Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Όταν σου κλέβουν τις γκόμενες μέσα από τα χέρια!

Και αντί να γαμήσεις...γαμάει άλλος κι εσύ γαμιέσαι με τον νόμο του Μέρφι.

Τι alpha male και πράσινα άλογα; Ακούστε εδώ δύο σκηνικά που μου έτυχαν και πως κατάφερα να χάσω δύο νέτα μέσα από τα χέρια μου από δύο τυπάδες που αντικειμενικά συγκριτικά με μένα δεν ήταν τίποτα το φοβερό.

Περίπτωση 1η: Όταν βάζεις αυτογκόλ
Η σύντομη ιστορία. Διότι η άλλη θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Βγάινω έξω σε μπαρ με ένα φίλο. Σε ένα 3 set χώνομαι και χορεύω με γκόμενα HB8 στα 26 της. Καλή ηλικία. Στο χορό με παίζει στενό μαρκάρισμα. Συστηνόμαστε, φεύγω. Μετά από λίγα λεπτά πάω να της πιάσω την κουβέντα. Λέμε με τι ασχολούμαστε ο καθένας, σπουδαγμένο κορίτσι κι αυτό και δούλευε.

Εδώ αποφασίζω να βάλω μπροστά ένα neg και συγκεκριμένα για τον συνδυασμό φούστα με αθλητικό παπούτσι. "Πως και αποφάσισες να τα συνδυάσεις;" Τέλος πάντων μου απάντησε κάτι, το πήρε όντως στην πλάκα, το προσπέρασε. Είδα βέβαια ότι στο 5λεπτο πάνω άρχισε να προσπαθεί να μιλήσει με την φίλη της δίπλα και να μην με κοιτάει. Κακό σημάδι σκέφτηκα. Της λέω "Θα επιστρέψω στην παρέα μου, μιλάμε." ώστε να κρατήσω το value μου γιατί αν συνέχιζα θα κατέληγε σε flake.

Μετά από κάμια ώρα κι ενώ όλο το μαγαζί κατέβαζε non-stop ποτάκια την πιάνω για δεύτερο χορό. Συνεχίζει το κωλοτρίψιμο. Εκεί κάνω την τρισμέγιστη μαλακία να την ρωτήσω:
Ξ: Γνωρίζεις άτομα από την (τάδε περιοχή);
HB8: "Όχι, γιατί;"
Ξ: Γιατί από εκεί είναι μια πρώην μου και...σοβαρά είστε ολόιδιες. Αναρωτιέμαι μήπως θα είχατε συγγένεια.

(Τι το θέλω και κάνω πειραματισμούς με τα neg ο μαλάκας; Αφού ξεκίνησα χάλια, τα γάμησα ακόμη χειρότερα).

HB8: Όχι δεν έχω κάποια σχέση.
Ξ: Στα προσωπικά σου πως τα πας αυτή την περίοδο;
HB8: Χώρισα μετά από 3 χρόνια.
Ξ: Α, παρομοίως (εδώ δεν λέω τίποτα για τις τελευταίες δύο σχέσεις του διμήνου για να δείξω ότι συμπάσχω). Και για ποιο λόγο;
HB8: Ας το αφήσουμε καλύτερα. Γενικά δεν είμαι και πολύ του να συζητάω τα προσωπικά με κάποιον που δεν ξέρω καλά.

Τέλος πάντων, επειδή η ιστορία αυτή είναι παλιά και μόλις που είχα βγει από σχέση, ως απροπόνητος παίζει να ήταν το χειρότερο pickup που έχω κάνει ever! Καλύτερα να μην άνοιγα το στόμα μου και να το έπαιζα μουγκός. Πιο πολύ σασπένς θα είχε. Το πόσα αυτογκόλ έβαλα ούτε που τα μέτρησα.

Την επόμενη φορά που πήγα στο μπαρ, βλέπω τυπά με φάτσα που έμοιαζε με αλβανού να ζαχαρώνει το γκομενάκι. Ήταν επαγγελματίας στο χορό και έπαιξε στενό μαρκάρισμα. Χωρίς να πει τίποτα την ξαναπιάνει και μία ώρα μετά (φτύσιμο) και ξανά μία ώρα μετά. Στο τέλος πλησιάζει στην παρέα της. Δηλαδή αφού χόρευαν για αρκετή ώρα. Εγώ να μιλάω στο κινητό. Γέρνω να κοζάρω τι παίζει...και τι να δω. Την είχε πιάσει από πίσω και την φάσωνε! Ω να σου....γαμήσω. Πότε πρόλαβε ρε μαλάκες και μπήκε σε comfort; 0-0-11 και σε άδειο τέρμα σκόραρε. Εντάξει ως χορευτής εκεί μέσα είχε το value, αλλά ρε μαλάκες, ποιο κοντός από μένα, μαλλί αραιωμένο, φάτσα του κώλου, ε γάμησέ με! Μόνο με το value βρε καριόλα;

Pickup: Failed.

Και να πεις ότι δεν υπήρχαν καλύτερες; Υπήρχαν. Και ορίστε πως τις χάσαμε.


Περίπτωση 2η: Σχέση από απόσταση
Δεν είμαι υπέρ τέτοιων σχέσεων και δεν είχα ποτέ, με εξαίρεση την περίοδο όπου ήμουν φαντάρος. Ένα νέτο HB 8.5-HB9 με ματάρες που σπουδάζει επαρχία. Σχετικά κοντά στην Αθήνα. Άντε ας της βάλω 8.75 για χάρην συντομίας, θα παίξουμε με δεκαδικούς σήμερα. Έτυχε να την δω σε ένα πάρτι όπου πέρασε πολύ γρήγορα μέσα στο αμάξι μιας φίλης της και έφυγε. "Ποια είναι αυτή ρε μαλάκα;" λέω στο φίλο μου που είχε το πάρτι. "Α η...HB 8.75; Άστο πάνω μου, θα στην γνωρίσω".

Το σκηνικό αυτό έγινε Νοέμβριο. Τι το ήθελα και το άφησα πάνω του; Ο φίλος μου πάει και της λέει χύμα ότι την είδα και την γούσταρα. Αυτή με κόβει στο Facebook και με κάνει Add. Τότε όμως φλέραρα με μία άλλη και ούτε καν της απάντησα. Αυτή η άλλη που φλέρτατα κατέληξε να γίνει σχέση και μάλιστα να έχω τρελή χημεία. Η σχέση συνέχισε για κάτι μήνες. Άρα δεν είχα λόγο να φλερτάρω με την επαρχιώτισσα. Ωστόσο...δεν της έστειλα μήνυμα στο Facebook για κάτι μήνες, οπότε αυτό το κρατάμε! Τέλος πάντων η μικρή είναι τελειόφοιτος και αν περάσει τα μαθήματα (δύσκολο) μπορεί να τελείωνε και φέτος το καλοκαίρι. Αλλιώς του χρόνου.

Βέβαια στην πορεία χώρισα με την τελευταία σχέση μου και να πως ήρθανε τα πράγματα. Βρίσκω αφορμή για ένα θέμα και της πιάνω την κουβέντα, μιας και οι δύο είμαστε της ίδιας ειδικότητας. Και κουβέντα στη κουβέντα (που λέει και το song) προχωράει το πράμα. Ωστόσο δεν είχα σαφείς ενδείξεις φλερτ από την μεριά της...για αρχή. Είδα επίσης ότι αργούσε αρκετά να απαντήσει στα μηνύματα σε φάση να περνάει και κανένα μισάωρο ή μία ώρα χαλαρά. Με έπαιζε η μικρή Εγώ εκεί όμως. 0-0-11. Μετά το Messenger προχωράμε με βιντεοκλήσεις. Και ήτανε 3-4 βιντεοκλήσεις για αρκετή ώρα. Είπαμε πολλά. Ανταλλάξαμε απόψεις. Το πράγμα έδειχνε να προχωράει.

Μου λέει "Κάποια στιγμή θα κατέβω Αθήνα, αν είναι θα τα πούμε" και συγκεκριμένα το κανονίσαμε για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Αυτή βέβαια συνέχιζε να αργεί να απαντάει στα μηνύματα κάτι που με έκανε να αναρωτιέμαι αν όντως ήταν free (αυτό επιβεβαίωνε κι ο φίλος μου). Χωρίς να χάσω ευκαιρία ως γνήσιος κροκόδειλος, της κλείνω την 1η μέρα, το Σάββατο. Με το που θα έρθει σιγά μην χάσουμε χρόνο.

"Κροκόδειλος 1, καλεί Κροκόδειλο 2, όβερ!"
Σκάει λοιπόν τηλέφωνο από τον φίλο μου, που μου είχε κάνει το κονέ στο πάρτι. Και μου λέει: "Ρε μαλάκα δεν θα το πιστέψεις. Η HB 8.75 μιλάει και με έναν άλλο από Αθήνα και μάλιστα μιλάνε πολλούς μήνες, όχι μία εβδομάδα όπως της μιλάς εσύ! Το έμαθα από την κολλητή της. Και της είπε να βγούνε όταν έρθει και αυτή του είπε "Είναι να κανονίσω να βγω το Σάββατο με ένα παιδί!" και λογικά θα εννοούσε εσένα. Δεν κατάφερα να μάθω κάτι άλλο για το ποιον γουστάρει, τι γουστάρει κτλ. Καταλαβαίνεις ότι με το ζόρι τα έμαθα.

Εγώ λοιπόν κάνω τον μαλάκα και δεν της λέω τίποτα. Πλησιάζουν οι ώρες και μου στέλνει η ίδια μήνυμα και λέει κάτι ώρες πριν:

HB 8,75: "Δεν είναι σίγουρο για το Σάββατο γιατί έτυχε κάτι. Θα σου πω όταν είναι".

ΕΠ! Προφανώς λοιπόν ο τύπος την έπεισε να βγούνε...σκέφτομαι.

Εν τω μεταξύ η μέχρι πρότινος πρώην μου μου έστελνε διάφορα μηνύματα. Κι επειδή όπως έγραψα και πιο πάνω, παρότι μικρή είχαμε τρελή χημεία και ήμασταν σε φάση αγάπες και τέτοια, ας πούμε ότι υπήρχαν διάφοροι παράγοντες...(2η φορά πανελλήνιες, ενδοοικογενειακοί, βάζουν λόγια φίλες κτλ.) για τους οποίους δεν προχώρησε και γενικά μας είχε μείνει ένα απωθημένο για το τι θα γίνει μετά τις εξετάσεις. Οπότε με τα πολλά με πείθει να ξεκόψω από την νέα υποψήφια γκόμενα. Επέλεξα λοιπόν να ξεκόψω ξανά από την επαρχιώτισσα που κατέβαινε Αθήνα λέγοντας.

Ξ: "Κοίτα, επειδή δεν μπορώ να είμαι στο "περίμενε" κι επειδή απ' ότι κατάλαβα έχεις κανονίσει κάτι άλλο, κανόνισε αυτό το κάτι άλλο που έχεις κανονίσει ελεύθερα. Δεν μου αρέσει να μου αλλάζουν το πρόγραμμα τελευταία στιγμή, να ξεκανονίζω πράγματα και να μένω ξεκρέμαστος. Καλή συνέχεια."

Το HB 8,75 ούτε καν απάντησε στο παραπάνω μήνυμα. Στέλνω μηνύματα στο φίλο μου να μου πει τι έγινε. Μου λέει "Τελικά δεν βγήκε με τον άλλο Αθηναίο που ήταν να κανονίσει, έτσι μου είπε η φίλη της. Αλλά τώρα δεν μπορώ να ρωτήσω περισσότερα γιατί μου λέει "Γιατί ρωτάς τόσο πολύ, τι σε νοιάζει?" και τέτοια και είμαι σε δύσκολη θέση".


Τελικά όταν γύρισε πίσω επαρχία, η γκόμενα ξεφουρνίζει στην παρέα της ότι εδώ Αθήνα είχε απλά κανονίσει με παρέες. "Χμμμ, τελικά θα τσακώθηκε και με τον άλλο γιατί ήταν να βγει μαζί μου" σκέφτηκα. Βέβαια, αφού δεν βγήκε με τον τύπο μπορεί να κανόνισε είτε με άλλον τύπο, είτε με φίλες ή με κοινή παρέα. Αν δεν βγήκε με άλλον (με πόσους μίλαγε πια;) τότε αν επέμενα παίζει και να βγαίναμε. Τεσπά το άφησα έτσι. Λίγες μέρες μετά όμως μου σκάει πάλι τηλέφωνο ο φίλος μου: "Έλα, δεν θα το πιστέψεις ρε φίλε. Αυτός που σου λέω ότι την καυλάντιζε μήνες πριν από σένα και ήταν να κανονίσει Αθήνα και δεν βγήκαν, τελικά ήρθε εδώ στην πόλη να την δει! Την παίζει 0-0-11 σου λέω, όλο αυτό τον καιρό".

Εγώ εν τω μεταξύ είχα μείνει στο τελευταίο μήνυμα που της είχα στείλει γιατί είχα και μια αξιοπρέπεια. "Οκ, λέω, για να τον δεχτεί να πάει στην πόλη της άρα σίγουρα κάτι παίζει". Αλλά ο άλλος μηδέν αξιοπρέπεια; Έφαγε το άκυρο όπως κι εγώ και επέμεινε και είπε να πάει στην έδρα της. Πόσο να πέσει άλλο πια; Παρακαλετό μουνί, ξυνό γαμήσι. Και δεν μπορούσα άλλωστε να αφήσω τις δουλειές και να τρέχω.

Αυτά έγιναν τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου. Οπότε τον Απρίλιο λοιπόν...ΤΣΟΥΠ φωτογραφία με τον νέο της χλιμίτζουρα στο Facebook, αγκαλιές και φιλιά! Ένας τυπάς που αν διέκρινα καλά ήταν γύρω στα 95 κιλά, με φάτσα επίσης υποδεέστερη τις δικιάς μου. Δηλαδή κοινώς κλάφτα. Απλά η διαφορά μας είναι ότι ο τυπάς απλά είχε προλάβει να χωθεί νωρίτερα. Επίσης, άλλη μια λεπτομέρεια, αυτός της έριχνε 3 χρόνια κι εγώ μια δεκαετία...αν αυτό παίζει ρόλο στο μυαλουδάκι της.

Pickup: Failed.

Ωστόσο όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Σοβαρά τα παίρνω όταν βλέπω τέτοιες ήττες, λες και κατεβαίνω ως Paris St. Germain στο Champions League και χάνω από την Διναμό Βουκουρεστίου. Δηλαδή άντε γαμηθείτε καταράχτη έχετε μερικές; Τι alpha male και πράσινα άλογα; Με εξαίρεση τα προφανή 10άρια τύπου Σπαλιάρας και Αγγελόπουλος, εδώ έχουμε περιπτώσεις ατόμων που υπό άλλες συνθήκες με τέτοια εμφάνιση θα έπρεπε να είναι με το πουλί στο χέρι.

Ελπίζω βέβαια ότι η τελευταία μου σχέση που είχε και έχει σημασία για μένα και που μεσολάβησε για να ρίξω πανηγυρικό άκυρο στην τελειυταία, όντως να αξίζει τον κόπο γιατί με την συγκεκριμένη μικρή έχω ανυπέρβλητη χημεία που σε σύγκριση με τις προηγούμενες δεν έχω ξανασυναντήσει και δεν πιστεύω ότι θα είχα ποτέ στον ίδιο βαθμό με την επαρχιωτοπούλα. Αφήστε δε που θα... γαμιόμασταν και στις αποστάσεις (και λιγότερο στα άλλα). Προσπαθώ να βρω δικαιολογίες όπως καταλάβατε. Στον αντίποδα, αν δεν γίνει κάτι ουσιαστικό τώρα με την τελευταία μου σχέση που χάλασε για διάφορους παράγοντες που δεν έχουν να κάνουν με την χημεία μας, τότε καίω οριστικά άλλο ένα εξάμηνο απ' τη ζωή μου στο οποίο θα μπορούσα να είχα κάνει άλλα πράγματα. Είναι μία η άλλη. Η επιμένεις σε κάτι ή αρπάζεις μια νέα ευκαιρία. Εγώ έιπα να επιμείνω. Θα δείξει. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά τα 30 δεν μας παίρνει να κάνουμε λάθος επιλογές.

Το ταμείο: Στην πρώτη περίπτωση ο ένας μπήκε με το value και τα γάμησε όλα και στη δεύτερη απλά δεν χώθηκα από την ημέρα που με έκανε Add στο Facebook κι έτσι ο άλλος έχτισε connection. Δηλαδή το νέτο φάνηκε να θέλει να μου μιλήσει, να έχει την όρεξη, αλλά γενικά να το σκέφτεται. Καθυστέρηση στις απαντήσεις, γιατί προφανώς αισθανόταν πράγματα για τον άλλο μετά το ψηστήρι παρότι επίσης δεν τον είχε δει. Συμπερασματικά, τα θηλυκά είναι περισσότερο συναισθηματικά. Δεν τις νοιάζει να τις πηδάνε τυπάδες με κοιλιά μπαλόνι από τα πατσόκοιλα. Δεν έχουν τα δικά μας θέματα που οι περισσότεροι θέλουμε τα υπέρμουνα HB 8-10. Αυτό όμως δείτε το από την αντίθετη γιατί σημαίνει ότι με εξαίρεση τους άντρες 10άρια, οι υπόλοιποι αν βλέπεστε έχετε τις ίδιες σχεδόν πιθανότητες. Αρκεί να χτίσετε καλό connection. Όχι με κάτι μαλακισμένα negs σαν τα δικά μου. Το τότε πάθημα να σας γίνει μάθημα.

Γιατί οι δύο παραπάνω τύποι γαμάνε τώρα αμφότεροι στην υγειά μου και δεν έχουν μάθει κανένα game. Όπως δισεκατομμύρια άλλοι στον κόσμο. Και για το κατά πόσο ισχύουν όλες οι θεωρίες του Game είναι κάτι που σηκώνει μεγάλη συζήτηση και θα αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο.

Αν έχετε περάσει από παρόμοια φάση τότε πείτε το στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου