Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Ακόμα και οι 33άρες θέλουν χορηγό!


Ήρθε η πτώση σου μωρή καριόλα!

Αγαπητοί συναγωνιστές,

Η κατάσταση έχει ξεφύγει επικίνδυνα. Από εκεί που την δεκαετία του '90 οι γκόμενες σου μιλούσαν πιο εύκολα, δεχόντουσαν το φλερτ και δεν απαιτούσαν να τους τα πληρώνεις όλα, τώρα κοιτάνε το χρήμα, το value, δεν δέχονται το φλερτ, είναι ξινές και καπάκι ζητούν χορηγό. Έχω γράψει ήδη πολλά άρθρα για αυτό το θέμα, ωστόσο σήμερα έχω βγει από τα ρούχα μου.

Ακόμα δεν σε γνωρίσαμε, μου θες και κέρασμα
Πήγα τις προάλλες σε ένα γνωστό μπαρ να πιω ένα ποτό και ένας ξάδερφός μου φέρνει μαζί μία τύπισσα HB 7.5, ξανθό ηλικίας 33 χρονών, που την γνώρισε στο γυμναστήριο. Την ΨΙΛΟ-καυλάνιζε, δηλαδή δεν ήταν σίγουρος αν θέλει να χωθεί. Για μένα τέτοια ηλικία εννοείται πως είναι απαγορευτική.

Όταν ήρθε η σερβιτόρα για να πληρώσουμε τα ποτά, ενώ ήταν δίπλα μας και όλοι πληρώναμε το ποτό μας, η τύπισσα ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!

Μωρή μούμια του Τουτανχαμών που αντί για 33άρα μοιάζεις με 38άρα, ΠΟΥ στο πούτσο νομίζεις ότι βρίσκονται οι μετοχές σου για να θες και κέρασμα ακόμα δεν σε γνωρίσαμε; Γκόμενά μας είσαι; Βγες με έναν 40άρη φτασμένο ή έναν 50άρη να στα κεράσει. Αφού δουλειά έχεις ρε τσόκαρο. Θες να την βγάλεις στο τζάμπα κι από πάνω;

Τελικά η σερβιτόρα αναγκάστηκε να την σκουντήξει και να της πει "Είναι τόσα ευρώ" για να πληρώσει εκείνη. Με ψιλοξυνισμένο ύφος. Η γκόμενα γαμήθηκε να μου κάνει kino. Με έπιανε στα χέρια και καλά δήθεν τυχαία προς κάθε αστείο που έλεγε, έγερνε προς το μέρος μου κ.ο.κ. Δεν ψηνόμουν απλά. Θα EMP1 αλλά επειδή είμαι της μόνιμης σχέσης και δεν μαλακίζομαι, απλά δεν ασχολήθηκα.Ο φίλος μου αν θυμάμαι καλά την γύρισε σπίτι αλλά "δεν έφαγε". Δεν θυμάμαι γιατί, αν τον ξενέρωσε αυτή, αν της έριξε αυτός άκυρο ή κάτι άλλο. Πάει καιρός πάντως.

Το θέμα είναι ότι με αυτά τα μυαλά και με την γλώσσα του σώματος να λέει "Κέρασέ με" η γκόμενα έχει φάει Χ πανηγυρικό από ΟΠΟΙΟΝ φουκαρά γυρίσει να την κοιτάξει!

Η 33άρα που ήθελε χορηγό
Πάμε τώρα σε μια άλλη 33άρα! Μια επίσης HB 7.5 αλλά αυτή την φορά μελαχρινή. Την είχε φέρει μια φίλη μου (ετών 30 την οποία ξέρω από την δουλειά) σε ένα μπαρ οπότε βγήκαμε παρέα. Η φίλη μου ξανθιά HB 7 την οποία ξέρω χρόνια.

Λόγω ηλικίας, που συνήθως εκεί χτυπάει, ο ξάδερφός μου την καυλάντιζε αλλά δεν χωνότανε πολύ. Μία στην παρέα μας ήταν η από πάνω ξανθιά HB 7.5 με την οποία η μελαχρινή HB 7.5 μυριζόταν ότι κάτι έπαιζε, μία έσκασε μια άλλη φίλη του ξαδέρφου μου HB 8   26 άρα (η οποία δεν μου αρέσει γιατί δουλεύει σε κωλόμπαρο και παραείναι κοντή), οπότε η μελαχρινή HB 7.5 η 33άρα είχε τρελαθεί. Εκ των προτέρων ήταν σαν να είχαμε το pre-selection καθώς όλες αυτές είναι φίλες μας.

Βγήκαμε 3-4 φορές και τελικά ο ξάδερφός μου έπαιξε μπαλίτσα μέσω Facebook. Της πρότεινε να βγούνε "Για ένα χαλαρό ποτό το Σάββατο πριν συναντηθούμε παρέα". Και έκανε kiss close από το πρώτο ραντεβού. Τα παιδιά είχανε μια φυσιολογική σχέση για ένα μήνα. Μετά το μήνα λοιπόν, μια τυχαία μέρα που βγαίνουμε παρέα να πιούμε τα ποτά μας και ενώ νομίζουμε ότι τα παιδιά τα πηγαίνουν πολύ καλά, την επόμενη μέρα του σκάει μήνυμα στο κινητό:

"Είμαι πολύ δυσαρεστημένη μαζί σου. Δεν με κέρασες ποτό χθες και μου κακοφάνηκε. Έχω συνηθίσει να μου κερνάνε γιατί αυτό είναι το σωστό."
Της απαντάει ο ξάδερφος:
"Καλά στις δύο σχέσεις που είχες από 5 χρόνια η καθεμία, στα κερνούσανε και οι δύο?"
Του λέει:
"Ναι, εννοείται. Εγώ με τι μούτρα θα εμφανιστώ τώρα ξανά στο ίδιο μαγαζί αν δεν μου τα κερνάνε όλα?"
Και της λέει:
"Τι μου λες τώρα? Είσαι με τα καλά σου? Μεγάλη κοπέλα είσαι, δουλειά έχεις, εδώ και ένα μήνα σου έχω πληρώσει ένα σωρό ποτά και φαγητά που βγαίναμε, μία φορά δεν τα πλήρωσα, ε κάτσε και πλήρωσέ τα μόνη σου. Μπορεί να είμαι ανεξάρτητος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είμαι και χορηγός"
Του απαντάει λοιπόν το πουτανάκι:
"Ο άντρας πρέπει να προστατεύει και να στηρίζει την γυναίκα. Κι αν δεν μπορεί με κεράσματα τότε έστω με άλλους τρόπους".
Οπότε καταλήγει και ο ξάδερφός μου:
"Κοίτα να δεις, εγώ χορηγός δεν γίνομαι. Ας το λήξουμε εδώ και καλή συνέχεια"

Από τότε λοιπόν δεν ξαναμιλήσανε και ο ξάδερφος την έκανε με ελαφρά. Και πολύ καλά έκανε.

Αν πιστεύετε καριολίτσες ότι ο άντρας θα σας τα πληρώνει όλα τότε μπορείτε να πάτε με το 10-15% των κορόιδων που βρίσκονται εκεί έξω και είναι μόνιμοι χορηγοί. Εμείς είμαστε η πλειοψηφία. Ναι μεν θα σας κεράσουμε τα περισσότερα ή ακόμα και όλα αν είστε άνεργες, αλλά αν έχετε δουλειά ανοίξτε το πορτοφολάκι και πληρώστε. Δεν γίνεται τα λεφτά που βγάζουμε μια ζωή (που ο μέσος άντρας ναι συμφωνώ ότι βγάζει περισσότερα από εσάς) να τα χαλάμε στις γκόμενες. Εσείς τι δίνετε ακριβώς; Γιατί αν δίνετε την ομορφιά σας τότε δίνουμε και εμείς την ομορφιά μας.

Καλά μυαλά και κυρίως ΚΑΛΟ ΡΑΦΙ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου