Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Νέος της παρέας ψάχνεται σε sites γνωριμιών

[Email του αναγνώστη j961]

Eιδα αρκετα αρθρα και πρωτον μπραβο που ενημερωνεις κοσμο και θεωρω οτι το κανεις καλα.

Για τα chat γνωριμιων που εχεις ανεβασει ενα αρθρο παλιο έχω να πω το εξής. Τα sites γνωριμιων είναι οτι πρεπει για χασιμο χρονου. Αυτό ισχυει  αλλα γιατι τελευταια  δεν εχω κοπελα, ψαχνομαι γενικα και τελικά κατέληξα να μπω σε αυτα τα σκατα.

Εκανα εγγραφη στο Badoo και σε αλλα sites όπως το Skout που ανέφερες και που είναι εντελώς ανύπαρακτο από κόσμο. Το Badoo υποτίθεται είναι το καλυτερο απο ολα. Έχω βρει κολπο που       καποιες που εχουν δωσει facebook αρχικα να τις βρισκω στο Facebook και να μιλάω. Αν όμως βλέπω fake προφίλ τότε άντε γεια. Κόσμο το Badoo δεν έχει. Δεν μιλάνε πολλές αλλά από τα άλλα sites είναι κάπως καλύτερα. Τι λες? Να παραμείνω σε αυτό? 2 μέρες το έχω, δεν έχω βγει. Να μείνω ή να ψάξω σε άλλα sites όπως για παράδειγμα το Twoo?

Πες την άποψή σου φίλε θα χαρώ να τα πούμε, είναι καινούργιος σε αυτό το χώρο, δεν ψάχνω σχέση να περάσει η ώρα. Θέλω σεξάκι. Καταλαβαίνεις νομίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου