Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Ο φίλος απ' το στρατό που έγινε τραβεστί για τα λεφτά!

 
[Email του αναγνώστη C. Dream]

Πριν λίγες ημέρες ενώ ήμουν στον τρένο ακούω να με φωνάζει κάποιος, γυρνάω και τι να δω. Μια τραβεστί (φαινόταν κυρίως από το μέγεθος της πλάτης και το λαιμό), που κρατούσε πολλές σακούλες με ψώνια από καταστήματα ρούχων και παπουτσιών, με στήθος πορνοστάρ που φορούσε ψηλοτάκουνες γόβες, μαύρο κολλητό παντελόνι χαμηλόμεσο ώστε να φαίνεται το κορδόνι του στρινγκ, ξανθιά περούκα και από πάνω μόνο ένα μαύρο σουτιέν.

Ενώ με έβλεπε που είχα μείνει απορημένος για το πως με ξέρει μου λέει "Είμαι ο Γιώργος από το στρατό, τώρα με φωνάζουν Τζόρτζια!" Του λέω:
- Πως έγινες έτσι;
(Μου απαντά με τα λόγια της πρώην μου.)
- Τι εννοείς;
- Όπως ξέρεις δούλευα ως σερβιτόρος με χαμηλό μισθό. Μια μέρα η κοπέλα μου, μου είπε ότι θέλει να χωρίσουμε. Όταν της ζήτησα τον λόγο μου είπε "Γιατί είσαι νέος αλλά χωρίς πολλά λεφτά. Βρήκα για σχέση έναν alpha male (νέο με πολλά λεφτά). Όταν της διαμαρτυρήθηκα μου είπε ότι με συμβουλεύει για το καλό μου να γίνω sissy slut" και έφυγε. Έψαξα στο διαδίκτυο για να δω τι εννοούσε και κατάλαβα ότι ήθελε να πει ότι με συμβουλεύει να θηλυκοποιηθώ και να κάνω σχέση με πλούσιους άνδρες!

Και το έκανε!
Ο γνωστός μου συνέχισε την ιστορία του ενώ είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό:

- Αρχικά θύμωσα αλλά όσο έβλεπα φωτογραφίες σχετικές με το θέμα άρχισε να μου καλαρέσει η ιδέα. Έτσι έκανα αποτρίχωση σε πρόσωπο και σώμα, αγόρασα περούκα και γυναικεία ρούχα και άρχισα να κυκλοφορώ έτσι αρχικά στο σπίτι και μετά και δημόσια.

Του λέω:
- Φαίνεται ότι σου έκανε μεγάλη ζημιά η πρώην σου φίλε.
- Τι λες; Με έσωσε η συμβουλή της. Ενώ γύρναγα από δω και από εκει με γυναικείο ντύσιμο γνώρισα έναν 37χρονο πλούσιο αρχιτέκτονα που ξετρελάθηκε τόσο μαζί μου που όχι μόνο με πήγε δυο φορές σε πλαστικό χειρουργό για αυξητική στήθους αλλά και κάναμε και σύμφωνο συμβίωσης (τότε μου δείχνει και το μονόπετρo στο δάχτυλο). Τώρα ζω σε πολυτελή βίλα με εσωτερική πισίνα και τεράστιο κήπο και ψωνίζω μόνο από επώνυμα καταστήματα.
- Οι δικοί σου δεν διαμαρτυρήθηκαν;
- Στην αρχή υπήρξαν διαμαρτυρίες αλλά τώρα μου δίνουν συγχαρητήρια που παντρεύτηκα βαθύπλουτο! (χαμογελώντας μου λέει:) Μάλλον έπαιξε ρόλο και ότι πλήρωσε ο άνδρας μου όλες τις υπόλοιπες δόσεις του διαμερίσματος που πήρε με δάνειο η αδερφή μου.

Μετά αφού μιλήσαμε για δευτερεύουσας σημασίας θέματα (έκανε επίδειξη για τα πλούτη του "άνδρα" του/της),  έφθασα στη στάση μου. Χαιρετηθήκαμε και έφυγα τρέχοντας.


Σχόλιο ξενερωμένου:
ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ, ΕΤΣΙ?
Αν ισχύει και δεν το διάβασες κάπου είναι το πιο σιχαμένο κατάντημα που έχω διαβάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου