Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Η δασκάλα HB9 που μου έκανε ιδιαίτερα στο Λύκειο

Αν ήξερα game
παίζει και να την είχα πηδήξει.

Την παρακάτω ιστορία δεν θυμάμαι να σας την έχω διηγηθεί. Αν οι παλιοί αναγνώστες θυμάστε να την έχω δημοσιεύσει ενημερώστε με στα σχόλια, γιατί μου κάνει εντύπωση πως μου ξέφυγε.

Στην Γ' Λυκείου μου έκανε ιδιαίτερα στο σπίτι μια δασκάλα, η οποία αντικατέστησε επιτυχώς την νευρικιά της Β' Λυκείου που είχε γαμηθεί να καπνίζει και να μιλάει σαν νευρόσπασμα. Ευτυχώς η μητέρα μου έκανε καλό scouting τότε. Την πρώτη μέρα που αντίκρισα την νέα μου δασκάλα μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα. 1.88, 55 κιλά, σώμα μοντέλου, μικρό κωλαράκι, βυζάκι λίγο στητό, μελαχρινό ολόισιο μαλλί και πρόσωπο χωρίς ατέλειες. HB 9 με τα όλα του. Σωματάρα που θα την ξέσκιζαν όλοι χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η γκόμενα ήταν 29 και έμοιαζε με...20! Είχα καυλώσει με την πάρτη της και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στο μάθημα (και στα συγκεκριμένα μαθήματα που μου έκανε δεν έγραψα και καλά στις πανελλήνιες, καταλαβαίνετε γοατιί). Όποτε έφευγε περνούσα το σπίτι ένα δεύτερο χέρι άσπρισμα από την καύλα.

Υπόψη, σημειώστε ότι λίγο πριν έρθει είχα χάσει την ευκαιρία για παρτούζα στα 17 μου με δύο συμμαθήτριες. Ήμουνα στις καύλες μου ωστόσο. Το να με ξεπαρθενιάσει ένα τέτοιο ΘΕΟΜΟΥΝΟ θα ήταν κάτι παραπάνω από όνειρο.
Το ραντεβού
Όταν ερχόταν και μου έκανε μάθημα, παρότι ήθελα να μάθω για να γράψω καλά στις πανελλήνιες, πάντα ξέκλεβα χρόνο στο μάθημα για να την ρωτάω για διάφορα θέματα. Η κουβέντα φυσικά πήγε και στο ερωτικό. Τα είχε τότε με έναν 25άρη. Επίσης ήξερα ότι στην προηγούμενη σχέση που είχε τον είχε κερατώσει τον συγκεκριμένο. Και μόνο που μου το είπε καύλωσα x2.
Μου έριχνε πάνω από μια δεκαετία. Το value μου ήταν μηδαμινό. Ήμουν απλά ο κανένας. Βέβαια τότε δεν κυκλοφορούσαν τόσες πολλές ειδήσεις στο Internet για Αμερικανίδες δασκάλες και καθηγήτριες που ξεσκίζονταν με τους μαθητές τους, να την ρωτήσω μια γνώμη την κοπέλα!

Παρόλα αυτά κατάφερα και βγήκα μαζί της για καφέ! Δεν ήξερα να παίζω κανένα game. Δεν είχα καν ενηλικιωθεί. Το πήγα direct "Τάδε ώρα σχολάω, έλα να τα πούμε". Είχα στο μυαλό μου ότι όλες οι συμμαθήτριες θα σκάγανε από την ζήλια της μόλις...έσκαγε το μοντέλο στο σχόλασμα. Αλλά δυστυχώς άργησε να έρθει μισή ώρα μετά και είχανε φύγει όλοι. Σε ποιον να το λέω λοιπόν και ποιος να το πιστέψει. Βγήκαμε για καφέ εκεί κοντά (παίζει να με πήγε με το αμάξι της γιατί δεν θυμάμαι να περπατήσαμε). Όλη η καφετέρια γυρνούσε και την κοιτούσε. Το πήγα κάπως χαλαρά γιατί ήθελα να μάθω πράγματα για αυτήν. Αφήστε δε που ήταν μέρα μεσημέρι. Στο τέλος μόνο που δεν πλακωθήκαμε για το ποιος θα κεράσει και τελικά δυστυχώς την άφησα (ήμουν πολύ μικρός, στανταράκι λάθος μου).

Όσο για τον δεύτερο καφέ, έκανα την εξής βλακεία. Την παίρνω τηλέφωνο και κανονίζουμε για Σάββατο βράδυ. Δεν το πίστευα οτι μου συνέβαινε κάτι τέτοιο. Με παίρνει ωστόσο μια μέρα πριν και μου το ακυρώνει λέγοντας ότι έχει περίοδο! Εκεί ήταν που τσαντίστηκα, της λέω "Καλά κατάλαβα, οκ" και από τότε δεν την ξαναπήρα να της το προτείνω! Τρισμέγιστη βλακεία! Δεν ξέρω αν είχε στο μυαλό της να ξεσκιστούμε, αλλά είχε πάρει πρέφα ότι την φλέρταρα και ότι γούσταρα. Αν τελικά την έριχνα θα έπεφτε τέτοιο γαμήσι που θα ξεκινούσα Παρασκευή βράδυ και θα έφευγα από το σπίτι της Κυριακή βράδυ. Επί 48 ώρες θα την ξεπάτωνα στον πούτσο.

Ο απολογισμός
Παρότι 1ον μου έριχνε 12 ολόκληρα χρόνια και 2ον έπαιζε το κεφάλι της να χάσει την δουλειά και την αξιοπρέπειά της μπροστά στη μητέρα μου, η ίδια δεν κώλωσε. Βέβαια δεν ήξερε ότι ο πατέρας μου ήταν Natural PUA και θα της έλεγε "Συγχαρητήρια τέτοιο θεόμουνο να ξεπαρθενιάσεις τον γιο μου, πάρε ένα δώρο από μένα" και η μητέρα μου θα της έλεγε "Μπράβο κούκλα μου, ο γιος μου είναι και προικισμένος από τον πατέρα του, ξεζούμισέ τον". Αλλά φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να τους μιλήσει ποτέ για αυτό το θέμα και οι συζητήσεις αυτές εννοείται δεν έγιναν ποτέ.

Φυσικά τέτοιες μουνάρες δεν είναι ποτέ μόνες και την πέτυχα και σε περίοδο σχέσης. Για την ιστορία 4 χρόνια μετά παντρεύτηκε. Σιγά μην την άφηναν τέτοιο κελεπούρι. Μέχρι και σήμερα πάντως που την παρακολουθώ στο Facebook εύκολα θα της έκανα άγριο σεξ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου