Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Οι δικηγορίνες

Οι δικηγορίνες.

Pickup στην παραλία 2016.

Το καμάκι στις παραλίες είναι δύσκολο, ειδικά όταν βρίσκεσαι σε νησί που δεν γίνεται της καριόλας από σετάκια. Όταν ξεχωρίζουν γύρω σου οικογένειες, ζευγάρια, πιτσιρίκια και τα σετ από γκόμενες είναι ελάχιστα, τότε οι πιθανότητες λιγοστεύουν.

Θα ξεχωρίσω ωστόσο δύο περιπτώσεις από νέτα στα οποία προσπάθησα, τηρουμένων των αναλογιών, να παίξω την καλύτερη μπαλίτσα. Βασικός κανόνας το ότι είμαστε πάντα σε οργανωμένη παραλία με beach bar, εκεί όπου λόγω μουσικής υπάρχει διάθεση και λόγω κοντινών...ξαπλωστρών μπορείς να πιάσεις κουβέντα. Θυμάμαι ίσα με 3-4 περιπτώσεις που άπλωναν ψάθα στη μέση του πουθενά στις οποίες ούτε καν πάω να μιλήσω (εντός ή εκτός θάλασσας), πρώτον γιατί θα φοβηθούν αν κάποιος τις προσεγγίσει τόσο απόμακρα από κόσμο και δεύτερον γιατί...αφού απλώθηκε εκεί λογικά δεν θέλει γνωριμίες. Αλλιώς Θα άπλωνε ψάθα δίπλα ή κοντά στο beach bar.

1η περίπτωση δικηγορίνας
Σκάνε σε δύο ξαπλώστρες ένα HB9 ξανθό με γαλάζια μάτια και σώμα λαμπάδα και ένα HB1 μελαχρινή με κοιλιά που από τα "βουναλάκια" θύμιζε Ιμαλάια. Η μελαχρινή βγάζει την ξανθιά θεά καμιά δεκαριά photos στην ξαπλώστρα της. Μετά η ξανθιά μπαίνει για καλή μου τύχη μόνη για να βουτήξει, ίσως ώστε η φίλη της να κοιτάει τα πράγματά τους.

Χωρίς να το σκεφτώ μπαίνω με Situational opener, την πιο safe τακτική και ταυτόχρονα neg! Εισβάλω κι εγώ στην παραλία για βουτιά κι όταν πλησιάζω την ξανθιά θέα στα 10 μέτρα στη θάλασσα...

Ξ: Όλα οκ? Τις βγάλαμε τις photos για το Instagram? (situational neg με χαμόγελο)
HB9: (Επίσης με χαμόγελο) Δεν έχω Instagram.
Ξ: Ε, στο Facebook.
HB9: Η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει να ανεβάζω φωτογραφίες με μαγιό στα κοινωνικά μέσα. Είμαι δικηγόρος!

Εδώ προφανώς και μου κόβονται τα πόδια που ένα τέτοιο νέτο έχει τέτοια δουλειά και ετοιμάζομαι να ακούσω ένα shitstorm πληθυντικού και νομικής ανάλυσης.

Ξ: Α πολύ ενδιαφέρον! Και πως βλέπεις την απεργία που κάνατε πρόσφατα; Αράζουμε διακοπούλες (δεύτερο neg)
ΗΒ9: Έχει λήξει η απεργία.
Ξ: Καιρός ήταν γιατί έχετε αφήσει πολλές υποθέσεις πίσω. Εμένα για παράδειγμα μου χρωστάνε χρήματα από παλιά δουλειά. Έχω κάνει καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας και ακόμα περιμένω.
HB9: Αγωγή για εργατικά ώστε να επισπευσθεί η διαδικασία, βάση των άρθρων 663 έως 676 ΚΠολΔ. Μετά την πενταετία τυχόν αποζημίωση παραγράφεται.

(Πάρε τα νομικά στο κεφάλι τώρα μαλάκα και βγάλε άκρη.)

Ξ: Α πολύ ενδιαφέρον! Σε τέτοιες περιπτώσεις αν θέλω να κάνω αγωγή μπορώ να απευθυνθώ σε σένα; Τι ποσό προβλέπεται ως προκαταβολή;
HB9: Γιατί δεν ρωτάς τον δικηγόρο σου;

(Πάρε το πρώτο shit test)

Ξ: Κοίτα, ο δικηγόρος που έχω και που χειρίζεται υποθέσεις για Άρειο Πάγο μου ζητάει 1.500 ευρώ. Ένας άλλος μου πρότεινε με 500 ευρώ αλλά δεν τον κόβω για πολύ έμπειρο. Οπότε ψάχνω μια ενδιάμεση λύση. Επίσης και άλλοι εργαζόμενοι έχουν δικαιωθεί αλλά ο εργοδότης δεν έχει λεφτά στην τράπεζα, άρα δεν έχουν τίποτα να του πάρουν (εν τω μεταξύ η τύπισσα καταλαβαίνει ότι δεν είμαι κανένας λεφτάς).


Με τα πολλά η συζήτηση πήγε και στο με τι ασχολούμαι, μίλησα για την δουλειά που (sorry αλλά αυτά δεν τα γράφω στο blog όπως ξέρετε) και έκανα close βγαίνοντας ο ίδιος παραλία. Όταν βγήκε και αυτή, την άφησα κάνα μισαωράκι να “ψηθεί” (στον ήλιο πες καλύτερα) και αφήνω την παρέα μου για να πάω για Round 2.

Ξ: Σχετικά με αυτό που λέγαμε για το Facebook (της δείχνω το κινητό μου) δες εδώ ένα παράδειγμα από Facebook pages και πως θα δημιουργήσεις μία για την επιχείρησή σου.

Η κουβέντα συνέχισε με προτάσεις που αφορούσαν την επιχείρησή της και το δικηγορικό της γραφείο. Οπότε κάπως έτσι μπήκα σε comfort. Εκεί ήρθαν και τα πρώτα IOI. “Με τι ασχολείσαι?”, “Τι έχεις σπουδάσει?”, “Εσύ πως βρέθηκες εδώ;” Της είπα την σχέση μου με το νησί κι ότι πήγα να ηρεμήσω μετά από μία σχέση όπου έπεσε κέρατο. Λάθος μου που το ανέφερα. Κακώς. Γιατί μετά ήρθε το επόμενο shit test “Α οπότε όταν χωρίζεις έρχεσαι και καλά εδώ να ηρεμήσεις?” (είπε και γέλασε). Της έκανα ένα κοπλιμέντο για τα μάτια της και την εμφάνισή της, την ρωτούσα για τα ενδιαφέροντά της και σε κάποια φάση για να μην κρεμάσει η κουβέντα της λέω “Δεν φεύγω από την ξαπλώστρα δίπλα σου που να μου κάνεις μήνυση!” οπότε και γέλασε!

Μετά ακολούθησαν κι άλλες ερωτήσεις από αυτήν για τα αδέρφια μου, τι δουλειά κάνουν οι γονείς μου κ.ο.κ. Και δώστου IOI η γυναικάρα. Σε κάποια φάση μπήκε για βουτιά, με ρώτησε αν θέλω να γυρίσω στην παρέα μου ή αν θα περιμένω, οπότε της είπα ότι θα αράξω και θα συζητήσω με την φίλη της. Ναι, το HB1. Πιάσαμε κουβέντα, αυτή να έχει κατεβασμένα μούτρα μέχρι την άμμο γιατί ήξερε τον λόγο που ήμουν εκεί, οπότε μέχρι να γυρίσει το target μου ήταν σε φάση να με πνίξει.

Προς το τέλος φύγαμε όλοι μαζί από την παραλία και η φίλη της το έπαιξε βαρύ πεπόνι. Πρότεινα να της γυρίσω στην πόλη γιατί προς τα εκεί ήταν ο δρόμος μου, αλλά η φίλη της να επιμένει. “Όχι δεν χρειάζεται” και “Άστο, θα πάρουμε ταξί”. Σε φάση είχε βαρεθεί την ζωή της. Το target μου όμως ήθελε να τις γυρίσω. “Μα να μην μας γυρίσει το παιδί; Αφού προσφέρθηκε”. Τέλος πάντων, με τα χίλια ζόρια τις έπεισα, αφού έφαγα άλλο ένα shit test απ’ το target μου για την…απόσταση που πάρκαρα το αυτοκίνητο! Μα που να βρεις θέση σε τόσο κοσμοπολίτικη παραλία το κέρατό μου?

Προς το τέλος τις αφήνω στην πόλη και ενώ είχα προσπαθήσει να δημιουργήσω connection καθώς συζητούσαμε, σε φάση “Απόψε τελευταίο σας βράδυ θα σας ξεναγήσω εγώ”, το target μου απλά χαμογέλασε χωρίς να πει κάτι. Όταν έβγαιναν από το αυτοκίνητο και ενώ η φίλη της βγήκε πρώτη, αυτή μου λέει:
HB9: Δεν δίνω το κινητό μου σε αγνώστους.
Ξ: Δεν είμαστε άγνωστοι. Τόσες ώρες μιλάμε, άρα γνωριστήκαμε.
HB9: Γράψε το Facebook.

Και εννοείται ότι έμεινα με το…Facebook στο χέρι. Τι κι αν της έστειλα μηνύματα του στυλ “Θα ασκήσω έφεση κυρία συνήγορε ως προς το αίτημα του κινητού σας” τελικά κρίθηκα ένοχος για καψούρα και καταδικάστηκα σε ένα ακόμη τρίμηνο μπακουρίασης. Πήγα την επόμενη μέρα το απόγευμα από το λιμάνι για να της μιλήσω, αν και οι φίλοι μου μου πρότειναν να μην το κάνω γιατί θα πήγαινε πολύ needy η φάση. Τελικά είχαν φύγει με το μεσημεριανό. Ε δεν θα χαλούσα και το μπάνιο μου, ήμαρτον.

2η περίπτωση δικηγορίνας
Βρίσκομαι στην ίδια παραλία του νησιού και στο ίδιο beach bar. Μία παρέα από τρεις τύπισσες έχει αράξει στην άμμο με μικρές καρεκλίτσες. Δίπλα σε δύο ξαπλώστρες μία οικογένεια. Όταν έφυγε η οικογένεια πήγα εγώ να κάτσω και βρήκα ευκαιρία για μικρό opener. Η παρέα είχε ένα ξανθό HB8, ένα HB7 κι ένα HB6. Οι δύο τελευταίες ήταν μελαχρινές

Ξ: Καλησπέρα. Τις ξαπλώστρες δίπλα τις θέλετε τώρα που έφυγαν οι προηγούμενοι;
HB8 & HB7: Όχι, καθίστε ελεύθερα.

Μπαίνω και κάθομαι με ένα φίλο μου. Στέκομαι φυσικά πιο κοντά ως προς την παρέα των τριών. Δεν τις έχω δει καλά γιατί φοράνε και οι τρεις γυαλιά, επομένως δεν έχω διακρίνει ακόμη ποια εκ των HB7 και HB8 είναι η καλύτερη. 5 λεπτά μετά τις πιάνω σε σημείο που δεν μιλούσαν και μπαίνω πάλι με Situational opener…

Ξ: Να σας ρωτήσω, επειδή σας βλέπω που δεν κάνετε μπάνιο, έχετε δει καθόλου την θάλασσα σήμερα; Γιατί χθες που ήμουν για κάνα τέταρτο και σήμερα που δεν μπήκα ούτε μέχρι την μέση δεν βλέπω τα νερά και τόσο καθαρά. Μάλιστα σήμερα είχαν και μία περίεργη μυρωδιά.
HB7: Ναι, γενικά εδώ δεν είναι και πολύ καθαρή η παραλία. Απλά είναι κοντά στην πόλη και μαζεύει πολύ κόσμο.
Ξ: Από εδώ είστε; Ρωτάω για να δω απλά αν είσαι σίγουρη.
HB 7: Εμείς οι δύο ναι (δείχνει μαζί και την HB8). Φιλοξενούμε την κοπέλα (δείχνει την HB5).
Ξ: (Της λέω την σχέση μου με το νησί). Πόσο θα κάτσετε;
HB 8: Μεθαύριο φεύγουμε.
Ξ: Από Αθήνα είστε;
HB 8: Ναι (μου λένε όλες περιοχή).

Το HB8 μένει 2 περιοχές απόσταση από μένα!)

Ξ: Ελα ρε συ, γειτονάκια είμαστε (το HB8 μου χαμογελάει). Και με τι ασχολείστε;
HB7: Εγώ τελειώνω το παιδαγωγικό.
HB8: Εγώ την Νομική.
Ξ: Αχά, δικηγόρος, ε;
HB8: Ναι, έχω και την πρακτική τώρα.

Δεν θυμάμαι πως εξελίχθηκε η κουβέντα αλλά κάπου φτάσαμε στο σημείο μόλις 5 λεπτά μετά να χαιρετηθούμε και να πούμε τα ονόματά μας γιατί ήταν ήδη 18:00, ο ήλιος έδυε και ήταν σε φάση να πάνε για φαγητό.

Ξ: Ωραίο όνομα και σπάνιο.
HB8: Σε ευχαριστώ.
Ξ: Σήμερα θα πάμε με τον (λέω το όνομα του φίλου μου) στο (όνομα του μπαρ). Θα είμαστε εκεί από τις 12 και μετά μέχρι πολύ αργά. Ξέρετε, στο βάθος, εκεί που τελειώνει το μπαρ και έχει χώρο. Αν θέλετε περάστε.


Όπως καταλάβατε δεν κόλλαγε να τους πω κάτι άλλο. Έμειναν στο beach bar στο βάθος τουλάχιστον 20 λεπτά ακόμη, δεν έφυγαν δηλαδή αμέσως και μετά την έκαναν. Και όπως αντιλαμβάνεστε…ακόμα “έρχονται” στο μπαρ! Μέχρι τις 03:15 τουλάχιστον που έκατσα δεν εμφανίστηκαν κι όλα αυτά ενώ έριχνα βλέφαρο κόβοντας βόλτες ανά μία ώρα ώστε να σιγουρευτώ. Και βέβαια ακόμα να βρω το προφίλ της κι ούτε πρόκειται γιατί έχει όνομα που υπάρχει και στο εξωτερικό, ενώ τα φίλτρα με βάση την περιοχή ούτε που την έβγαλαν.

Μήπως τα στάνταρ που έχουν οι δικηγορίνες είναι πολύ υψηλά; Πάντως βρήκα δύο πανέμορφα πλάσματα. Ειδικά το πρώτο (HB9) στα 30 και να μοιάζει για 25άρα ήταν η ιδανική γυναίκα, ενώ το HB8 στα 23 φαινόταν επίσης μια χαρά. Διακοπές μόνες, χωρίς γκόμενο. Άραγε τι ψάχνουν; Δικηγόρους; Επιχειρηματίες με φράγκα; Ένας Θεός ξέρει. Και η λίστα συνεχίζεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου