Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Διακοπές 2017: Πέσιμο σε 2set HB8 και HB9

Γιατί τα πιο καλά κορίτσια να μην μένουν Αθήνα;

Στη σημερινή μας ιστορία θα διαβάσετε την καλύτερη φετινή μου επίδοση (μέχρι στιγμής) στις διακοπές.

Το ραντάρ μου δουλεύει δυνατά. Κοζάρω νέτα γύρω γύρω. Έχω φάει ήδη ένα flake από την μουνάρα HB8.5 ενός 4set. Δεν πτοούμαι. Πάω στο μπαρ, παίρνω ποτό και πλησιάζω ένα 2set, με ένα ξανθό HB8 και ένα μελαχρινό HB9 με θεϊκό βλέμμα-χαμόγελο. Για καλή μου τύχη...χορεύουνε και το HB9...με πατάει!

Situational opener bitches!
HB9: Ως συγγνώμη!
Ξ: (Με μορφασμό) Αχχχ...με πάτησες! Τουλάχιστον ξέρεις να χορεύεις; (qualify)
HB9: Αμέ!
Ξ: (Την πιάνω και την χορεύω. Με το ένα χέρι κρατάγαμε το ποτό μας γιατί δεν ήμασταν κοντά σε μπαρ ή τραπέζι και με το άλλο χορεύαμε. Η HB8 έχει μείνει να μας κοιτάει. Ίσως και να ψιλοζηλεύει. Παίζει πολύ kino πάντως). Ωραία μάτια.
HB9: Ευχαριστώ! (χαμογελάει, δείχνει IOI)
Ξ: Από που είστε;
HB9 + HB8: (Λένε το μέρος όπου κατάγονται).
HB8: Εγώ μένω Αθήνα και η (HB9) στο (μέρος όπου κατάγονται).

Μπαίνουμε κατευθείαν σε comfort. Συζητάμε για το νησί, χορούς, για το μέρος όπου κατάγονται κτλ.

Ξ: (Playful): Ποια είναι η καλή και ποια η κακιά από τις δύο;
HB8: Και οι δύο κακιές είμαστε! (γελάνε και οι δυο τους). Με τι ασχολείσαι;
Ξ: (Της λέω την δουλειά μου).
HB8: (Με ρωτάει πάνω στη δουλειά μου).
Ξ: Εσείς με τι ασχολείστε;

Το comfort συνεχίζει. Πάμε στο attraction.

Ξ (προς HB9): Έχω καταλάβει ότι είσαι πολύ συναισθηματική.
HB9: Α ναι; Που το κατάλαβες;

Συνεχίζω με το attraction στην HB9. Η HB8 προσπαθεί να μπει στη συζήτηση (ζήλια) αλλά μάταια. Εν τω μεταξύ δυστυχώς αυτό ήταν το τελευταίο βράδυ μου στο νησί και για μένα και για αυτές. Οπότε δεν προλάβαινα να κάνω παιχνίδι. Θα φεύγαμε όλοι την άλλη μέρα και όχι με το ίδιο μέσο.

Είπα στο target μου, την ΗΒ9, ότι θα βγάζω την φίλη της όταν θα γυρίσουμε Αθήνα. Βέβαια τέτοιες ματάρες, τέτοιο βλέμμα και τέτοιο συναίσθημα σαν της HB9 δύσκολα θα ξαναβρώ. Παρότι γενικά κοιτάω και προς HB8, είχα κάνει ήδη το πέσιμο στο HB9 και δεν υπήρχε περίπτωση να χωθώ στην άλλη, όσο κι αν γούσταρε. Κρίμα που η γαμημένη απόσταση μας χώριζε. Επίσης τους την έπεσα πολύ αργά και σε λίγο θα ξημέρωνε, άρα δεν υπήρχε άλλο περιθώριο. Θα έπρεπε να γίνει bitch και να αφήσει την φίλη της εντελώς μόνη της ή να την φασώσω μπροστά στη φίλη της. Δεν το προχώρησα, δεν ήθελα να τις φέρω σε δύσκολη θέση. Τα IOI πάντως ήταν πολλά. Αλλά δυστυχώς το HB9 δεν ανεβαίνει Αθήνα λόγω δουλειάς.

Στο τέλος έκανα Facebook close και με τις δύο. Δεν ζήτησα κινητό. Να σημειώσω ότι επειδή είπαμε τα προσωπικά μας και οι δυο τους είναι ελεύθερες.

Close: Success

Και μέχρι εκεί. Better luck next time.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου