Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Έριξα HB8 μελαχρινό που μετά ξαναγύρισε στον πρώην της

[Email του αναγνώστη Apache]

Γεια σου φιλε ξενερωμενε.

Μη σου περασε απο το μυαλο οτι χαθηκα διαβαζω καθε αρθρο που ανεβαινει. Ο apache μπηκε παλι στο παιχνιδι. Αυτη τη φορα με εσπρωξε η καινουρια εμπειρια που εισεπραξα απο φίλη.

Παμε λοιπον. Σε ενα μαγαζι στο Γκαζι, μια φίλη μου φέρνει τρεις φίλες της. Σκανε μετα απο κανα μισαωρο ΗΒ8 ΗΒ9 και ΗΒ3. Αμεσως το ματι μου επεσε πανω στο target το ΗΒ8 μελαχρινη με βυζαρες (εμοιαζε στην χωριατοπουλα την προ προ πρωην) και οπως λεει ο Κατσιμιχας "Ο τυπος μου Νικολα". Το ΗΒ8 ηταν ο τυπος μου, ετσι οπως μου αρεσουν μελαχρινες και με μεγαλο στηθος και γενικα ηταν πιο γλυκια, ασχετα αν ειχε κολληματα. Το ΗΒ9 ήταν ξανθια και γενικα στον κοσμο της και με υφακι περιεργο οπότε είπα να μη χωθώ εκεί γιατί θα έχει ήδη πολλές προτάσεις.

Πάμε στο target μου λοιπόν. Αρκετα ντροπαλη και χαμηλων τονων κοπελα, λιγο ξενερωτη και με πολλα κολληματα και ανασφαλειες οπως ειδα στην πορεια. Πιασαμε κουβεντα και οταν μου αρεσει πολυ μια γκομενα παιζω με στυλ λες και την ξερω χρονια, λες και ειχαμε κανει πριν απο 5 λεπτα sex, δε ξερω πως μου βγαινει αλλα πιανει.

Δεν καπνιζει (καλο σκεφτομαι ουτε εγω καπνιζω. Δεν επινε καθολου. "Ελα εστω ενα σφηνακι για μενα?" "Οχι σε ευχαριστω δεν πινω" μου λέει (δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο εγω παντως εξω πινω αρκετα). Συζητάμε αρκετά, γύρω μου περνουσαν ΗΒ καλυτερα απο αυτη αλλα εγω εκει κολλημενος. Ειπαμε μου αρεσε παρα πολυ  ποτε πηγε 4:30 δεν το ειχα καταλαβει. Αλλαξαμε κινητα αν και στην αρχη δεν το εδινε και εκει την εφτυσα αρκετα και γυρισα να μιλησω στις αλλες στο τελος μετα απο προσπαθεια και θρασος μου το εδωσε.

Μη τα πολυλογω το επομενο ΣΚ παλι Αθηνα ο apache (και αρκετα ακομα ΣΚ) αφου η κοπελα δουλευει εκει και σε καλη δουλεια. Επισης να την εφερνα χειμωνα στο νησι να πηγαιναμε που? Και να εβλεπε τι? Θα ερχοταν τωρα που αρχιζει το καλοκαιρι αν δε τελειωνε και αυτη η ιστορια.

Ξεχασα η φίλη μου ειναι 30 χρονων εγω τωρα 36. Βγηκαμε οι 2 μας με δυσκολεψε πολυ γιατι ειχε σαν κλασικη ελληνιδα το ξενερωτο υφακι. Και πολλα κολληματα του τυπου "Σημερα πηρα 200 γραμμαρια παραπανω, δεν πινω ουτε σταγονα, κανω γιογκα και δεν τρωω κρεας, εβγαλα μια ασπρη τριχα, εκανα μια ρυτιδα" για τετοια φαση μιλαμε.

Pickup: Success
Τελικα με τα πολλά μπηκε ο συρτης στο HB8, καναμε σχεση, αλλα με τη διαφορα ότι αυτη τη φορα ηξερα οτι καποια στιγμη θα ειχε ημερομηνια ληξης ετσι το πηρα απο την αρχη και στο χωρισμο ημουν χαλαρος!

Λοιπον αυτη ηξερε να κρυβεται και να καλύπτεται καλα, αλλα τιποτα κρυπτον απο τον ηλιο. Ειχε χωρισει πριν απο 1,5 χρονο (αυτο το ηξερα) με ενα τυπο ο οποιος όμως μου είπε η ίδια, οτι δεν της φεροταν καλα και δεν την καλυπτε συναισθηματικα κι ότι αυτος ηταν ο λογος που χωρισανε. Μετά βέβαια της έκοψα κάθε κουβέντα για τον πρώην.

Αρχες Απριλιου ουτε εγω την καλυπτα συναισθηματικα.

Οταν ηταν νοσοκομειο για ενα προβλημα υγειας πηγε να την δει και ο πρωην αντρας της και εκει μαλλον το καριολακι μας τα ξαναμπλεξε, οποτε ηταν καιρος να την κανω εγω πρωτος αυτη τη φορα αν και αυτο ηθελε και αυτη. Οταν ρωτησα την φιλη μου εκείνη εκανε τον κινεζο κανονικα. Δεν ηξερε τιποτα λεει και δεν την εχει δει και τετοιες παπαριες.

Παντως ρε μαγκες το χετε δει και σεις ετσι? Ολες μα ολες  τις ιδιες ατακες χρησιμοποιουν. "Θελω λιγο χρονο μονη μου, δε φταις εσυ εγω φταιω, δε με καλυπτεις συναισθηματικα, σου αξιζει μια πιο καλη απο μενα,περναω φαση αυτο τον καιρο" και τέτοιες μαλακίες.

"Οποτε εφτασε η ημερομηνια ληξης για εμας ετσι δεν ειναι?" Μου απαντησε οχι αλλα θελει να μεινει λιγο μονη της γιατι εχει θεματα και λοιπες μαλακιες που λενε, οποτε της κανω να μην εχεις ενα ακομα προβλημα που ακουει στο ονομα (Apache) αστο κοριτσακι μου δεν τραβαει αλλο.

Προχτες με πηρε τηλ να βρεθουμε να μιλησουμε θελει λεει να μου εξηγησει.

ΟΟΟΧΧΧΙΙΙΙΙΙ καριολακι δε θα κανω ταξιδι να ερθω Αθηνα για να ακουσω κλαψες, κολληματα και μαλακιες. Θα ερθεις εσυ κατω στο νησι και αφου πηδηχτουμε (αν εχω κεφι) τοτε θα ακουσω τι μαλακιες εχεις να μου πεις. Αλλά ληγμενο προιον δε δεχομαι πισω.

Τι θα παιχτεί το καλοκαίρι
Ηδη εχουμε κανονισει ομαδα κρουσης για κυκλαδες τον ιουλιο (και ολο το υπολοιπο καλοκαιρι εδω στο νησι) δυνατη τριαδα εγω και αλλα 2 φιλαρακια χωρισμενος ο ενας και ο αλλος στα προθυρα  και θα τα γαμησουμε ΟΛΑΑΑΑΑ.

ΥΓ1. Ρε παιδια ασχετο Αυτο το Badoo ειναι πιο fail και απο το  fail, τι στο πουτσο γινεται εκει μεσα ρε?

3 αμοιβαιες  ελξεις μου λεει μιλαω και στις 3 και ακομα περομενω απαντηση. Τι γιδι εχει μαζευτει εκει μεσα??

Διαβαζουν τα μηνυματα και δεν απανταει καμια ξενερωτη, ρε πισω απο τον ηλιο σαυρες.

ΥΓ2. Ποτε λογω τιμης δεν μου περασε απο το μυαλο να παιζω με αλλες ή να ξενοπηδηξω οσο ημουνα με την τυπισα αφου  αν το ηθελα γινοταν ευκολα. Αυτη στην Αθηνα εγω στο νησι αλλα  ειχα αυτη τη φορα καβατζες 1-2 πιτσιρικες 20κατι που τις ειχα standby (χωρις να εχουμε παει ουτε για καφε) για αυτο το λογο επειδη ξερω πλεον κανεις δεν ειναι κανενος και για παντα. Ουτε και θα καταληξω παλι αλκοολικος και χασικλης για μια τυπισα που δεν ξερει τι θελει απο τον ιδιο της τον εαυτο, πλεον με αυτη την ψυχολογια και αυτη την ιδεα βγαινω να παιξω. Παμε να περασω καλα και οσο κρατησει.

ΥΓ 3. Απο τη μια βοηθησε πολυ και η φιλη μου για να λεμε και τα σωστα αφου αν δεν ηταν αυτη δεν ειχα ελπιδες.

Το HB8 target μου, ειχε γειωσει αρκετους πριν απο μενα που εβγαιναν εξω και της κολλουσαν. Για αυτη θα ημουν ακομα ενας αγνωστος-λιγούρης, αν δεν μου έκανε κονέ η φίλη. Διότι ετσι μας αποκαλουν. Λες και έχει διαφορά το πως θα γνωρίσεις κάποιον.

Παντως αυτη τη φορα δε καταλαβα γιατι χαλασε η φαση τι εφταιξε. Ειχε απωθημενο τον αντρα της?  (ηταν παντρεμενη και χωρισε). Την υγεια μας να χουμε και συνεχιζουμε στην επομενη σελιδα.

Ειπαμε κανεις δεν ειναι κανενος.

Ο φιλος,
Apache

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου