Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Τον χώρισε στα 45 της και του πήρε παιδί, σύνταξη και σπίτι!

 
[Email του αναγνώστη Log]

Φίλε Ξενερωμένε,

Θα σου πω την ιστορία ενός φίλου που με φρίκαρε τελείως. Είμαι 30κάτι να ξέρεις κοντά στην ηλικία σου οπότε σε νιώθω. Ο φίλος μας είναι ο μεγαλύτερος της παρέας και σήμερα 50άρης.

Λοιπόν ο φίλος μου παντρεύτηκε όταν ήταν 45 μια 40άρα! Ναι ρε φίλε! Αν αναρωτιέστε γιατί έχουμε υπογεννητικότητα στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια και πόσες γκόμενες μένουν στο ράφι, ε αυτή είναι η απάντηση! Η συγκεκριμένη θα έπρεπε να πει κι ευχαριστώ που δεν έμεινε στο ράφι! Πολλές άλλες έχουνε μείνει και το μετανιώνουνε γιατί είναι κάρχιες. Κι όμως άκου να δεις τι παίχτηκε.

Αυτοί παντρεύτηκαν και έκαναν ένα παιδί. Ο φίλος μου να είναι στρατιωτικός μόνιμος. Δεν είχε μάθει τίποτα για κέρατο κτλ. αφού όταν γνωρίστηκαν ήδη δούλευε Αθήνα. Κάνουν ένα παιδί με τα χίλια ζόρια γιατί αυτή είχε και προχωρημένη ηλικία. Ο φίλος μου πάει και πληρώνει εξοσωματική γονιμοποίηση 3.000 ευρώ παρακαλώ! Και να ξέρεις ότι άμα δεν σου πετύχει πάει τα χάνεις τα φράγκα.

Τεσπά με τα πολλά και με τα χίλια ζόρια τα κατάφεραν. Έκαναν ένα γιο. Έλα όμως που η κυρία της την βάρεσε στα 45 της να θέλει να χωρίσει! Ο φίλος μου 50άρης! Άκου ρε μαλάκα να δεις. Μετά από 5 χρόνια και στα 45 της στο άσχετο. Χωρίς να έχει γκόμενο, έτσι;

Λοιπόν του ζήτησε διαζύγιο αυτή. Και δες τι πήρε:
- Η κηδεμονία του γιου πήγε στη μαμά.
- Αυτή θα μένει στο σπίτι του και τον πέταξε έξω! Το σπίτι του το είχαν γράψει οι γονείς του! Θα έπρεπε λοιπόν να μείνει η (πρώην πλέον) γυναίκα του με το παιδί της στο σπίτι του μέχρι το παιδί του να γίνει 18! Άκου ρε φίλε, για 15,5 χρόνια δεν θα ξαναπατούσε το πόδι του στο ίδιο του το σπίτι!
- Δικάστηκε διατροφή 500 ευρώ από τα 750 ευρώ.

Δεν ξέρω τι δικηγόρο είχε η τύπισσα, αλλά έχουμε φίλο στην παρέα που είναι δικηγόρος. Και μου λέει "Έτσι είναι. Υπάρχουνε νόμοι στην Ελλάδα για τον γάμο που προστατεύουν την γυναίκα και είναι υπέρ της. Η μόνη περίπτωση να έβγαινε το διαζύγιο υπέρ του θα ήταν: Α)Αν η γυναίκα του έκανε χρήση ναρκωτικων (έστω και μπάφο), Β)Αν έφερνε άλλους άντρες στο σπίτι και ειδικά αν εκπορνευόταν μαζί τους για χρήματα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η άλλη μένει με το παιδί στο σπίτι σου και καλά "γιατί το παιδί δεν πρέπει να αλλάξει περιβάλλον" κι όλα αυτά μέχρι να γίνει 18!"

Ο φίλος μας με τα 250 ευρώ που του έμεναν το μήνα δεν είχε άλλη επιλογή. Γύρισε πίσω στο πατρικό της μάνας του και μένει με την μητέρα του φίλε σε αυτή την ηλικία! Από εκεί που ήταν μόνος του και έκανε την ζωούλα του τώρα έχει την καριόλα την πρώην γυναίκα του να του έχει πάρει το σπίτι, 500 ευρώ το μήνα διατροφή και να ζει αρχόντισσα σε σπιτάκι για το οποίο δεν δούλεψε ποτέ της. Το καλύτερο δεν στο είπα. Έχει η ίδια σπίτι! Αλλά το νοικιάζει σε άλλους! Τι κορόιδο είναι; Κάθεται στο σπίτι του μαλάκα, πίνει στην υγειά του μαλάκα και παίρνει και το ενοίκιό της! Αντί να έφευγε κυρία και να έλεγε "Δεν θα αφήσω τον πρώην άντρα μου να πεινάσει αλλά θα πάω σπίτι μου" στο μουνί της! Σου λέει "Έκανα παιδί, θα το μεγαλώσω μόνη μου, σιγά μην δουλέψω κιόλας. Θα κάθομαι να με ταϊζουν τα κορόιδα".

Πιάστο αυτό και κούρευτο ξενερωμένε! Εγώ είμαι με μια κοπέλα για πάνω από ένα χρόνο και είμαστε καλά. Είναι όμορφη από τις καλύτερες που είχα και τα πάμε μια χαρά. Θα δείξει. Αλλά να ξέρεις ότι όσοι δεν έχετε παντρευτεί κι εγώ μέσα, δεν ξέρετε τι τυχεροί είστε. Και από την παρέα μου παλιοί συμμαθητές, φίλοι, γνωστοί, να ξέρεις ότι οι περισσότεροι ΔΕΝ έχετε παντρευτεί! Που ξέρεις, από το να μας τύχουν κάτι τέτοια, μπορεί κατά βάθος να είμαστε τυχεροί.


(Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου