Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Γιατί κυκλοφορούν κυρίως πιτσιρίκια?

Τα τελευταία χρόνια παρατηρώ το παρακάτω φαινόμενο.

Οι περισσότερες γκόμενες που κυκλοφορούν εκεί έξω είναι είναι μονίμως κάπου maximum κοντά στα 18-19. Ξέρετε τώρα. Η ηλικία που δεν ξέρει τι θέλει. Που θα πηδηχτεί με όποιον κάτσε μωρέ. Που περνάει καλά και μπράβο της.

Το φαινόμενο έχει εξήγηση. Πολύ απλά οι 20 και πάνω πρέπει παράλληλα να δουλέψουν για να χτίσουν προϋπηρεσία και ταυτόχρονα να αποδείξουν ότι αξίζουν σε γονείς και υποψήφιους γκόμενους. Κοινώς είναι κομμάτια και θα τις δεις έξω μόνο Σάββατο, άντε και καμιά Παρασκευή.

Γιατί έτσι; Δε λέω, κι εγώ περίπου στα ίδια είμαι. Το στάνταρ που θα βγω είναι το Σάββατο και όλη την υπόλοιπη εβδομάδα γαμιέμαι στη δουλειά (και δυστυχώς μόνο με αυτή).

Θες να πετάξεις τα λεφτά σου? Πήγαινε σε club!
Πήγα διακοπές για λίγες μέρες σε ένα νησί με ένα φίλο και βγήκαμε το βράδυ να κόψουμε κίνηση. Αρχικά στα μπαράκια, εκεί που πετύχαμε φουλ ζευγάρια και από τις 1-2 ελεύθερες γυναικοπαρέες δεν άξιζε τίποτα.

Το μόνο κομμάτι που άξιζε ήταν η σερβιτόρα. Μου φάνηκε ότι με κόζαρε συνεχώς. Αλλά μας βγήκε ανήλικο. Της πιάνω την κουβέντα, μου έδειξε IOI. Της ζήτησα Facebook με αφορμή ένα opening που της έκανα (εκεί κολλούσε Facebook και όχι κινητό) και αυτή δεν έδωσε αλλά μου ζήτησε το δικό μου. Εκεί έφαγα το πρώτο Χ. Καπάκι της λέω ότι αποφασίσαμε να πάμε στο τάδε club και μου απαντάει "Αν πάτε εκεί μπορεί να περάσω μετά με φίλες." Οπότε μετά το άκυρο ξανά IOI. Και λέω τι παίζει εδώ πέρα? Μας παίζει το μικρό?

Πήγαμε κι εμείς στο club, που είχε ωραία ατμόσφαιρα. Αυτή όντως περνάει καμιά ώρα μετά, αφού σχόλασε, μόνο που αντί για την φίλη της σκάει μύτη με τύπο...στην ηλικία μου! Εκεί κάπου στα 30. Δεν έμοιαζε για γκόμενός της αλλά λογικά παιζότανε κάτι. Όταν περνάει από μπροστά μου κι ενώ ο τύπος κοιτούσε ευθεία, εγώ την χαιρετάω. Αυτή κάνει 2 βήματα πίσω να με χαιρετήσει, μετά ένα βήμα προς εμένα και καπάκι...απότομα το μετανιώνει και συνεχίζει προς τον φίλο της ο οποίος είχε φύγει μπροστά και δεν είχε πάρει πρέφα τίποτα!

Τέλος πάντων. Κακό timing σκέφτηκα. Σε λίγα λεπτά θα φασωνόντουσαν, αλλά ούτε αυτός ούτε εγώ θα ήμασταν οι τελευταίοι αν γινόταν κάτι. Οπότε σκέφτομαι "ας βρω κάποια στην ηλικία μου εδώ μέσα".

ΑΜ ΔΕ! ΌΛΟ το club ήταν λες και είχανε κατέβει τα εφηβικά τμήματα των ομάδων από τις πενταήμερες να παίξουνε μπάλα. Ρε σας λέω ούτε μία γκόμενα ενήλικη! Όλες με τις μεικτές παρέες τους από το σχολείο! Μιλάμε για τον ορισμό του πεταμένου χρήματος!

 Η μόνη παρέα που άξιζε ήταν τρεις, ένα HB5 στα 35, ένα HB6.5 στα 33 κι ένα HB7 στα 27. Πιάστο αυτό και κούρευτο! Όταν ήρθε ο σερβιτόρος και μας είπε ότι "Σε λίγο το πάσο που κάθεστε θα το κλείνω για μπουκάλι" πήγαμε στην μεριά τους να ακουμπήσουμε τα ποτά μας. Πιάνω το HB7 να της πω τον λόγο που φύγαμε από το πάσο (μην νομίζει ότι της την πέφτω) και πετώντας την ατάκα "Παίζει όλοι εμείς (δείχνοντας τις παρέες μας) να είμαστε οι μεγαλύτεροι στο club, έτσι?", μου γυρνάει την πλάτη λες και είμαι...βαρυποινίτης ένα πράμα!

Κρίμα την εμφάνισή μου. Να ήμουνα κανένας μέτριος θα έλεγα πάει στο διάολο, θα είχα την περιέργεια να δω πως θα εξελισσόταν η φάση. Αλλά έχοντας πολύ καλή εμφάνιση συνεχίζω να αναρωτιέμαι "Τι στο πούτσο γίνεται εδώ πέρα". Όχι απλά χάρη, υπό άλλες συνθήκες θα παρακάλαγε το HB7 να της μιλήσω.

Τα έχω βαρεθεί
Αρκετά πια με τα τσιρίκια. Δεν πάει άλλο! Με το που πάτησα τα 30 τα βλέπω μπροστά μου και είναι λες και βλέπω κατοικίδια να μου κωλοτρίβονται στο πόδι! Γιατί? Γιατί πολύ απλά δεν ξέρουν τι θέλουν, δεν νιώθουν να μιλήσουν και έχουν ημερομηνία λήξης!

Αυτό το πράμα όμως μονίμως να μπλέκω μαζί τους δεν το καταλαβαίνω. Ο κοινωνικός μου κύκλος αποτελείται από μικρές. Δυστυχώς. Δεν έχω καταφέρει να βρω παρέες στο 22-30. Λες και έχουν αντίστοιχο μαγνήτη και απωθούνται από μένα ένα πράμα. Και άντε να τις βρεις εκεί που κυκλοφορούν! Hunting πλατεία Καρύτση, πεζόδρομο Χαλανδρίου και Γλυφάδα? Τρέχα γύρευε. Η μήπως σινεμά που δεν μπορείς να πιάσεις κουβέντα; Καμιά φορά σκεφτόμουν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν ήμουν σήμερα 18.

Η μαλακία αυτή που μιλάμε σε όλες τις πιτσιρίκες στο FB πάνω κάτω κοντά στα 18 πρέπει να σταματήσει! Εδώ και τώρα! Δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα πέρα από το cock teasing και την "Αύξηση της αυλής τους" όσο τις παίρνει βάση ηλικίας.

Φεύγοντας βέβαια από το club, την άλλη μέρα μαθαίνω ότι το ακριβώς δίπλα club μάζευε καλύτερο κόσμο, στο 20-30. Φυσικά αυτομουτζώνομαι που δεν είχα ρωτήσει νωρίτερα τι ισχύει, πλήρωσα την γαμημένη είσοδο και πήγα στα πιτσιρίκια. Δεν μου περίσσευαν να κάνω γύρα άλλα 2 clubs. Αλλά εδώ που τα λέμε...αν μου περίσσευαν και μοίραζα μαρουλάκια αριστερά-δεξιά μήπως θα είχα ανάγκη? Μήπως θα άνοιγα το blog?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου