Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Καριόλες και Πουτάνες: Σας βαρέθηκα!

Έψαχνα να βρω τίτλο για το άρθρο, μα τελικά δεν βρήκα.
Και πήγα και παράτησα μια πρόταση που είχα.

Καλό μήνα σε όλους και σε όλες και καλό φθινόπωρο!

Το σημερινό άρθρο αφορά τα υπόλοιπα πεσίματα που έριξα και που...μου ρίξανε στις διακοπές. Τις χυλόπιτες που έπεσαν από αμφότερα τα δύο στρατόπεδα. Όσες θυμάμαι δηλαδή ακόμη.

Στο προηγούμενο άρθρο Οι δικηγορίνες έφαγα Χ όπως και στα πάρτι του χωριού.
Για να δούμε τι έγινε στα άλλα set.

Ο Ξενερωμένος παίζει
Είναι αρκετές οι περιπτώσεις όπου φάγαμε άκυρο. Ας της πάρουμε με τη σειρά.

Random περίπτωση 1
Μία γκόμενα της παρέας μάλιστα που έδειχνε κάτι σαν μισή ελληνίδα-μισή ασιάτισσα (καύλα σκέτη ήτανε) ερχότανε διαρκώς μόνη της. HB 7.5 που έκανε διακοπές με γονείς, ήταν φίλη ενός παιδιού από την παρέα και από την πρώτη στιγμή που μου την σύστησε ήταν κρυόκωλη. Εν τω μεταξύ ήταν και ελεύθερη όπως είχα ενημερωθεί αλλά και όπως είχα δει στο Facebook. Τον φίλο μου τον είχε friendzone αλλά ποτέ δεν είχε επιχειρήσει να δείξει έστω μισό ενδιαφέρον σε κάποιον απ' την παρέα. Φαινόταν πολύ ξεπεταγμένη, σπούδαζε σε Πανεπιστήμιο, αλλά τους είχε όλους διακριτικά από απόσταση.
*Από εδώ να σας συστήσω, ο (Ξενερωμένος) και η (Target).
Ξ: Καλησπέρα.
HB 7.5: Χάρηκα.
Ξ: Από Αθήνα είσαι?
HB 7.5: Ναι.
Ξ: Κλασικά.
(Κανα δυο ερωτήσεις ακόμα που δεν θυμάμαι, του στυλ αν κατάγεται από το νησί, πως και ήρθε κτλ.) ώσπου μετά από ένα λεπτό:
Ξ: Με τι ασχολείσαι;
HB 7.5: Σπουδάζω (είπε σε ποιο Πανεπιστήμιο).

Και αυτό ήταν όλο. Δεν μου έκανε καν την ίδια ερώτηση, έστω από ευγένεια. Μετά κοίταξε αμέσως αλλού, αφού με το ζόρι με κοιτούσε όταν της μιλούσα, λες και ήταν καμιά κόρη μεγαλοβιομήχανου (καλά, δεν ξέρω ποιανού κόρη ήτανε, τυχαίο παράδειγμα αναφέρω).

Random περίπτωση 2
Σε ένα από τα πρώτα βράδια πέτυχα ένα 2set σε ένα μπαρ έξω από την πόλη. Η μία HB 7.5, το target μου, η φίλη της HB 6.5. Είμαστε στο μπαρ, αυτές κάθονται. Μπαίνω μόνος μου χωρίς wingman τραβώντας μία...καρέκλα από το δίπλα τραπέζι για να μην είμαι στον αέρα! Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω False Time Constraint (σε φάση να μην κάτσω και να πω "Απλά θα σε ρωτήσω κάτι και θα επιστρέψω στην παρέα μου") αλλά το πήγα direct αν θυμάμαι καλά.

(Σέρνω την καρέκλα δίπλα της, άρα έχω ήδη χάσει value)
Ξ: Καλησπέρα. Σας βλέπω ότι δεν μιλάτε και πολύ και μιας και έχεις ωραία μάτια ήρθα να σπάσω την μονοτονία (συστήνομαι).
HB 7.5: (Ξυνισμένο ύφος χιλίων καρδιναλίων και η χειραψία σαν να μην με αγγίζει καν) [Το όνομά της]. "Χάρηκα".
HB 6.5. [Το όνομά της].
Ξ: Τι λέει, από Αθήνα είστε;
HB 7.5: Εγώ είμαι από Λειβαδειά, η [HB 6.5] από Αθήνα.
Ξ: Και πως και επιλέξατε το (όνομα νησιού);
HB 7.5: (Μου εξηγεί).
Ξ: Θα κάτσετε μέρες;
HB 7.5: Αύριο φεύγουμε.

Ρώτησα με τι ασχολούνται, ανταλλάξαμε 2-3 κουβέντες, το ύφος της ήταν ξυνισμένο, έφυγα.

Random περίπτωση 3
Εδώ σε ένα άλλο μπαρ scanαρα το μαγαζί ως εξής. Αν μπείτε σε ένα μαγαζί και καθίσετε π.χ. σε σημείο που έχει άπλα κι αρκετό χώρο (για να γνωρίσετε περισσότερες) τότε ο μόνος τρόπος να ελέγξετε το μαγαζί μετά από λίγο για κάνα καλό setάκι είναι να κάνετε ότι πάτε τουαλέτα. Αυτό έκανα κι εγώ. Πήγα τουαλέτα, το μόνο σετάκι που άξιζε ήταν δίπλα στην τουαλέτα, την κοίταξα που καθόταν μόνη με την φίλη της, γύρισα στην παρέα μου, πήρα το ποτό μου και μπήκα ψιλοdirect.

Ακριβώς ίδια περίπτωση με την 2. Ίδιες βαθμολογίες, παρόμοια φάτσα (όχι δεν ήταν η ίδια), παρόμοια συμπεριφορά. Αν στην περίπτωση 2 έφυγα στο 10λεπτο εδώ έφυγα στο 3λεπτο! Τόσο με ξύνισε ο τρόπος που μίλαγε, λες και μου κάνει καμιά τιμή που ανοίξαμε διάλογο! Και που να ήξερε ποιος ήμουνα μιας και είναι άσχετου κλάδου με τον δικό μου.

Random περίπτωση 4: Οκ αυτές είχαν γκόμενο
Άλλη περίπτωση. Σε ένα από τα μπαρ του νησιού άνοιξα δύο σετάκια, ένα 2set και ένα 3set. Στο πρώτο πήγα direct και της είπα "Έχεις τα πιο ωραία μάτια στο μπαρ" και στο άλλο με situational. "Κατάγεσαι από χώρα του εξωτερικού? Γιατί στάνταρ δεν μοιάζεις με ελληνίδα" (και ήταν από Γερμανία. Επ, το παρελθόν μου με καλεί). Και στα δύο σετάκια έφαγα άκυρο γιατί οι δυο τους είχαν γκόμενο. Εδώ δεν έχω δικαίωμα να παραπονιέμαι. Έχεις γκόμενο άρα είσαι κυρία. Προχωράμε παρακάτω.

Random περίπτωση 5: Η μινιόν
Ήταν δεν ήταν 1,58. Την έκανα για 16χρονο και αρχικά δεν την πλησίαζα. Φίλη ενός παιδιού από την παρέα που δεν έλεγε να μου την συστήσει ο μαλάκας. "Την έχω καρφώσει" μου απάντησε. Γνωστός παραμυθάς πάντως οπότε λογικά μπορεί να έλεγε αρκούδες. Επειδή λόγω ύψους και μιας και ήταν πολύ αδύνατη μικρόδειχνε, είπα να ρωτήσω ηλικία. Τελικά είχα δίκιο. HB8 btw.
Ξ: Καλησπέρα, φίλη του... (τάδε);
HB8: Ναι, κι εσύ τον ξέρεις;
Ξ: Ναι, το ρεμάλι (δείχνω και καλά οικειότητα. Παπάρια δύο φορές τον είχα δει).
HB8: Απο Αθήνα είσαι;
Ξ: Ναι.
HB8. Περιοχή; (μου λέει μία στα Προάστεια, στου διαόλου τη μάνα)
Ξ: Α μια χαρά έχεις την ησυχία σου. Και με τι ασχολείσαι. Σχολείο; Σπουδάζεις;;
HB8: (Γελάει) Πόσο με κάνεις;
Ξ: Ε ξέρω γω, κάπου 16-17;
HB8: Είμαι 23.
(Εδώ πάλι φτάνουμε από νωρίς στο σημείο όπου δεν δείχνει ενδιαφέρον για την συζήτηση και δεν ρωτάει κάτι. Προσπαθώ να προκαλέσω ερωτήσεις παίζοντας με value λόγω της δουλειάς μου. Τζίφος. Στο τέλος λέμε να ανταλλάξουμε τηλέφωνα, της λέω "Γράψε το κινητό μου, 69.... και κάνε μου αναπάντηση" και το βάζει μέσα στην τσάντα επειδή εκείνη την ώρα έφευγε και φυσικά δεν μου κάνει αναπάντητη ποτέ.

Τα νέτα την πέφτουν στον Ξενερωμένο
Φυσικά οι δύο γκόμενες που μου την έπεσαν ήταν από την ίδια παρέα και όχι άγνωστες. Από άγνωστες ούτε IOI δεν είχα, σε φάση να κουνάει το μαλλί της και να κοιτάει. Τίποτα λέμε.

Η 1η περίπτωση ήταν μία γεματούλα, συγγενής ενός παιδιού από την παρέα. Αν δεν το μάθαινε κανείς θα της τον έριχνα. Ήταν μαυρισμένη λες και είχε κάνει solarium και είχε πολύ ωραίο πρόσωπο. Αλλά στο σώμα έχανε. Παίζει να ήταν άνετα καμιά 90άρα κιλά. Με ρωτούσε διάφορα για την δουλειά μου και πόσο τυχερός είμαι που την κάνω, στην Αθήνα που βγαίνω κ.ο.κ. Δεν μπήκα. HB6.5 αλλά αν αδυνάτιζε θα έφτανε HB8.

Η 2η περίπτωση ήταν μια τύπισσα στα 30 για την οποία έχοντας εμπειρία με την Παρθένα ετών 30 ψιλιαζόμουνα ότι δεν αποκλείεται να ήταν και παρθένα. Ένας φίλος μου που μου την γνώρισε την είχε βάλει friendzone από κούνια ασυζητητί. Κλασικά έρχονταν και οι δύο διακοπές λόγω καταγωγής των γονέων τους από το νησί και συναντιόμασταν εκεί. Μάτια μέτρια, κάνα δυο ελίτσες, πηγούνι να εξέχει και σώμα με περιττά κιλά και κιταρίτιδα. Κακό. Με ρωτούσε και αυτή για την περιοχή μου, την δουλειά μου, με ποιους κάνω παρέα, που συχνάζω, από που κατάγονται οι γονείς μου, μόνο ΑΦΜ δεν έδωσα. HB6. Όχι, δεν μπήκα φυσικά.

Η ετυμηγορία
Ο καθένας μας οφείλει να διεκδικήσει αυτό που του αξίζει. Βάση εμφάνισης δεν θεωρώ ότι θα ταίριαζα με κάποια από τις δύο περιπτώσεις που προανέφερα. Η διαφορά μάλιστα είναι πολύ μεγάλη. Όσοι ειναι HB6-7 μπορεί να το σκεφτόντουσαν.

Το αποτέλεσμα ποιο είναι αγαπητοί;
Έχουμε φτάσει να έχουμε γκόμενες τριών ταχυτήτων.
1)Τα μπάζα που την πέφτουν σε όποιον κινείται γιατί δεν τις κοιτάει κανείς και έχουν πιάσει αράχνες.
2)Τις ωραίες και ελεύθερες που τους την πέφτουν όλοι αλλά ως καριόλες ψάχνουν έναν που να είναι υπερ-κούκλος (καλύτερος και από αυτές) και με λεφτά.
3)Τις δεσμευμένες.

Το θέμα είναι ότι η κατηγορία 1 δεν κάνει τίποτα για να αυξήσει τον πληθυσμό της κατηγορίας 2. Είσαι χοντρή; Ε αδυνάτισε μωρή μπαλότσα. Εδώ καλά καλά εμείς οι άντρες προσέχουμε το σώμα μας κι άμα πάρουμε τίποτα παραπανίσια κιλά θέλουμε να τα χάσουμε για να μην φαίνεται καμια κοιλίτσα. Εσείς που όσο ξεφεύγετε πάνω από τα 60-65 τι θέλετε να κάνετε ακριβώς; Να το τερματίσετε;

"Μα Ξενερωμένε μας αδικείς. Υπάρχουν και εξαιρέσεις."

Εξαιρέσεις της κατηγορίας 2 που να είναι ανοιχτές σε σχέση με οποιοδήποτε καλό παιδί; Αμφιβάλλω. Διότι με εξαίρεση τα κέρατα που είναι εικονικά και δεν φαίνονται, δεν έχω κάτι άλλο περίεργο να ξεχωρίζει πάνω στην κεφάλα μου. Μια χαρά HB9 εμφανίσιμο είμαι. Αλλά τα taboo taboo. Δηλαδή σε αυτούς που δεν βλέπονται πως αντιδρούν; Τους γυρνάνε την πλάτη;

Μία φίλη του ξαδέρφου μου από Αμερική όταν ήρθε Αθήνα πέρυσι αναρωτιόταν "Γιατί όταν βγαίνω έξω δεν με φλερτάρει κανείς εδώ στην Ελλάδα, ακόμα κι όταν είμαι με μια φίλη μου? Στην Αμερική με φλερτάρουν συνέχεια." Άρα εκεί το θεωρούν δεδομένο και για να υπάρχει πολύ φλερτ λογικά ανταποκρίνονται.

Συμπερασματικά, δεν απαιτώ να μου κάθεται καμία με το καλημέρα. Αλλά ρε πούστη μου ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ αν το πάρεις το θέμα, σε πόσες γκόμενες θα πρέπει να την πέσεις για να βρεις ΜΙΑ που θα δεχτεί φλερτ από έναν άγνωστο? Που θα δεχτεί cold approach? Δηλαδή αν με γνώριζες π.χ. μέσω του αδερφού σου μωρή ξενέρωτη και σου έλεγε τα καλύτερα για μένα και σε έψηνε θα ήταν αλλιώς ενώ τώρα που γνώρισες το ίδιο ακριβώς άτομο στην παραλία ή στο μπαρ τον έχεις διαγράψει πριν καν βγει στα αποδυτήρια? Σάλτα γαμηθείτε κι εσείς και τα taboo σας.

Και Πορτοσάλτα γαμηθείτε μη σου πω.


Μετά από όλα αυτά ότι και να πούμε είναι λίγο.
Τι έγινε ξενέρωτες; Σας έλειψα; Good old times!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου