Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Καμάκι στο πλοίο

Προσπαθώντας να σώσουμε την παρτίδα.

Επιστρέφω από τις διακοπές του καλοκαιριού...με άδεια χέρια και αράζω στο πλοίο. Μπαίνω τελευταίος επίτηδες για να χωθώ σε τίποτα καλά νέτα. Διακρίνω κάπου σε έναν καναπέ ένα 3set με HB7 , 7 και 7.5.

Χώνομαι σε 2 άδειες καρέκλες μπροστά τους με ένα φίλο μου, τις μόνες διαθέσιμες αφού στη διπλανή παρέα ο πορνόγερος είχε βάλει πράγματα και όταν κάτσαμε μας στραβοκοιτούσε. Λες και είχε πολλές διαθέσιμες θέσεις στο πλοίο. Με τα πολλά ύστερα από λίγο πιάνουμε την κουβέντα, δεν θυμάμαι με τι αφορμή. Τις ρωτάμε αν είχε κόσμο στο νησί από όπου γυρνούσαν (αρκετά κοσμοπολίτικο) και μας απαντάνε μονολεκτικά. Το ίδιο κι όταν ρωτάμε τι events είχε.

Το target ήρθε μόνο του
Παρατάμε την κουβέντα και μιλάω με τον φίλο μου πλέον, όταν σκάει νέτο HB8 μελαχρινό και μαυρισμένο -δύναμη- και ψάχνει για πρίζα να φορτίσει. Μιλάει με το 3set όταν αντιλαμβάνομαι ότι ανήκει στην παρέα τους απλά καθόταν...ακριβώς πίσω μου.

Βγάζω έξω το...τεράστιο Power bank μου (γιατί όλα τα έχω μεγάλα ως γνωστόν) και της...το δείχνω. Με ρωτάει αν μπορεί να το πάρει στο τραπέζι της, της λέω το οκ. Που και που λοιπόν παρατηρούσα ότι έριχνε κάνα φλέβαρο προς εμένα. Scrollάριζε στο κινητό της σε Facebook και Instagram. Οπότε αποφασίζω να πάω direct.

Ξ: Να σε ρωτήσω, πιάνεις 3G, εδώ;
HB8: Ναι. Γιατί;
Ξ: Εγώ δεν πιάνω καθόλου εδώ και ώρες. Είμαι με (όνομα εταιρείας).
HB8: Α εγώ έχω 4G και είμαι με (όνομα εταιρείας).
Ξ: Δε μου λες, μιας και δεν πιάνω ούτε 3G, θέλεις να τα πούμε λίγο και να γνωριστούμε να περάσει η ώρα; Πίστεψέ με, θα είμαι πολύ πιο ενδιαφέρον τύπος από το κινητό σου!
HB8: Χεχε, οκ (χαμογελάει αμήχανα).

Και κάπως έτσι μαλάκες μου μπαίνουμε σε comfort. Πόσο απλό; "Θες να γνωριστούμε;" Χωρίς πολλά πολλά. Straight to the point.

Ξ: Είσαι με τα κορίτσια; (δείχνω την παρέα της, την ρωτάω τα κλασικά αν ήταν κι αυτή στο κοσμοπολίτικο νησί κτλ.)
HB8: Ναι, είναι η τρίτη φορά που πηγαίνω φέτος και γενικά πάω κάθε χρόνο.

(Σε κοσμοπολιτικο? Oups, disqualified. Και φεύγω! Όχι πλάκα κάνω, δεν έφυγα. Συνέχισε κανονικά η κουβέντα).

Ξ: Πως κι έτσι; Τι το ενδιαφέρον βρίσκεις; Εγώ έχω πάει δύο φορές πάντως και μετά είπα να δω και άλλα νησιά.
HB8: Συνήθως με φιλοξενούν φίλες μου οπότε γι' αυτό. Ε απλά το καλοκαίρι έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο οπότε περνάω καλά.
Ξ: Σπουδάζεις;
HB8: Ναι στην (μου λέει μία ειδικότητα της ιατρικής).
Ξ: Α ενδιαφέρον. Και η (τάδε γνωστή μου) είναι (η ειδικότητα ιατρού που σπουδάζει).

Με τα πολλά πιάσαμε την κουβέντα στο πολύ χαλαρό. Έμαθα που μένει, που βγαίνει κτλ.  Χαρακτηριστικό σημείο της κουβέντας.

Ξ: Τι ενδιαφέροντα έχεις;
HB8: Εμμ, δεν έχω κάτι το ιδιαίτερο βασικά. Καμιά ταινία...καμιά σειρά...
(Εγώ της είπα τα δικά μου ενδιαφέροντα ενώ συζητήσαμε για τα είδη ταινίας που της αρέσουν και προσπάθησα να κάνω connection ώστε να δούμε κάποια στιγμή μαζί μία από τις νέες ταινίες).

Προτιμούσε διαρκώς τα clubs της παραλιακής. Γενικά τα clubs. Οπότε έχουμε ήδη δύο αρνητικά. Κοσμοπολίτικο νησί κάθε χρόνο 2-3 φορές και clubbing. Anyway, εγώ είπα να το προσπαθήσω. Όταν μετά από ένα μισάωρο πήγε έξω στο κατάστρωμα με μια φίλη της (μου έκανε close) όταν γύρισε στην καρέκλα της ήταν ώρα το πλοίο να επιστρέψει Πειραιά.


(Οπότε της κάνω νόημα να πλησιάσει:)
Ξ: Γράψε μου το Facebook σου και το κινητό σου.
HB8: Ok! (τα σημειώνει).
Ξ: Σου κάνω αναπάντητη για να έχεις το κινητό μου.

Της έκανα αναπάντητη και το βράδυ την έκανα Add στο Facebook. Δύο μέρες μετά την πήρα τηλέφωνο.

Όπως καταλάβατε...ακόμα το σηκώνει κι ακόμα με κάνει accept.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου