Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Χυλόπιτα από Ιταλίδα λόγω γλώσσας


[Email του αναγνώστη Jason Bourne]

Καλησπέρα ξενερωμένοι.

Θα σας πω μια πρόσφατη εμπειρία με μία ιταλίδα(σικελιανή) συνάλδελφο από τη δουλειά που με απέρριψε λόγο γλώσσας.

Αυτή ήρθε στην εταιρεία που δουλεύω πολύ πιο μετά από μένα η κοπέλα σε εμφάνιση 6 με μεγάλο προσόν τα μεγάλα οπισθία της και μεγάλο μειον την αγγλική γλώσσα, χαράκτηρας πολύ ευγενικός και μιλάει σαν γάτα.

Την είχα πλησιάσει μετά απο αρκετό καιρό έχοντας μόνη πληροφορία για αυτήν οτι την αγγλική γλώσσα δεν την ξέρει σε προχωρημένο επίπεδο, της άφηνα στίχους απο ελληνικά τραγούδια μεταφρασμένα στα ιταλικά πάνω στο scooter της και μια μέρα ήμασταν μόνοι μας και με ρώτησε γιατί της έστελνα γράμματα (τους στίχους απο τα τραγούδια) μετά συστηθήκαμε και τα σχετικά και μου είχε πει η ίδια ότι την αγγλική δεν την κατέχει σε προχωρημένο επίπεδο και μου είπε αν μπορούσα να μιλάγαμε στο facebook η στο whatup messenger. Εν τω μεταξύ της είπα οτι δεν έχω κανένα απο τα δύο μόνο αυτοπροσώπος και κλήση από το κινητό τηλέφωνο.

Της είχα δώσει κινητο και μετά για κάποιο διάστημα δεν ξαναβρεθήκαμε ,μόνο απο μακριά ένα γεια λέγαμε. Ένα βράδυ την είδα πάνω στο scooter της και μίλαγε στο τηλέφωνο την χαιρέτησα απο κοντά και καθώς έφευγα με φώναξε οτι ήθελε να μου μιλήσει. Όταν άρχισε την άφηνα να λεει τα δικά της εγώ την πλησίασα και έβαλα το αριστερό μου χέρι στο δεξί ώμο της και πλησίασα το πρόσωπο μου στο δικό της και ήμουν έτοιμος να την φιλήσω αλλά στάματησα από τη ντρόπη μου. Αυτή δεν έδειξε καμία αντίσταση.

Μετά από λίγο καιρό αγόρασα ένα φτηνό smartphone να κάνω παραπέρα κινήσεις μήπως να βγούμε και να γνωριστούμε καλύτερα. Μαλακία θα μου πείτε αλλά έκανα μια προσπάθεια. Της είχα πεί 3 φορές να βγούμε να γνωριστούμε καλύτερα από το να καθόμαστε να ανταλλάσσουμε μηνύματα στο whatup messenger και η δικαιολογία που μου είπε ότι δεν ξέρει την αγγλική γλώσσα. Έτσι έκοψα επαφές μαζί της μία και καλή. Όταν με βλέπει και με χαιρετάει δεν της το ανταποδίδω. Μια φορά έγραψα στο google 'italian women' και βρήκα ένα site που έλεγε 10 πράγματα σχετικά για τις ιταλίδες και ένα πράγμα είπε οτι οι ιταλίδες προτιμάνε τους ομοεθνείς τους περισσότερο απο τους ξένους λόγω γλώσσας εκτός αν προσπαθεις να μιλήσεις την γλώσσα τους. Εκεί πέρα θα σε εκτιμήσουν και θα σε βοηθήσουν να την μάθεις. Δεν ξέρω αν είναι 100%αλήθεια αυτό που λέει για τις ιταλίδες το site αλλά παίρνεις μια γενική ιδέα για τις γυναίκες της χώρας. Το ίδιο ισχύει αν γράψεις στο google 'german women, finland women, sweedish women κ.ο.κ.


(Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου