Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Ξενέρωτες με τους πρώην

Είστε θύματα και επίσημα!

Όταν ραγίσει το γυαλί δεν ξανακολλάει. Έχουν πέσει μπινελίκια; Κέρατο; Νεύρα; Ζήλιες; Ασυμφωνίες χαρακτήρων; Η μέρα με την νύκτα στα ενδιαφέροντα; (η μπουζουξού με τον metallά ας πούμς;) Ε ότι κι αν έχει γίνει δεν ταιριάζετε ρε θύματα με τους πρώην σας. Εμείς το καταλαβαίνουμε, εσείς δεν παίρνετε χαμπάρι.

Πριν διαβάσετε αυτό το άρθρο δείτε και τα παλαιότερα που έχω γράψει για τους πρώην: To σβήσε τους πρώην σου και το Κόψε την κλάψα του πρώην. Πάμε λοιπόν στο θέμα μας.

Έχω χάσει ένα σωρό περιπτώσεις από νέτα, τα οποία μήνες μετά από τον χωρισμό τους ασχολούνται ακόμα με τους πρώην τους. Σας έχουμε πάρει πρέφα. Και επειδή κι εμείς είμαστε πρώην εδώ πέρα, θα σας το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβετε καλύτερα:
Α)Ένας πρώην δεν θέλει τίποτα άλλο από σένα παρά μόνο sex. Που να χτυπάς τον κώλο σου κάτω δεν πρόκειται να είστε μόνιμα μαζί. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις τόσο το καλύτερο. Άρα αν είσαι μόνη σου μπορείς να πηδηχτείς αλλά αν σε φλερτάρει κάποιος άλλος μην παίρνεις στα σοβαρά τον μαλάκα τον πρώην σου και κάνε μας την χάρη και βγες μαζί του γιατί είσαι όσο ξενέρωτη δεν φαντάζεσαι.
Β)Όχι μόνο είστε ξενέρωτες στο να βγείτε με κάποιον, να τον γνωρίσετε ή να κάνετε κάτι μαζί του, αλλά είστε διπλά ξενέρωτες επειδή δεν εμπιστεύεστε εύκολα έναν άγνωστο που έχει δείξει ότι είναι καλό παιδί αλλά εμπιστεύεστε για πλάκα τον πρώην σας ακόμα κι αν σας έχει παίξει πουστιά (μέχρι και κέρατο).

Δηλαδή που καταλήγουμε; Στο ότι όσες το κάνετε είστε θύματα. Ναι, από πάνω μέχρι κάτω. Είσαι κορόιδο κοπελιά, σε θέλει μόνο για να φύγουν τα πολλά (αυτό γίνεται και rap song εύκολα). Και τι κανεις; Χάνεις τον χρόνο σου και μυξοκλαίγεσαι. Και παραέξω μπορεί να είναι κάποιος που ταιριάζεις απόλυτα μαζί του και που είτε δεν θα τον συναντήσεις, είτε ακόμα κι αν τον δεις θα του ρίξεις ένα άκυρο στην κεφάλα κι όταν θα φτάσεις στην επόμενη δεκαετία θα αναρωτιέσαι "Που πήγαν οι άντρες" ξεχνώντας πόσους μήνες παραπάνω είχες φάει με τον κάθε πρώην. Κι όλα αυτά γιατί "το καυλί του πρώην το ξέρουμε καλύτερα και το εμπιστευόμαστε". Ναι μωρέ, ξέρετε ο ένας τον άλλο. Λες και όλοι οι άλλοι εκεί έξω είναι ψυχοπαθείς και βιαστές.

Και τώρα ήρθε η ώρα να σας αναφέρω περιστατικά όπου τύπισσες ασχολούνταν με τους πρώην:

Περίπτωση Α
Μελαχρινό νέτο ετών 24 ΗΒ7.5-8 τα είχε με τύπο για 2 χρόνια. Αφότου κλείσανε χρόνο και μετά από επετείους και γλύκες και τα σχετικά, ο τύπος αρχίζει σιγά-σιγά να "κόβει λάσπη". Μια μέρα κοιτάει το Facebook του και αντικρίζει ότι και εγώ. Ο τύπος φλέρτατε φουλ με ένα σωρό νέτα, μέσα στα οποία υπήρχε και η πρώην του. Είχε γαμήσει ΟΤΙ τρύπα υπήρχε!

Μετά από αυτό και ενώ ήταν έτοιμοι να συζήσουν και να αρραβωνιαστούν τελικά τον χωρίζει. Ο τύπος την έπαιρνε τηλέφωνο κάθε εβδομάδα, περνούσε καμιά βόλτα από το σπίτι της και μέχρι εκεί.

Εγώ την γνωρίζω online, ανταλάσσουμε τηλέφωνα. Έμενε στην Πελοπόννησο. Οπότε αρχίζουμε να μιλάμε με κάμερα. 5 ολόκληρες ημέρες μιλούσαμε με κάμερα επί 3-5 ώρες τη μέρα! Εγώ γούσταρα και απ' ότι είχα καταλάβει γούσταρε και αυτή. Να λέμε ο ένας στον άλλο "Μου λείπεις", "Θέλω πολύ να σε ακούσω" και φυσικά "Θέλω πολύ να σε γνωρίσω".

Πάμε λοιπόν στο παρασύνθημα. Έρχεται η ώρα να γνωριστούμε οπότε με καλεί να πάω από εκεί. Κανονίζω τριήμερο και κλείνω 2 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο στην πόλη της. Αυτή είχε και πάρε-δώσε με Αθήνα οπότε αν γινότανε κάτι θα το συνεχίζαμε. Το μόνο που με προβλημάτιζε...το ότι είναι πολύ ψηλή. Είμαι κοντά στο 1.80, αυτή πιο πάνω από το 1.80, μου έριχνε 6 πόντους (6 θα μου έριχνε αυτή, 20 εγώ, anyway...) αλλά έλεγε ότι αυτό δεν έπαιζε ρόλο γιατί τα είχε και με άτομο που του έριχνε μέχρι 4 πόντους. Γάμησε τον προβληματισμό μου, που κολλάνε όλα αυτά με το άρθρο?

Ενώ μιλούσαμε ξαφνικά εξαφανίζεται από τα τηλέφωνα. Τι είχε γίνει? Πολύ απλά ήρθε ο πρώην της στο σπίτι της και μπαστακώθηκε εκεί για μία εβδομάδα! Και επειδή δεν ήθελε να του δώσει δικαίωμα για να λέει "Ακόμα δεν προλάβαμε να χωρίσουμε και βρήκες άλλον" πολύ απλά ξέκοψε για να μην καταλάβει κάτι και δεν ξεκολλάει. Με τα πολλά λοιπόν όταν απογοητεύτηκε ο τύπος και είδε ότι δεν έχει ελπίδες μαζί της, της λέει "Φεύγω οριστικά". Εμείς μιλούσαμε εκείνες τις μέρες μόνο με email. Τηλέφωνα, webcam, facebook, όλα αυτά κομμένα. Με το που φεύγει ξανανοίγουμε κάμερα κι εκεί μου αρχίζει τις συγγνώμες και τα "Δεν θέλω να έχω τίποτα μαζί του" και "Δεν θέλω να νομίζεις ότι θα είσαι το backup του πρώην μου" και τα "Θέλω να σε δω, ελπιζω να θες κι εσύ, θα περάσουμε το τριήμερό μας μαζί όπως είπαμε" και πάει λέγοντας.

Η ώρα του ραντεβού
Κατεβαίνω στην πόλη της κι εκεί...παίρνω τα αρχίδια μου...πανηγυρικά όμως! Καταρχήν από κοντά δεν ήταν σε εμφάνιση αυτό που περίμενα 100%, δηλαδή αντί για HB7.5-8 λόγω κιλών που είχε πάρει είχε πέσει χαλαρά στο HB6. Με το που με γνωρίζει μου λέει κατευθείαν "Να έρθει και μια φίλη μου για καφέ?". Υπέθεσα λοιπόν ότι το είπε γιατί απλά θα ντρεπόταν. Εν τω μεταξύ η φίλη της HB 8.5 είχε ματάρες! Ήξερα όμως ότι είχε γκόμενο, ο οποίος δεν την υπολόγιζε και για πολλά και δεν την είχε για σοβαρή σχέση. Στον ομαδικό καφέ εγώ σαν καλός μαλάκας λέω "ΟΧΙ"! Με την αιτιολογία "Επί μία εβδομάδα που ήταν ο πρώην σπίτι σου και δεν τα είχαμε πει, τώρα επιτέλους σε βλέπω από κοντά, οπότε δεν θέλω να χάσω στιγμή μαζί σου".

ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΗΜΟΥΝΑ?

Το να τα πούμε για καφέ με την φίλη της οι τρεις μας έπρεπε να καταλάβω ότι ήταν πρόφαση για friendzone. Το πρώτο βράδυ ήταν αγχωμένη και ντροπαλή. Το δεύτερο βράδυ όταν και μπήκαμε στο ψητό για το τι παίζει για εμάς τους δύο μου άρχισε τα "Θέλω να μείνω μόνη μου επειδή χώρισα πρόσφατα" και "Δεν θέλω να έχω υποχρέωση απέναντι σε κάποιον αλλά να ζω και να βγαίνω με τις φίλες μου ελεύθερα" και άλλα τέτοια.

Ενώ περάσαμε το τριήμερο μαζί, την Κυριακή έφυγα με το κεφάλι σκυμμένο και μάλιστα από το μεσημέρι. Φάνηκε εξ αρχής ότι το μετάνιωσε με το που μπήκε στο αμάξι μου κι εγώ ο μαλάκας της πήγα και δωράκια γιατί το είχα και σιγουράκι. Ξηλώθηκα γάμα τα. Τελικά κατάφερα να στείλω την μπάλα στην εξέδρα σε άδειο τέρμα. Ακόμα μετανιώνω που έριξα το άκυρο την πρώτη ημέρα στον καφέ με την φίλη της. Τώρα η τύπισσα ούτε καν μου απαντάει στο Facebook παρότι κουβαλήθηκα μέχρι εκεί και της έδωσα τόσα δωράκια σαν τον μαλάκα, ενώ όσο για την φίλη της...χωρίς να ξέρω αν τελικά τα βρήκε με τον δικό της (που ξαναλέω την έχει στο κλάσιμο γιατί θέλει να γαμάει από εδώ κι από εκεί) δοκίμασα να της στείλω friend request στο Facebook και δεν έλαβα ανταπόκριση.

Για να καταλάβετε λοιπόν πόσο καριόλες είναι που όσα κι αν τους προσφέρεις μπορούν για πλάκα να μην σου απαντάνε ΟΥΤΕ στο Facebook! και ναι δεν τις ενδιαφέρει τίποτα.

Περίπτωση Β
Εδώ έχουμε μία τύπισσα λίγο μεγαλύτερη στα 27, άρα πιο κοντά στην ηλικία μου και υποτίθεται ότι ξέρει τι θέλει. Γνωριζόμαστε πάλι online. Φρεσκοχωρισμένη και αυτή. Ξανθιά και περίπου HB8 αν κρίνω από την φωτογραφία που μου έστειλε. Μιλούσαμε αρχικά από email και μετά από τηλέφωνο. Μιλήσαμε συνολικά 3-4 φορές στο τηλέφωνο και κανονίσαμε να τα πούμε για καφέ. Μία ημέρα πριν λοιπόν ενώ της τηλεφωνούσα η τύπισσα δεν το σήκωσε ούτε απαντούσε στα μηνύματα.

Εγώ έχοντας ζήσει την περίπτωση Α κατάλαβα ότι κάτι θα είχε συμβεί με τον πρώην. Οπότε της στέλνω μήνυμα "Απ' ότι κατάλαβα μάλλον θα σου κλάφτηκε ο πρώην και γύρισες πίσω. Τελικά δεν βάζετε μυαλό με τίποτα" για να λάβω την απάντηση "Ναι, ότι και να πεις έχεις δίκιο. Μόλις έμαθε από φίλες μου ότι θα βγω με άλλον, δεν με έχει αφήσει σε ησυχία, ήρθε από το σπίτι μου οπότε...καταλαβαίνεις".

Ε ΚΑΘΙΣΤΕ ΡΕ ΘΥΜΑΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ!

Αλλά ειλικρινά μην ακούσω κανένα καριολάκι να μυξοκλαίγεται "Δεν υπάρχουν άντρες". Να τρίβετε αυτό το άρθρο στη μούρη τους για όσες τραβιούνται με τους πρώην τους γιατί νομίζουν ότι δεν υπάρχουν άλλα αρσενικά εκεί έξω. 4.000.000 αρσενικά έχει η χώρα ρε όρνια. Διαλέχτε ένα. Τι κολλάτε στο 1-2% πιθανότητα που έχετε να παντρευτείτε τον πρώην σας?

Και στην τελική: Πόσο χρόνο έχετε διάθεση να χάσετε με τους πρώην μέχρι τα 35 σας?
Αλλά τι λέω. Αν σκεφτόσασταν έτσι δεν θα ήσασταν γενικώς ξενέρωτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου