Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Ξενέρωτες: "Μήπως όλοι οι άντρες γίνατε φλώροι?"


[Email του αναγνώστη Arkhon]

Διαβαστε εδώ θεματακι ή μάλλον τι θεματάρα βρήκα από το site Pswnio.gr.

Δείτε και τα σχόλια του άρθρου στο τέλος.

Άντρες … μήπως γίνατε όλοι φλώροι ?
Εντάξει , για να λέμε την αλήθεια δεν θεωρώ όλους τους άντρες φλώρους αλλά οι περισσότεροι πάνε από το κακό στο χειρότερο. Προσωπικά είμαι απαγοητευμένη...από μερικούς.


Περίπτωση!! Χτες βράδυ ήμουν με μια φίλη μου σε ένα καφέ στο κέντρο της πόλη (στο Βόλο αλλά it doesn’t matter)! Απέναντι μου καθόταν ένα ωραίο παιδί , μου ψιλοάρεσε από εμφάνιση αλλά ήθελα να τον γνωρίσω και εσωτερικά. Να δω πως μιλάει, πως συμπεριφέρεται και άλλα τέτοια.

Με κοιτούσε συνέχεια , χαμογελούσε και κάναμε παιχνίδι με τα μάτια για αρκετή ώρα , αλλά ως εκεί! Δεν έλεγε με τίποτα να σηκωθεί από την καταραμένη καρέκλα .. είχε μείνει μόνο στο να κοιτιόμασταν

Τι κι αν εγώ του άναψα πράσινο φωτάκι…αυτός τίποτα. Δεν το έπιανε το μήνυμα. Και αυτό είναι το παράπονο μου! Είχα βαρεθεί να κοιτιόμαστε , ήθελα να προχωρήσει η κατάσταση .. είμαι σίγουρη ότι και αυτός ήθελε αλλά δεν έκανε καμιά κίνηση!

Και αναρωτιέμαι .. γιατί να συμβαίνει αυτό ? Μήπως θα έπρεπε να κάνω εγώ κίνηση.. ? Μπα δεν είναι σωστό .. εγώ του είπα με την γλώσσα του σώματος να με πλησιάσει και αυτό είναι αρκετό!! Αν τον πλησιάσω θα νομίζει ότι είμαι καμιά …** ξέρετε εσείς!

Για να μην σας τα πολυλογώ .. κάτι τέτοια περιστατικά έχουν γίνει πολλές φορές όταν βγαίνουμε έξω! χωρίς να είμαι ψώνιο, είμαι αρκετά εμφανίσιμη αλλά λίγοι άντρες με πλησίασαν .. ακόμα και αν ήξεραν ότι ενδιαφέρομαι! Αυτά ακούω και από φίλες μου ..



Δεν τα αντέχω αυτά , οι άντρες έχουν χάσει τον ανδρισμό τους , φοβούνται την χυλόπιτα και περιμένουν την κοπέλα να κάνει το πρώτο βήμα, μετά λένε ότι δεν τους άρεσε που έκανε αυτή το πρώτο βήμα και την λένε p0uτάν@ !! Εμείς φταίμε ?? Αφού εσείς είστε χέστιδες και δεν την πέφτετε .. δεν κυνηγάτε τις κοπέλες και δεν τους δίνετε την αξία που αξίζουν . Αυτό που θέλει μια γυναίκα είναι να νιώθει ότι αρέσει .. αυτό της δίνει ζωή και όρεξη να φτιάχνεται !Μια γυναίκα θέλει να νιώθει και να ακούει ότι είναι όμορφη! Έτσι επιβεβεώνεται ότι είναι γυναίκα!

Δεν λέω, οι γυναίκες τώρα έχουν γίνει οι κυνηγοί! Α !! υπάρχουν και γυναίκες που πραγματικά είτε είναι είτε δείχνουν ότι είναι p0uτ@ν€ς αλλά φταίνε και οι άντρες σε αυτό! Παλιά οι άντρες δεν άφηναν θηλυκιά γάτα.. για αυτό και ο πατέρας μου έχει μια ανησυχία κάθε φορά που βγαίνω έξω! Στην εποχή του γινόταν άλλα
… έχει την ιδέα ότι οι άντρες μας πολιορκούν , αλλά που τέτοια τύχη? Αυτά δεν γίνονται πια .. έχουμε ξεφύγει τελείως !!

Δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει για αυτό , μπορεί να φταίει και η σκ@το-κοινωνία που ζούμε! Ένα έχω να πω πάντως ..

Μια συμβουλή προς τους άντρες …

Μην χάνετε την ευκαιρία μέσα από τα χέρια σας .. μπορεί να μην σας ξαναδωθεί! Και αν φάγατε χυλόπιτα , δεν πειράζει .. δεν χάσατε και τίποτα! Άντρες είστε .. ! Διεκδικήστε αποκλειστικά και μόνο , την γυναίκα που σας αρέσει και όχι όλες τις γυναίκες. Φερθείτε σαν άντρες ..

Πηγή


Σχόλιο Ξενερωμένου:
Το 1ο σχόλιο που γράφτηκε στο συγκεκριμένο site από τον Νικόλα τα λέει όλα. Από την μία "Δεν υπάρχουν άντρες" και από την άλλη όταν πάμε να τους μιλήσουμε ύφος ψώνιου και γυρίζουν πλάτη. Να πάνε να γαμηθούνε όλες οι κάρχιες. Φυσικά καμία σχέση οι Αθηναίες με τις επαρχιώτισσες. Περισσότερα σύντομα σε αναλυτικό άρθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου