Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Ξενέρωτες στη Βόρεια Αφρική

Δε γαμάς...λόγω θρησκείας!

Το σκηνικό αυτό μου είχε τύχει κάπου το 2011 ή το 2012 αν θυμάμαι καλά. Για κάποιο λόγο δεν το είχα δημοσιεύσει στο blog, δεν ξέρω γιατί. Είναι η μόνη ιστορία στην οποία δεν έχω αναφερθεί ποτέ. Πριν την διαβάσετε δείτε το άρθρο Ξενέρωτες εκτός συνόρων και το Φάσωμα και παρά λίγο σεξ με Γερμανίδα.

Το περιστατικό αυτό που μου έτυχε είναι ότι χειρότερο και σας προειδοποιώ ώστε να μην την πατήσετε ούτε εσείς. Μέσω ενός γνωστού site γνωριμιών πετυχαίνω μια κοπέλα από χώρα τη Βορείου Αφρικής. Εννοείται μουσουλμάνα και εννοείται όχι από την Σουηδική Αραβία γιατί τότε θα έσκασε με μπούργκα ένα πράμα! Τέλος πάντων δείτε τις χώρες της Βορείου Αφρικής. Τι έχουμε; Αίγυπτο, Τυνησία, Μαρόκο, Λιβύη, ε κάτι από όλα αυτά.

Το νέτο ήταν γύρω στα 22 τότε και σπούδαζε στη χώρα της. Το δέρμα της πιο πολύ προς το άσπρο (οι μαύρες δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα). Η γκόμενα ήταν (κρατηθείτε τώρα) HB8.5 με ύψος 1.79 και πανέμορφο πρόσωπο.

Μιλούσαμε λοιπόν με webcam κάθε μέρα για περίπου 3-4 μήνες. Το αποτέλεσμα ήταν να λέμε πόσο γουστάρουμε ο ένας τον άλλο. Το μόνο που έμενε ήταν να τα πούμε από κοντά. Την ρώτησα αν όντως θέλει να με δει από κοντά και μου λέει "Εννοείται πως θέλω, αλλά πως θα έρθεις?"

Η ώρα της συνάντησης
Χωρίς να το καλοσκεφτώ κλείνω εισιτήρια και ξενοδοχείο. Δύο πτήσεις παρακαλώ. Το ξενοδοχείο που βρήκα είχε πολύ καλή τιμή καθότι τέτοιες χώρες καταλαβαίνετε πόσο φτωχές είναι και όσα αστέρια κι αν πληρώσεις τα παίρνεις σε καλή τιμούλα. Την συναντάω λοιπόν στη σχολή της. Όταν ερχότανε προς εμένα είχα απλά μείνει μαλάκας. Μελαχρινή, 1.79, με τις μπότες έφτανε το 1.84, περίπου 57-58 κιλά. Περπάτημα φοβερό, ποδάρες, σώμα λαμπάδα! Χειλάρες ρε φίλε. Νόμιζα ότι ερχόταν κατά πάνω μου κανένα μοντέλο. Καμία σχέση το 99% των νέτων στη χώρα της με αυτήν.

Μένω μαλάκας. Γνωρίζω την παρέα της, με καλεί να μπω και στην τάξη της...ευτυχώς γνωρίζω γαλλικά οπότε μπορούσα γενικά να συννενοηθώ με κόσμο γιατί είχαν ως δεύτερη γλώσσα τους τα γαλλικά. Κάθομαι λίγη ώρα στην τάξη καθότι Πανεπιστήμιο. Η σχολή τους δεν είχε μεγάλη διαφορά από τις δικές μας υποδομές. Ήταν ένα μικρό κλικ πιο κάτω, οι χώροι αποδεκτοί, το μάθημα γινόταν μια χαρά χωρίς προβλήματα.

Την πρώτη μέρα βγαίνουμε έξω σε πιτσαρία. Μετά αν θυμάμαι καλά πρέπει να την γύρισα σπίτι και να πήγα στο ξενοδοχείο μου. Μου είπε να τα πούμε την επόμενη μέρα γιατί "δεν της επιτρέπουν να συναντιέται μέχρι τόσο αργά" ή κάτι τέτοιο (οκ άλλη θρησκεία, άλλες συνήθειες, τι να κάνουμε). Όταν έρχεται η επόμενη μέρα εκεί έμεινα λίγο μαλάκας διότι με προσκαλεί...σπίτι της και γνωρίζω την οικογένειά της! Είχε μια μεγαλύτερη και μια μικρότερη αδερφή. Η μαμά της χοντρούλα, ο μπαμπάς της κλασικός ντόπιος άντρας. Αδύνατος, δεν μιλούσε πολύ, κάπως αμήχανος απέναντί μου. Δούλευε πολύ αλλά στο σπίτι δεν είχε κανείς αυτοκίνητο γιατί κρατούσε λεφτά...για να παντρέψει τις κόρες του.

Παραξενεύτηκα που με κάλεσε σπίτι της και μάλιστα μου έκαναν το τραπέζι με ντόπιο φαγητό. Αρκετά καυτερή κουζίνα. Χρειάστηκα αρκετό νερό αλλά δεν είχα παράπονο. Με περιποιήθηκαν. Καθήσαμε λίγη ώρα στο PC της και μετά πήγαμε τον καφέ μας.

Εκεί λοιπόν αφού βγήκαμε τον καφέ μας, μετά το φαγητό μας,, μιλήσαμε για εμάς τους δύο. Την είδα όπως πάντα πολύ θετική. Μου έλεγε ότι της αρέσω. Σαν εμφάνιση, σαν χαρακτήρας. Ε ήρθε η ώρα για το πέσιμο. Πηγαίνουμε μια βόλτα, βάζω το χεράκι μου πάνω από τον ώμο της να της πιάσω το μαλλί...κι εκεί βλέπω να μου βγάζει το χεράκι από τον ώμο της και στη ματιά της ένα...απογοητευμένο βλέμμα!

Τι είχε συμβεί? Αυτό που καταλάβατε!

Στους μουσουλμάνους το Κοράνι λέει ότι:
- Απαγορεύεται κάθε ερωτική σχέση με άτομο άλλης θρησκείας.
- Απαγορεύεται σεξουαλική επαφή αν δεν είσαι παντρεμένος.
- Τέλος, εδώ γελάμε, απαγορεύεται ακόμα και το να βγαίνεις έξω με κάποιον αν δεν είστε επίσημα ζευγάρι, αν δεν έχετε λογοδοθεί κτλ. Κοινώς πούτσες μπλε.

Η τύπισσα ρώτησε τον πατέρα της για να βγει μαζί μου κι ο πατέρας της της είπε "Καλό παιδί αλλά είναι χριστιανός. Μάλλον θα πρέπει να αλλάξει θρησκεία". Της λέω "Κάτι τέτοιο δεν παίζει και μάλιστα είναι άδικο το να μπορεί να παντρευτεί άντρας μουσουλμάνος με γυναίκα χριστιανή -επειδή και καλά θα επιβληθεί ως άντρας και θα κάνει τα παιδιά του μουσουλμάνους- αλλά να μην επιτρέπεται το αντίθετο". Επίσης της λέω το Κοράνι λέει "Χτύπα την γυναίκα σου και τα παιδιά σου αν σου αντιμιλήσουν" και "Κάνε 3 προσευχές την ημέρα (ορισμένοι κάνουν 5). Συμφωνείς και με αυτά? Διότι δεν βλέπω να τα τηρείτε. Αυτά είχαν γραφτεί χιλιάδες χρόνια πριν. Οπότε αντί να τα πιστεύεις μήπως να άλλαζες εσύ θρησκεία για να ησυχάσεις?"

Εκεί της έκοψα λίγο τα πόδια γιατί προφανώς και περίμενε ότι θα έκανα τον μαλάκα, ενώ παράλληλα έχει αντιληφθεί ότι η θρησκεία της...δεν της τα λέει και τόσο καλά. Όμως στην κοινωνία της για να επιβιώσει θα έπρεπε να υπακούει τους κανόνες. Μαντίλες και μπούργκες δεν φορούσανε, αλλά αν δεν άκουγε αυτά που έλεγε η θρησκεία της, ήταν βέβαιοι όπως μου είπε ότι "Θα την πετούσαν έξω από το σπίτι" (είτε άλλαζε θρησκεία, έφευγε για Ελλάδα κτλ.) Ναι μεν δεν θα είχε θέμα να μείνει στη χώρα μας αλλά ήξερε ότι αν θα γίνει μαλακία πιθανόν δεν θα την δεχόντουσαν πίσω.

Άρα τι; Η κουβέντα έμεινε εκεί. Παρότι μάλιστα η μεγαλύτερη αδερφή της με συμπάθησε και μάλιστα μου έκανε κι ένα δώρο από την χώρα τους έτσι για να τους θυμάμαι φεύγοντας, η πίκρα μου ότι έχασα το νέτο HB9 και μαζί ένα σκασμό λεφτά.

Ο μαλάκας που διαβάζετε εδώ και τόσα χρόνια πλήρωσε εκείνη την εβδομάδα κάπου 1.100 ευρώ. 270 στο κινητό, άλλα τόσα σε διαμονές και εξόδους και τα υπόλοιπα αεροπορικά.

Pickup: Failed

Δεν θυμάμαι αν έχω δημοσιεύσει την ιστορία αλλά νομίζω πως όχι.
Η συμβουλή μου πάντως είναι: Μην μπλέκετε με νέτα άλλων χωρών και ξοδεύεστε. Ας έρθουν αυτές το καλοκαίρι να γνωριστούμε. Στην Ελλάδα ζούμε μάγκες. Τουριστικός προορισμός είμαστε. Μην την πατήσετε όπως εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου