Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Πρώην μου με είδε στον ύπνο της να πηδάω την Δήμητρα-Λιάνη Παπανδρέου!

 

Εφιάλτης...παλαιού Πασόκ!

Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει της μόδας το Παλιό Πασόκ - Το ορθόδοξο και ειδικά τις τελευταίες ημέρες συζητιέται πολύ γιατί άνοιξε και το καφέ Η Αλλαγή στο Γκάζι. Έτσι, επειδή το έχουμε αρκετά στο μυαλό μας, μία πρώην μου με πήρε χθες τηλέφωνο και μου είπε τα εξής.

Φασωνόμασταν λέει και ήμουν έτοιμος να της τον καρφώσω. Ξαφνικά πετάγεται από το πουθενά η...Δήμητρα-Λιάνη Παπανδρέου. Μου λέει "Τώρα θα σε βάλω κάτω και θα σου πω εγώ".

Αρπάζει δύο προφυλακτικά, αρπάζει και το...χειριστήριο από τα χέρια της πρώην μου, μου φοράει και τα δύο προφυλακτικά και ανεβαίνει πάνω μου.

Η πρώην μου απ' ότι μου είπε στον ύπνο της είχε μείνει κάγκελο με αυτό που είδε. Απομακρύνθηκε και μας έβαλε να βγάλουμε τα μάτια μας! Τι εφιάλτη πρέπει να είδε η τύπισσα; Της κατέστρεψε το όνειρο η Μιμή.

ΟΥΤΕ ΝΕΚΡΟΣ...ΔΕΝ ΕΔΙΝΑ! ΑΠΛΑ ΔΕΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου