάνουμε την κουβέντα. Τους λέω "Αυτό το απίστευτο στην γωνία το είδατε?" "Το είδαμε" μου λένε. Και πριν προλάβω να πω δεύτερη κουβέντα, βλέπω την γκόμενα να...έχει έρθει και να στέκεται ακριβώς δίπλα μας, στο περίπτερο! Ε εκεί πέρα λέω "Δεν μπορεί, πρέπει να γουστάρει". Πλησιάζω και πάω δίπλα της. Το σημείο όμως που είχε σταθεί δίπλα μου ήταν κάπως περίεργο και είχε θέση μόνο για αυτήν. Εννοώ ότι μεσολαβούσε ένα γαμημένο φανάρι και μία γαμημένη γλάστρα. Έτσι αυτά τα "εμπόδια" της πλάκας που θα με ανάγκαζαν να κάνω ελιγμό για να της μιλήσω, θα με έφερναν στον χώρο της, σε απόσταση αναπνοής, άρα θεώρησα ότι θα της διαταράξω κάπως τον προσωπικό της χώρο. Συνέχισα να την κοιτάω. Αυτή κοιτούσε το κινητό της και μετά γύρω της και προς εμένα μόνο κλεφτές ματιές (αν τις έριχνε δηλαδή, γιατί με δυσκολία μπορούσα να τις διακρίνω).

Στο καπάκι μιλούσα και με την φίλη μας στο κινητό η οποία μόλις είχε παρκάρει και ερχόταν προς εμάς! Εκεί αγχώθηκα μην με δει να μιλάω στην κοπέλα και με πει "πέφτουλα". Δηλαδή αν ερχόταν προς εμάς και εγώ πήγαινα να ανοίξω το set τι θα γινόταν; Μαλακίες. Παπάρια. Μια ζωή την ζούμε. Πάνω που σκέφτομαι να πάω και να μιλήσω και περνούν απ' το μυαλό μου σκέψεις ότι μπορεί να περιμένει μέχρι και γκόμενο, έρχεται η φίλη της, φιλιούνται σταυρωτά και εκεί καταλαβαίνω τι μαλακία έκανα! Ο στόχος είχε χαθεί. Οι τύπισσες έφυγαν προς τα πέρα, σε σημείο στην άκρη της περιοχής όπου υπήρχε πρώτα ένα σουβλατζίδικο και μετά ένα club κι ύστερα τέλος. Το χάος. Εγώ καταλαβαίνοντας την μαλακία μου έψησα την παρέα μου να πάμε προς τα εκεί. Δεν την πήρε το μάτι μου στο club αλλά ομολογώ ότι ψάξαμε...το μισό και όχι τα ενδότερά του.

Γιατί κώλωσα;
Το pickup είναι σαν την μπάλα ή σαν το σκάκι. Αν ένα "άθλημα" το αφήσεις θα σε αφήσει. Αν δεν προπονείσαι θα έχεις θέμα. Αυτό μου το έχει παραδεχτεί ένας από τους μεγαλύτερους PUA στην Ελλάδα που έχει βγάλει και βιβλίο. Βέβαια ως natural ανοίγει σετάκια για πλάκα. Απλά μου ομολογεί ότι δεν έχει τις επιδόσεις που είχε κάποτε.

Τι πρέπει να πεις σε κάποια που περιμένει
Καταρχήν μην κωλώσεις πουθενά σαν εμένα και μην σκεφτείς καν ότι μπορεί να περιμένει γκόμενο. Απλά πήγαινε να μιλήσεις. Ορισμένες ατάκες που μου είπαν οι φίλοι μου αλλά και η φίλη μου να πω ήταν:
Α)Καλησπέρα. Βλέπω σε έχουν στήσει κι εσένα, έτσι;
Β)Καλησπέρα, (το όνομά σας). Το όνομά σου; (αφού στο πει). Ξέρεις...σε βλέπω που περιμένεις και μιας και περιμένω κι εγώ την παρέα μου, θέλω να σου πω ότι μου αρέσεις και θα ήθελα να πάμε για ποτό να γνωριστούμε καλύτερα.

Στον Α τρόπο που δυστυχώς προτιμώ εγώ, πας και καλά στο ενδεχόμενο του τυχαίου γεγονότος. Στον Β τρόπο πας direct.

Ομολογώ ότι έκανα μαλακία γιατί τόσο ωραίο πρόσωπο και τόσο ωραία κωλάρα δεν είχα ξαναδει στη ζωή μου. Σκάλωσα για ώρες. Λες και χάθηκαν όλες οι γκόμενες στον πλανήτη. Τουλάχιστον η παρέα μου μου θύμησε κάποιες ατάκες μπας και επιστρέψω ποτέ στο "άθλημα". Οπότε αν εσύ αγαπητή μου με το ασημί κολλητό παντελόνι που περίμενες το Σάββατο στο Opus την φίλη σου στις 23:30 διαβάζεις το blog (εσύ ή η φίλη σου) το email μου το έχεις.

Πω ρε πούστη, Lifo γίναμε.

Τα άρθρα Τετάρτης και Παρασκευής με meme και επιστολή θα τα δείτε κανονικά. Την άλλη Δευτέρα νέο άρθρο-βόμβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου