Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Γάμος 38χρονων και ούτε μία φίλη της νύφης

[Μήνυμα του αναγνώστη Razor]

Φίλε ξενερωμένε,

Σε διαβάζω καιρό. Είμαι 33 χρονών και θέλω να σου πω ότι η κατάσταση εδώ είναι απελπιστική. Έκανα μεταπτυχιακό στην Αμερική, δούλεψα για πολλά χρόνια, έληξε η Visa μου και ειλικρινά το μετάνιωσα που γύρισα.

Τι ξυνομουνίαση είναι αυτή ρε; Τι ξενερωτίλα; Πόσο αγάμητες είναι οι ελλεηνίδες εδώ; Τα πράματα γίναν χειρότερα από ότι τα άφησα.

Βγαίνεις έξω, μιλάς και εξαφανίζονται λες και είδαν κατσαρίδα. Για την ιστορία είμαι ψηλός 1.85, εμφανίσιμος, με πλάτες, σώμα κτλ. και πρέπει να σου πω ότι ακόμα και πρόσφατα που άρχισα μαθήματα latin είδα ότι ούτε και εκεί βγαίνει άκρη. Μιλούσα σκέψου με γκόμενα που γνώρισα έξω σε λάτιν πάρτι για κάπου μιάμιση ώρα, ανταλλάξαμε Facebook και διάβασε το μήνυμα μου και δεν απαντάει καν. Και η τύπισσα είναι μόνη για κάνα χρόνο.

Και το κερασάκι στην τούρτα; Τις προάλλες πήγα σε γάμο φίλων μου. 38 ετών και ο γαμπρός και η νύφη. Ο γαμπρός είχε καλέσει κάμποσους φίλους. Από αυτούς οι δύο είχαν και την γκόμενα μαζί οπότε δύο ζευγάρια στην ηλικία τους. Η νύφη πόσες φίλες κάλεσε μπορείς να μαντέψεις; ΚΑΜΙΑ! Καμία απολύτως φίλε! Μετά μόνο πουρά είχε ο γάμος, τα σόγια. Τι... ήτανε όλες επαρχία ή εξωτερικό και καμία δεν βρέθηκε Αθήνα; Ρε σε γάμο; Ρε δουλευόμαστε; Δεν γαμιέστε λίγο; Που είστε ρε ξενέρωτες που τολμάτε να μιλάτε ότι δεν φλερτάρουμε και αρχίδια; Όλες πηδιέστε 1-2 φορές το χρόνο με έναν που θα σας γυαλίσει και μετά δονητή και αράχνες και τους διώχνετε όλους. Είναι ή δεν είναι έτσι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου